***Helmikuun Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (3. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meidän pojan tämänhetkinen villitys on sellainen naama rytyssä nuuskuttaminen :LOL: Pistän kuvaa tulemaan galtsuun, kunhan saan ne koneelle.
Meillä kans ihan samanlaista. :D Tähän on tullut nyt tällä viikolla lisäksi vielä uuno turhapuro -röhkiminen. :D Ja aina kun innostutaan oikein jostain, nennua pitää nyrpistää. :heart:
Mä just olin tulossa kirjottamaan, että tähän nyrpistelyyn ja nuuskuttamiseen on nyt liitetty röhkiminen, ihan niin kuin pieni sika röhkis :LOL: Mun pikku possu :heart:
 
Aijuu, olitkin tuonne jo laittanut...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on ulkona ollu vaatteena oikeestaan päivästä riippuen lyhyt- tai pitkähihanen body/sukkukset ja joku collaripuku siin päällä tai farkut ja ohut neuletakki tms... :wave: Ei oo varsinaista ulkohaalaria pidetty kun kerran vasta =)
Tuon tyyppiset vaatteet meillä oli eilen, kun asteita oli n. 18 ja aurinkoista, eli pitkähihainen body, collegetakki (kevyt), legsit ja nahkaiset tossukat, kevyemmät vuorettomat ulkohousut ja myssy. =) Ulkohaalaria me ei olla pidetty viel kertaakaan. =)
 
Meil on keksitty että tuolla vaipan alla on jotain :eek: rusentelee ja repii noita pallojaan niin että ihan pahaa tekee :/

Huomaatteko että siivoominen kiinnostaa ku kilo sitä itteään ku täällä roikun :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mitäs teillä sit on ja minkälaisissa vaunuissa?
Lyhyt- tai pitkähihanen body (riippuu päivästä) ja sukkikset, sukat, sit joku collaripuku tms tai vaihtoehtosesti farkut ja joku neuletakki tms...
Vk-haalari on ollu vissiin kerran :whistle:
Ja meillähän on nyt siis ihan avorattaat ;) Yhdistelmissä oli kanssa ilman mitään "toppauksia" =)
Ja myös asutaan tässä melkeen merenrannalla, aukeella alueella ja täs tuulee AINA kovaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
On meillä kyl 3 kertaa toppahaalaria pidetty jo tälle syksyä :LOL:
Koko perhe toppapuvuissa lenkillä... :xmas:
Eiku jäähallissa :xmas: :whistle: ;) :D
Tää oli hyvä, mulla kans oli viime viikolla toppatakki päällä.....hallissa :D
No it oon tutissu kyllä t-paidassa ja ohuttakin ohuemmassa fleecetakissa :LOL: :LOL: Mut eikös tollanen pieni palelu laihduta :p
 
Meillä on pojalla ollut lyhythihainen body+ohut pitkähihanen paita, puolpotkarit+housut ja niiden päällä tuollainen vakosamettinen haalari, pipo, tumput+villikset. Eikä tuolla oo kyllä kuuma tullut kertaakaan tässä viime viikkojen aikana :eek: Tuulee niin paljon, vaikka asteiden mukaan vähempikin tuntuis riittävän. Oli mulla eilenkin neulepäidan päällä takki, kun lenkillä kävin, vaikka asteita oli päälle 18 :whistle:
 
Vaatteista Aattelin tänään koekäyttää uuden vaaleapunaisen vk-puvun´. Lähdetään fudiskentälle ja siellä tuulee ja täällä on +14 lämmintä tai kylmää miten sen ottaa. Eilen kyllä oltiin ihan sisävaatteissa, kun oli lämmin. Nyt tyttö nukkuu collaripuvussa, mutta vaununkopassa ja makuupussissa.
 

Yhteistyössä