Huomenta!
Tuossa juuri varasin neuvola-ajan, se onkin sitte viikolla 22 eli pääsee täytteleen kaikkia kivoja lappuja... Oon ihan onneton niitten kanssa
Kun noista painoarvioista puhuitte niin meijän vaavan arvio oli (jos en sitä vielä ole sanonut.) 255 g rv 18+4. Sitte mitä valmiista vauvasta voi odottaa niin meikä on 160 cm ja ollut aina pyöreä, mies on 190 cm ja hoikka, ei mikään riisitautinen kuitenkaan...
Tosin en mä tiedä vaikuttaako tuo vanhempien paino kovastikaan vastasyntyneen painoon, eikös kilot ole yleensä elämän varrella kertyneitä jos on... Pituudellehan ei hyvällä tahdollakaan mitään voi.
Mun sisko on aina ollut kans tällänen pallero ku mie, mutta vähän alle ja yli kolme kilosia on ollet sen kolme ekaa lasta, viimenen oli poika ja meni kaks viikkoo yliodottamiseks, nelikilonen jätkä sieltä sitten tupsahti.
Liikkeet on vieläkin mysteeri, mutta oon alkanut epäilemään että se pistely niihin liittyy, ne tuntuu just sellasilta elohiiriltä alapäässä
Ja kun niitä päivittäin melkeinpä tulee ja kestää hetken... Eikä ne satu, niin en usko että ne mitään sen vakavampaa on.
Kohta on pakko kyllä jotain lököhousuja mennä ostamaan, mulla on niitä jossain, mutta koko vaatekaapin kaivettuani en löytänyt yksiäkään. Joudun muullon kun töissä käyttämään kaksia strechfarkkuja jotka vielä mahtuu, kun ei ole mitään muita housuja
Katselin netistä vaunuja, aivan mielettömän ihania värejä löyty! Se vaan että ku monet on niin joko pojan tai tytön "näkösiä". Toisaalta aloin miettimään että esim. sellanen turkoosi/valkonen, jossa valkonen on se hallitsevampi väri, niin ei kai se nyt tytöllekään kauheen sopimaton oo...
Kun en sitä sukupuolta halua tietää ennen helmikuuta niin sitä joutuu miettimään tälläsia sairaantärkeitä juttujakin vähän tarkemmin =)