Heippa vaan kaikille,
lomat on lusittu ja huomenna on paluu työarkeen. Toisaalta ihan mukavaa, kun saa taas kunnon rytmin elämään, mutta toisaalta pelkkä oleilukin olis vielä maittanut, etenkin kun tää loma on ollu aika haipakkaista.
Kovasti voimia katariinalle ja Eevarouvalle :hug: :hug: . Onnea teille uusiin yrityksiin!
Pelkään itse myös, että kaikki ei olekaan enää kunnossa, koska pahoinvointi- ym. oireet ovat lieventyneet. Meillä oli ultra muutama viikko sitten ja tuolloin sikiö ei vastannut viikkoja, joten uusi ultra on nyt perjantaina. Toisaalta taas pahoinvointia on kuitenkin ollut jonkin verran, samoin kuin muita oireita: närästystä, tissikipuja ja hulluja kiukkupurkauksia sekä hysteerisiä itkukohtauksia. On saanut niin anoppi kuin ystävätkin kokea osansa meikäläisen kiukuttelusta... :ashamed: Selkä kipeytyi kesälomareissulla, kun nukuttiin n. viikko erinäköisillä patjoilla lattioilla, ja on ollut sen jälkeen aina levossa kipeä. Lisäks kun omakin sänky on jo parhaat päivänsä nähny, ni mennään huomenna ostamaan uusi sänky. Ihanaa! =) Lisäks tilasin netistä semmosen tyynyn, minkä voi panna yöks jalkojen väliin. Oon tähän mennessä nukkunu tavallinen tyyny jalkojen välissä, eikä se oo niin tukeva tietenkään. Hirvittää oikein, et miten kipeeks tää selkä voi tulla vielä, mulla kun ei oo koskaan ollu aiemmin mitään selkäkipuja...
Tilasinpa muuten minäkin farkut netistä. Tais olla joku Mamani -niminen liike. Onko kellään kokemuksia? Aattelin, et jos noi on hyvät ni vois tilata sit jotkut muutkin pöksyt. Yhden Mamalicious -merkkisen paidan olen myös ostanut Stockalta, on muuten tosi laadukkaan olonen ja hyvä päällä, eikä ollu ees pahanhintanen, muistaaksein 25e.
Mitä tarkoittaa kerrostalopiiri, ts. mitä teet työssäsi Jahvetti ? Joudutko liikkumaan paljon, nostelemaan vai mitä? Jos utelu ei haittaa...
Huomenna on siis mullakin paluu töihin. Ajattelin kertoa pomolle heti ku tulee sopiva tilaisuus ja muille työkavereille sit varmaankin aina sopivan keskustelun tullessa. Toisaalta haluisin vielä oottaa siihen perjantain ultraan, jos jotain onkin vaikka vialla, mutta toisaalta eipä se kertominen ainakaan sitä sikiötä vahingoita...
Niin, ja onnea :flower: kaikille tupakasta eroon päässeille! Itte olin baaripolttaja, joten lopettaminen oli todella helppoa, ts. ei viinaa, ei röökiä. Ja nyt kun tuo siunattu tupakkalaki uudistu, niin voipi kuitenkin ihan normaalisti istuskella iltaa kavereitten kanssa vaikka alkoholittomia nautiskellen!
evaellen & helmieemeli rv 12+5