Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jee...vanamo tekee tänään uuden pinon![]()
![]()
En malta odottaa... :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jee...vanamo tekee tänään uuden pinon![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Meidän pojan tämänhetkinen villitys on sellainen naama rytyssä nuuskuttaminenPistän kuvaa tulemaan galtsuun, kunhan saan ne koneelle.
Meillä kans ihan samanlaista.Tähän on tullut nyt tällä viikolla lisäksi vielä uuno turhapuro -röhkiminen.
Ja aina kun innostutaan oikein jostain, nennua pitää nyrpistää. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on ulkona ollu vaatteena oikeestaan päivästä riippuen lyhyt- tai pitkähihanen body/sukkukset ja joku collaripuku siin päällä tai farkut ja ohut neuletakki tms... :wave: Ei oo varsinaista ulkohaalaria pidetty kun kerran vasta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:On meillä kyl 3 kertaa toppahaalaria pidetty jo tälle syksyä![]()
Koko perhe toppapuvuissa lenkillä... :xmas:
Eiku jäähallissa :xmas:![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mitäs teillä sit on ja minkälaisissa vaunuissa?
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:On meillä kyl 3 kertaa toppahaalaria pidetty jo tälle syksyä![]()
Koko perhe toppapuvuissa lenkillä... :xmas:
Eiku jäähallissa :xmas:![]()
![]()
![]()
Tää oli hyvä, mulla kans oli viime viikolla toppatakki päällä.....hallissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ompas täällä vilusta sakkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ompas täällä vilusta sakkia![]()
Mä oon vilukissa :| Mulla on villasukat jalassa öisinkin lähes läpi vuoden, nyt jo on käytössäJa nenua paleltaa, vaikka sisälämpötila näyttäis olevan +23. Niin kylmää...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on pilvistä, ei sada ei tuule, +15
Mitä löytyy kaapista?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitähän ruokaa sitä tälle päivää keksis![]()
*ojentaa sontsan* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Täällä rupesi sataa vettä....ei perkule |O |O