***Helmikuun Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (3. pino)

Ei saa**na, taas uusi pino! |O :eek:
Mä kävin tilailemassa itelleni vaatteita. Tosin voipi mennä vaihtoon.. Mä kuvittelen itteni paljon kapeammaksi ja pitempijalkaiseksi että usein tulee niin sanotusti takkiin näiden ostosteni kanssa :whistle:

Joo, ilta menikin yllättävän hyvin. Nyt on tyty nukkunut jo pitkään. Taidan mäkin mennä.. Mulla on dedä dukodda ja deköd viduddaa :snotty:

JOSPA tää pino kestäis huomisen. Vanamo on vissiin helisemässä



 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Name Itin kakstupsunen vaaleensininen trikoopipo
Harmi juttu toi hattujuttu ku se hukku... :hug:
Toivottavasti löytyy viel kaupasta samanmoinen tuttu hattujuttu...

Onks tuossa naruja? Meillä kun pojulla on päässä sellainen pipo missä ei oo naruja...se on aina joko silmillä tai väärinpäin...meitin pikkupöllö :heart: !
Mäki toivon että löytyy samanlainen, olinhan ettiny pipoa jo monta viikkoa ja sitte käy näin kun hienon löydän |O ei tossa oo nauhoja, hyvin se tosin tuntu pysyvän päässä, niin kauan ku meil se oli :D Mutta mä en ymmärrä miten noi muksut saa ne pipot kääntymään sauma eteenpäin??? Aina on pipo sillee päässä.. Tai sit istuu tyhmänä kaukalossa pipo silmillä :D :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tai sit istuu tyhmänä kaukalossa pipo silmillä :D :heart: :heart:
Meillä mennään usein näin.... :D ja ku poju on niin tyytyväisen rauhallinen liki aina niin ei se siitäkään harmistu...istuu vaan ja varmaan kelaa et kuka sammutti valot... :LOL:

*muoks. nostan kyl pipon kun huomaan...ei siis anneta olla... ;)
 


Iltaa!

Taas uusi pino, nyt saa lauttaa hymiöitä, kai tää nyt huómiseen kestää. =)

Tässä tiivistelmää kaipailen. Kiitos ieva oikoluvusta. ;) Vai olin mä vääntäny sunnuntait lauantaiks.

Täälläkin yks collie, aika ykspuolinen on toi mammojen kenneli. :LOL:

Hirmu mässäilyt teillä. Mä juon Cocis lightia ja söin iltaherkuks 20 g tummaa suklaata (= 2 painonvartijoden pistettä ). :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tai sit istuu tyhmänä kaukalossa pipo silmillä :D :heart: :heart:
Meillä mennään usein näin.... :D ja ku poju on niin tyytyväisen rauhallinen liki aina niin ei se siitäkään harmistu...istuu vaan ja varmaan kelaa et kuka sammutti valot... :LOL:

*muoks. nostan kyl pipon kun huomaan...ei siis anneta olla... ;)
Joo sama meil :D Kyllä sitä aina miettii että kauankohan tuo on noin tossa istunu :LOL: Ja aina sitä on pakko vähä aikaa miehen kanssa nauraa ku toinen on ihan hukassa siellä :ashamed: :D Ihana hymy tulee aina ku pipon ottaa pois silmiltä :heart: Toi kyllä muutenki tykkää vetää kaikki silmilleen :eek: Tänää oli meijän sängyssä tossa illalla ja sillä oli mun yökkäri silmillään minkä jälkee oli vetäny vielä tyynyn naamalleen ja oli ihan sairaan hauskaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Muori tiivistelmän avainsanat: valkoista pukkaa,collie ja mässäily niin ja matoja
Tänks! Oikeesti kävin kyllä lukemassa päivän jutut ja jorisinkin itekseni sinne pinon loppuun ennen kuin löysin tänne. :whistle:

Nyt oli aikaa lukea, ukko läks baariin. :/ ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Joo sama meil :D Kyllä sitä aina miettii että kauankohan tuo on noin tossa istunu :LOL: Ja aina sitä on pakko vähä aikaa miehen kanssa nauraa ku toinen on ihan hukassa siellä :ashamed: :D Ihana hymy tulee aina ku pipon ottaa pois silmiltä :heart: Toi kyllä muutenki tykkää vetää kaikki silmilleen :eek: Tänää oli meijän sängyssä tossa illalla ja sillä oli mun yökkäri silmillään minkä jälkee oli vetäny vielä tyynyn naamalleen ja oli ihan sairaan hauskaa :LOL:
Kiva kuulla et muillakin
=) täällä kans kaikki naamalle sit kauhea sätkiminen jaloilla ja hihkunta vaan kuuluu ,sit pois silmiltä ja onnellinen virne :D poika teki tota yks päivä puklurätin kans rattais ja taas kerran kaikkitietävä lady ilmoitti minulle enkö huomaa,että pojalla on rätti naamalla ja voi tukehtua. Minä idiootti aloin selostaa että se on pojan leikki,hittooko mä mitään selitän :xmas:
 
Meille tulee huomenna kavereita kylään. Olipa pähkimistä kaupassa, kun mietittiin että mitä tarjotaan. Kumpikin (*muoks* siis mies ja minä) tuumas, että ei tod. jaksa leivoskella tai mitään erikoista kokkailla. Ostettiin pakasteesta patskua ja korvapuusteja ja siihen kylkeen vähän hedelmiä ja patskulle juustoa. Helppoa, ei aina tarvi olla niin kummoisia. :D
 
Meillä ei mee mitkään pipot silmille. :D Meillä on tytöllä melkein vaan Ruskovillan pipoja ollu käytössä ja ne on tosi napakoita. Kesähattuja tietty ja sit yks Johan pipo myös. Talvella oli anopin tekemiä pipoja, mutta nekin pysyi hienosti päässä.
 
Kauhee, kun mä en meinaa pääkaupunkiseudun alkuasukkaanakaan saada selkoa ievan slangista. (ei voi sanoa stadilaiseks, kun oon lähinnä pyöriny Espoo - Vantaa-akselilla)

Mutta patsku on siis vissiin patonki. :LOL:
 

Yhteistyössä