***Helmikuun Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (3. pino)

Kattos kattos, mammat hyytyivät ennen puoltayötä :eek: tai sit on olemassa neljäskin pino jota en ole vielä löytänyt..

Öh, pipoista oli asiaa. Meillä kaikki hatut lähes pyörii päässä ja jos pipo on mennyt silmille, siitä ilmoitetaan kovaan ääneen. Useimmiten tämä tapahtuu autossa ja jos mä ajan, on kauhean vaikea auttaa tytyä. Voitte kuvitella että huuto on sen mukainen..

Meillä otetaan konttausasento =). Hytkytään paikallaan kivasti. Tyty on fiksu, koska harjoitteli niin, että peruutti eka seinän viereen josta sai tukea jaloilleen (meinasin kirjoittaa takajaloilleen..). Ei vaan illalla meinannut millään lopettaa hytkymistä ja aamulla kun vihdoin nousin, hytkyi tyttö sängyssään jälleen :D

Tänään tulee ukko

 
Meillä kans pojulla silloin tällöin pipo silmillä ja onnellinen virne tulee, kun sen nostaa pois :D Nyt meillä on käytössä sellainen Kivat-pipo (nauhoilla) ja se pysyy kyllä hyvin päässä. Meilläkin poika leikkii noita piiloleikkejä eli vetää kaiken mahdollisen aina naamalleen ja hihkuu ja sätkii onnessaan :LOL: Tekee samaa aina nukkumaan mennessäänkin, kun sen unirätin pitää olla naamalla :heart: Hetken leikkii ja sitten nukahtaa - niin kuin nytkin :heart:

Meidän pojan tämänhetkinen villitys on sellainen naama rytyssä nuuskuttaminen :LOL: Pistän kuvaa tulemaan galtsuun, kunhan saan ne koneelle.
 
Heeei, tää olikin helppo keikka tällä kertaa! =)
Täällon pannari uunissa ja neiti ekoilla päikkäreillään ja mies tiivistää ulko-ovea uudestaan ku isompi on kiskonu siitä tiivisteet niin että yhestä nurkasta suorastaan päivä paistaa!! :kieh:
Että eipä mitään tärkeetä siis, lähinnä merks vain! =)
 
Nii ja meillon kans pipa silmillä yhtenään, päikkäreillä joskus tarkoituksella nykäisen pipon silmille jos meinaa liian aikaisin herätä. Pipa silmille ja tutti suuhun ni unet saattaa vaikka jatkua vielä! ;)

Kaks heräystä viime yönä, ja kummallakin kerralla söi kunnolla; niinköhän tuo on valmis nukkumaan yönsä ilman ruokaa, kun viikon päästä se unikouluaika alkaa olla hyvinki lähellä..? :attn: Voiko sitä jostain tietää..?
 
Huomenta :wave: meillä oli oikea heräilyjen yö ja huudon kera :xmas: aamulla poju väänsi satsin ihan vihreää kakkaa :eek: . Täällä on jo aamusti aviollinen kireys,mulla kun oli sattuneesta syystä pipo vähän kireällä aamulla :ashamed:

Meillevauva niin se viikko vierähti ja pääset oman kullan kainaloon =)
 
collie täälläkin, kiva että meitä on tässä talossa 2 :whistle: Eikös se niin ollut että isäntä muistuttaa koiraansa, vai miten päin nyt olikaan :LOL:

Joo, meillä taas valvottiin, pari tuntia kun oli hillunu ni annoin panadolia josko noi hampaat kiusais (edellisenä yönä ei auttanu) ni sen jälkeen simahti. Liekö sit oli vaikutusta tai sit sattumaa :/

Mut me löhetään kylään! :wave:
 
Ipulle kiitokset :LOL: Mies oli ladannu sen jostain täks aamuks ja yllätti mut aatsipopalla heti aamulla ja nyt me täällä renkutetaan sun ja mun aatsipoppia :LOL: Vähä toi on loistava :D Nyt päivän touhuihin :wave:
 
Mitä helmivauvat pitää tähän vuodenaikaan ulkovaatteena? Meil on kaikenmoisia pukuja (isoja vähän tosin ku sain kummitytön perheeltä, mut ihan ok kaukalo- ja ratasvaatteena), mut ku meinaa aina olla pikku-ukolla kuuma. Ne kun tuulenpitäviä eikä vissiin oikein hengittäviä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vaipanvaihto on nykyään jo aika haastavaa. Poju punkee kaiken aikaa vatsalleen ja sit ku on saamassa teipit kiinni...heiluu niin että menee ihan vinksinvonksin vaippa kiinni. Tekniikkalaji! :xmas:

Saas se! mä alan harkitsemaan housuvaippoja päiväsaikaan. Yritä siinä vaihtaa vaippoja kun toinen oikein voimalla kääntyilee..Ja kiukku on suuri kun äiti estää vauvaoikeuksia..

Mä tiirailen saapuvia lentoja netistä.. Ihan ku se jotenkin auttais :whistle:


 
Meillä on ulkona ollu vaatteena oikeestaan päivästä riippuen lyhyt- tai pitkähihanen body/sukkukset ja joku collaripuku siin päällä tai farkut ja ohut neuletakki tms... :wave: Ei oo varsinaista ulkohaalaria pidetty kun kerran vasta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vaipanvaihto on nykyään jo aika haastavaa. Poju punkee kaiken aikaa vatsalleen ja sit ku on saamassa teipit kiinni...heiluu niin että menee ihan vinksinvonksin vaippa kiinni. Tekniikkalaji! :xmas:
Meillä on paikallaan, kun saa Jekovit-pullon käteen...sitä sit imeskelee tyytyväisenä ja on paikallaan :D
kokeilemisenarvonen vinkki :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Saas se! mä alan harkitsemaan housuvaippoja päiväsaikaan.

Mä tiirailen saapuvia lentoja netistä.. Ihan ku se jotenkin auttais :whistle:
Siinä Liberoboxissa oli muutama housuvaippa ja niiden puoleen oon kääntyny ku en oo jaksanu painia... :D Voishan niitä jokusen jo ostaa tuohon käyttöön. Laittaa sillo ku poju vilkkaalla päällä.. =)

Saapuvia lentoja... Hyvää ajankulua! ja eiköhän se oikee lento siltä sitten lopulta sit laskeudu... :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on paikallaan, kun saa Jekovit-pullon käteen...sitä sit imeskelee tyytyväisenä ja on paikallaan :D
kokeilemisenarvonen vinkki :LOL:
Sä oot jo sen verran tuota hommaa treenannu, että oot keksiny kaikki poppaskonstit! :LOL:

Tää kokeilee! :D
Panadol-pullo vetäis kyllä enemmän puoleensa, mutkun se on lasinen, ni annan vaan äärimmäisessä hädässä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meidän pojan tämänhetkinen villitys on sellainen naama rytyssä nuuskuttaminen :LOL: Pistän kuvaa tulemaan galtsuun, kunhan saan ne koneelle.
Meillä kans ihan samanlaista. :D Tähän on tullut nyt tällä viikolla lisäksi vielä uuno turhapuro -röhkiminen. :D Ja aina kun innostutaan oikein jostain, nennua pitää nyrpistää. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vaipanvaihto on nykyään jo aika haastavaa. Poju punkee kaiken aikaa vatsalleen ja sit ku on saamassa teipit kiinni...heiluu niin että menee ihan vinksinvonksin vaippa kiinni. Tekniikkalaji! :xmas:
Meil on ihan sama :kieh: Vieressä on kori missä on kaikki pienet tavarat niin eikö tuo kaiva kaikki sieltä. Yleensä antaa mulle valmiiks puhdistuspyyhkeen kun on sen kulmasta saanu kiinni :D Tai alkaa ite pyyhkimään omaa naamaansa :LOL: Meil vähä helpottaa se että laittaa veden valumaan viereen niin tuo jähmettyy tuijottaan sitä.. ennen ku tajuaa alkaa kurottamaan sitä kohti :kieh: Mutta juu olen aina välillä iskeny housuvaipan päälle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä on ulkona ollu vaatteena oikeestaan päivästä riippuen lyhyt- tai pitkähihanen body/sukkukset ja joku collaripuku siin päällä tai farkut ja ohut neuletakki tms... :wave: Ei oo varsinaista ulkohaalaria pidetty kun kerran vasta =)
Meilläkin näin.. Yks päivä tuli vaunulenkillä vastaan äiti lapsen kanssa ja lapsella oli sitte vissii jo toppahaalari päällä :/ Oli pakko kattoa että onks mun lapsi ihan jäässä mutta kun ei tuo ole ja nää vaatteet on riittäny hyvin tuolle meijän lämpöpatterille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meidän pojan tämänhetkinen villitys on sellainen naama rytyssä nuuskuttaminen :LOL: Pistän kuvaa tulemaan galtsuun, kunhan saan ne koneelle.
Meillä kans ihan samanlaista. :D Tähän on tullut nyt tällä viikolla lisäksi vielä uuno turhapuro -röhkiminen. :D Ja aina kun innostutaan oikein jostain, nennua pitää nyrpistää. :heart:
Sama täällä...tosin nyt jo ohi menossa. Ehkä pari viikkoa kesti tuo, et oli KOKO ajan nenä nyrpällään, kerhoon taisin kuvanki laittaa :whistle: :D
 

Yhteistyössä