**Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

Täällä flunssa on alkanut jylläämään ihan todenteolla.. Muutaman viikon ollu harmitonta niiskutusta, mutta nyt on alkanut kurkku kippeentymään, yskä jumalaton ja nokka vuotaa vähä väliä :snotty:

tuosta listan päivittämisestä.. Kun uudet tulee mukaan, ja eivät kerro laskettua aikaansa vain viikkonsa, niin mie en jaksa niitä alkaa laskemaan joten pätkäsen ne vielä toistaiseksi tuonne vielä ilman l.a:ta osioon :ashamed: profiilit olen katsonut ja sieltä ottanut lasketunajan jos se sinne on kirjotettu.. siirrän sitten sitä mukaan omalle päivälleen kun ilmoittavat...

tuon kiinalaisuskomuksen mukaan meille tulisi poika ja sellainen on kyllä tunne itsellänikin.. :heart:
Oman äipän kanssa ku tuota katottii niin sillä kaikki viisi lasta piti tuon mukaan paikkaansa.. =) Että kyllä tuossa taitaa perääkin olla.
Yksi tuttu osaa kuulema kans kattoa jotenni kumpi on tulossa, heiluttelee narunpäässä ranteen päällä jtn neulaa ja kattoo sitte siitä.. Katsoa vielä uskollanko mennä ennustettavaksi :D
 
Miulla tuo kiinalainen taulukko lupaa poikaa. Suomalaisen uskomuksen mukaan pitäs tulla tyttö: oon ihan rähjääntyneen näkönen naamasta ja väsyttää ihan kamalasti. Työkaveritkin veikkaa siksi tyttöä :D Miulla on sivuille levinnyt "tyttömaha", joten senkin puolesta tulisi tyttö. Unta oon nähnyt tummatukkaisesta tytöstä ja vaaleatukkaisesta pojasta. Sormustestissä sormus kiertää ympyrää, kumpaa se lupaa?? :eek:

siruko Mie olen käyttny hartioihin Icepoweria ja apteekissa sanoivat, että se on turvallinen raskaanakin. Siinä on etanoli vaikuttavana aineena ja kuulemma niin pieni määrä ei aiheuta haittaa vauvalle.
 
mimoniandra ja saanukka, sormus- ja neulatestissä ympyrän kiertäminen meinais tyttöä ja edestakainen "viivaliike" siis poikaa ;)

Tuo kiinalainen taulukko ainakin pikaisen kurkkauksen jälkeen näyttäis meillä erehtyneen kahden ekan kohdalla, tyttöjä olisi pitänyt olla, mutta poikiapa tuli. Kaksi seuraavaa on kyllä osunut oikeaa, ja nyt sitten lupailis tyttöä. Sellainen varovainen toive ja aavistus olis itsellänikin...mutta voi vaan johtua siitä, että kolmen veljen kanssa kasvaneelle prinsessalle toivoisi ehkä siskoa =)

Aion kyllä kysyä ultrassa, toivottavasti näkyy. Viimeksi lipsahti suusta: "ei voi olla!", kun lääkäri sanoi, että poikapa täällä näyttäis olevan :LOL: Niin vahva oli mukatyttötunne :ashamed: Mutta ihana poika, enkä pane pahakseni vaikka lisääkin tulis. Veljet toivookin omaa futisporukkaa :D
 
Jahah, meille olisi tuon Jahvetin kinkkitaulukon mukaan tulossa poika. Saas nähdä ;).

Tänään oli neuvola, ensimmäisen kerran kuulin :heart: sykkeen!! Hyvin jumputteli 145-150, muksu vaan vempoili sinne tänne ja meni aikansa ennenkuin neukkutäti sai lukemat. Oli nyt muuten tosi kiva täti, jäi hyvä fiilis =) se ekan neuvolankerran sijaisneukku kun oli niin tympeä... Onneksi näinpäin! Rautatabletit pitää ottaa nyt käyttöön, oli hemppari sen verran laskenut. Tosin mulla nyt on normaalistikin aika matalalla, joten en koe olleeni nyt sen väsyneempi tms kuin muutoinkaan. Mutta aletaan nyt syödä kerran sanottiin B).

Piiju 14+5

 
Ääh, mulla piti olla tänään neuvola ja aamulla soitettiin et täti tullu kipeeks ni hommaavat sijaisen ja aika vast torstaina. Olin niin odottanut kun en oo sydänääniä viel kuullut. Ja en oo tätä mun vakkari tätiä viel lainkaan nähnyt ku eka neuvolassakin oli sijainen kun kesäloma-aika. Sama täti ollu muillakin lapsilla niin jotenkin kiva ku se tietää kui edelliset raskaudet on sujunu, näil sijaisille saa ain selittää kaik asiat ja sit ne siit verenpaineest ain motkottaa, vaik se johtuu mul ihan jännityksest siel neuvolassa, kotona paineet ihan normaalit ja mittari on kalibroitu neuvolassa et pitää paikkaansa. Eihän ne sitä usko kun kattovat lukemia vaan. No pari päivää siihen neuvolaan kuitenkin.

Tässä niin paljon kaikkea ohjelmaa huomenna ja keskiviikkona et eiköhän se äkkiä mee :)

Victoria 13+6
 
SEE
Lomalainen pääsi pikaseen koneella käymään. Nopeasti lukasin läpi kirjoituksianne mutta kun niitä on niin paljon, ahkeraa porukkaa. Tänne kuuluu hyvää. Loman aikana oli tullut seerumiseulan tuloksetkin ja riskiluvuksi muodostui 1:15282 eli no hätä. Mimmoisia lukemia muilla on ollut ketkä käyneet np-ultrassa ja verikokeissa? Alkuraskauden vähäiset oireet kaikonneet ja olo on tosi hyvä. Liikkeistä on paljon puhuttu ja ajoittain olen ollut tuntevinani pulinaa vatsassa mutta ota noista nyt selvää. odottelen maltilla kun alkaa kunnon liikkeet tuntumaan. Masu alkaa jo vähän näkyä . Seuraava neuvola on 28.8 joka onkin sitten eka lääkärineuvola. Nyt heippa ja jatkan loman viettoa.

SEE rv14+3
 
Tuli tässä vielä semmonen mieleen että miten usein teillä on neuvolakäyntejä nyt alkuraskaudessa?
Ku mulla on ollu se eka ja sitte lääkärineuvola sen jälkeen ja seuraava käynti olis sitte vasta rakenneultran jälkeen. Eikö siihen väliin kuulu enää mitn?
Ku tekay.fi sivuilta luin että neuvolatätille aika pitäs olla vielä viikoilla 13-17.. Onko nämäkin sitte ihan kaupunkikohtasia vai onko multa tosiaan yksi aika jäänyt pois.. Vai meneekö se sinne rakenneultran jälkee se seuraava... Kysymyksiä kysymyksiä.. Äsken neuvolaan jo soittelin mutta tuon unohin kokonaan kysyä..
 
morot pitkästä aikaa :wave: netti poikki eikä aukeemisesta tietoo, hemmetin kymppi |O oli meinaa soppari tehty jo heinäkuussa ja piti hyvin keritä elokuun puoleen väliin niin kilin kulit ku he olivat siellä "unohtaneet" viimisen työvcaiheen kokonaan ja homma nyt roikkuu :headwall: :headwall:

Saanukka: kk:n välein suunnilleen pitäs ne neuvolat olla. mulla on seuraava ennen rakennetta. voihan noissa olla eroja paikkakunnittain. uudelleensynnyttäjillä ei vissiin niin montaa käyntiä oo ku ensisynnyttäjillä, jostain olin kattovinani. mulla on ainaki tähän mennessä ollu kk välein.

oma (.) eilen oli karsee päivä, en löytäny vaavin sykkeitä vaikka useemman kerran etin. itkukshan se sit meni :'( kaikki kauhukuvat oli jo päässä. yöllä sitte löysin sykkeet kun olin liikkeitä tuntevinani ni siitä sitte kokeilin ja siellähän pieni oli :heart: kävin tänään kuiteski neuvolassa vielä niitten koneella kuuntelemassa. hyvä syke oli, 157-158. tyttösykkeet :whistle: :D neuvolantäti naureskeli ku sanoin. onhan se kiva itellee uskotella :saint: nyt lähtee muutes toi kotidoppler huilille ainaki siihen saakka kunnes liikkeet alkaa kunnolla tuntumaan ettei tuu lisää tämmösiä :/ oloja on muutes vieläki, varmaan kestää loppuun asti, yök :x

cruella ja ötö 16+0
 
saanukka täällä tuppukylässä on musta ha tosi harvoin neuvolakäyntejä :( . Tytöistä kävin Tampereella iha alusta asti joka neljäs viikko, lopussa 2vkon välein ja sit viikon välein. Sekä kolme lääkäriä ja kaksi ultraa. Nyt kävin ekan neukun täällä rv10, seuraava rv15+5 ja sit eka lääkäri rv22. Eikä mitää tietoa noista jatkoajoista. Ne vaa sanoo, että ku kolmatta ootat, ni tuttuahan tämä on. Mun mielestä on sit eka tai viides, sais kattoo tilanteen mukaan, jos haluu saman mitä esikon oottajat, pitäs tarjota. Esim. mullakin nyt nii eri tilanne ja uusi perheoloissa, että voisin hyvinki jutella useemmin ku kerran kahteen kuukauteen. Ja mä tykkää käydä siel =) .

C81 halit ja jaksuja :hug: . Sulla on kyllä huonoa tuuria ja vaikea alkuraskaus ainakin, ei kivaa, ku et pääse nauttimaan olostasi :( . Toivotaan että alkaa helpottamaan kaikki vaivat pian!!

Mulla iha ok meininki, ei uutta. Isiasta kiskoo ehkä hitusen enempi, mutta ei vielä iha kauheeta ole. Mulla kyl särkee kans päätä nykyään usein. Ja yleensä aamusta heti. Kahvin uskos auttavan, mutta yleensä ei, joskus helpottaa.
Mau pömpöttää mukavasti. Toivottavasti pysyn tässä kunnossa viel pari kuukautta, ni ei menis hankalaks tää huushollin pyöritys ja lasten roudaaminen kerhoihin ym. Siis voin fyysisesti melkei liian hyvin..Ku muistoissa vaa tuskasen tukala olo jo näiltä viikoilta ja jos jonkinlaista vaivaa..Mutta KOPKOP, tovotaan että ei vaivat vielä ala aikoihin.

:heart: nelli&pulla 15+4
 
Täällä hoidellaan kuumeista tyttöä saanukka.käytiin korvat tarkastuttaa, mut ei onneks ollu mitään. ei paljon oo kerenny surffaamaan mut oon lueskellu muutaman kerran.

c81 :hug: ja koitahan nyt vaan lepäillä! jaksamisia!

neuvolakäynneistä joku jutteli niin meillä on ollu nyt 1 nla ja yksi lääkäri ja ultra. vielä ennen rakenneultraa on yksi neuvola. Näköjään niissäkin paikoittain vaihteluita... mulla toinen lapsonen tulossa niin oon kuvitellu et olis vähemmän käyntejä mut saman verran ollu ku ekallaki tähän asti.

Meillä pikku tiitiäinen antaa potkuja ihanasti mahaan jo. eilen aattelin et oonkohanees raskaana ku oli niin hiljasta masussa mutta illan päälle piti moikata useammallakin liikkeellä. :heart:

on: hartiat jumissa ja kipeät. miestä koitan pakottaa hieromaan välillä. hiki tulee järkyn helposti ja otsa kukkii finneistä. nyt on tullu sit ruoka ongelma. oikein mitään ei tee mieli syödä, lihat tökkii ja muutenki ruuanlaitto. yäk. :x ei onneks okseta kuitenkaan vaan etoo ja inhottaa. :/

tilasin h&m:ltä ne sammarit ja isothan ne oli. ei muutaku takas. plaah.

 
Mul oli eka neuvola viikolla 8 ja toka on nyt viikolla 14. Neuvolalääkäriä ei oo ollu lainkaan kun kävin yksityisellä ultrassa ja se tutki kohdunsuut ym. Samalla lailla ollut kaikista kolmesta. Kuukauden välein tästä eteenpäin sitten ja loppuajasta kahden viikon ja viikon välein, voinnista riippuen.
 
Saanukka mä sain ainakin itse valita haluanko milloin mennä seuraavan kerran neuvolaan (tänään oli tosiaan neukku). Rakenneultra on meillä about 5 viikon päästä ja sain itse päättää onko yksi neuvolakäynti sitä ennen vai vasta ultran jälkeen. Päätin sitten että jälkeen, mitä kun mitä siellä neuvolassa turhaa ravaamaan.. mulle sopii aivan hyvin väljempikin tahti. Soittaa sitten jos on jotain kysyttävää tms. mielenpäällä. --- Eli meillä ainakin tuntuvat olevan valmiita joustamaan :)

Niin ja ostin tänään Lindexiltä mammafarkut, olivat alessa :attn: norm. 39.90 ja nyt 19.90 joten EN voinut olla ostamatta :kieh:. Ihan superhyvän tuntoiset jalassa ja mieskin kehui että näyttää hyvälle peppu B). Käykää siis kurkkimassa onko muidenkin kaupunkien Lindexeillä tarjousrumba mamma-vaatteissa päällä. Juuri kerkesin tänään aamusta manaamaan miehelle, että ne on kyllä yksi vaateluokka jotka on aina yhtä kalliita, lukuunottamatta jotain kesähepeniä. Mutta ekstemporeshoppailureissu yllätti positiivisesti tänään! --- Kaverilta sain viimeviikolla kasan mammavaatteita (tosi hienoa kun on samankokoinen ihminen hänkin), joten voipipa olla että näillä eväillä pärjätään aika pitkälle. Vaikka masu vasta hivenen pömpöttää, niin tuntuu että kaikki housut puristaa just väärästä paikkaa... nuo masutuubilliset mammavaatteet ovat kyllä mahtava keksintö!

Jokos muilla on mammatusvaatteita kovasti kasassa?

Piiju 14+5
 
Kesä on varmaan monella paikkakunnalla sellasta aikaa että käyntejä on vähemmän koska ei ole lomittajia.. itse pääsin kuitenkin käymään 7+2 varhaisultrassa, 9+0, 13+0 (np-ultra) ja 14+2. Eli aika monta kertaa käyty jo :) tyytyväinen olen. seuraava meno siis syyskuun eka viikolla, ja sitten melkein heti perään rakenneultraan. Jos ihan todella on syytä epäillä ettei kaikki oo kunnossa niin kannattaa ehdottomasti soittaa, koska meitä äitejä varten äitiysneuvolat on olemassa. :)
Aikaisemmin sanoin että mulla olis poikaolo.. enää en oo yhtään varma! On mukamas tyttövatsa ja tyttöoireet. Mielenkiintoisin kohta oli tossa kiinalaisessa jutussa että jos vasen rinta on oikeaa isompi niin on tyttö tuloillaan. Päätin etten jännittele turhia etukäteen, mutta kyllä nyt on kovasti mietityttänyt että minkälaisia vaatteita sitä saa alkaa osteleen! :) Mutta nyt hyvät illan jatkot, jatkan keittiöpuuhia.
-siru- rv 16+0
 
Se tilaamani Hennesin farkkuhame on tosi hyvä! Postikulujen kanssa about 35e. *vink vink*

PISSAONGELMA: onkohan mulle tulossa joku tulehdus, vai painaakohan kohtu? Jatkuva pissahätä, ja sitten sitä tulee ehkä ruokalusikallinen :| Kirvelyä ei ole. Mulla ei ole ikinä ollut mitään pissatulehdusta, en siis tiedä täsmääkö oireet.
Kurjan tuntuista :( Loma pian edessä. Täytyy varmaan soitella lääkäriin jos ei ala helpottaa, ettei mene lomaviikko pilalle.

Meillä pientä kutsutaan Pepiksi. Jos se on tyttö, niin Peppi varmaan tulee nimeksi.
Pepistä ollaan puhuttu jo monta vuotta, että sitten kun Peppi tulee jne.
Sen kiinalaisen jutun mukaan olisi tyttö tulossa.. :D
 
siruko mistä kohtaa sä ton tissijutun löysit?? Siis mulla on nyt joka odotuksessa ja imetyksessä ollu vasen rinta isompi, ja siis noiden jälkeen muutenkin, tyttöjä on kaks ekaa, ja tyttöä toi kiinalaisjuttu nytki lupaa ;) . Ja jos hedelmöittyminenki on tapahtunu sillo, ku väitetää, ni senki puolesta ois tyttö, ku ei me sillo puuhailtu lähimainkaan :) . No saas nähdä näkyykö rakenteessa sukupuoli sit. Isäntähän tuo enemmän haluu, ja se haluu pojan.. Mulle aivan sama, kuhan terve.
 
pessi mulla on normaalistikin pieni rakko, mutta nyt raskausaikana on iha tuskaa, ku saa jatkuvaan rampata.Mulla kohtu painaa pienestäkin pissamäärästä ja tarttee tyhjentää. Yöllä käyn sit kolme kertaa, vähintään, ja pissaan litran kauheella suihkulla..tiedän, RASITTAVAAAAA :kieh: . Kaipa pissatulehduksessa ois se kirvely oireena, en tiiä..viisaamat kertokoot :)
 
Mulla on jo ihan jokapäiväisessä käytössä mammahousut.
Mitä häh? Rintojen suurudesta voi ennustaa vauvan sukupuolen?? Mulla on aina ollut vasen rinta isompi, niin on edelleen.. Tyttöäkö se ennustaisi? No sitä se kinkkisennustekin väitti. Ja tänään mä olin jo sitä mieltä että kyljissä mulla on jenkkakahvat=tyttö :LOL:

Millaiselta närästys tuntuu? Mulla on painanut keuhkojen kohdalta jo toista päivää :| . Siis vissiin just ruokatorvea.. Mun veljellä ja äidillä on aina ollut närästystä mutta mä oon säästynyt siltä vitsaukselta mut ettei vaan nyt ois tullut.. Olikse Rennie-tabut joita saa raskaanakin ottaa? Nehän on jotain imeskelytabuja? Ehkä mä ostan niitä varuiksi.

Niin, tosta pissaamistarpeestakin on puhuttu. Mä herään lähes poikkeuksetta joka yö klo 03 vessaan ja samalla juon vettä. Samoin jos missään alkaa tuntua että kohta tarttis mennä vessaan niin silloin nimenomaan kannattaa se tehdä. Ei kestä kauaakaan kun virtsarakkoa painaa.

 
^ :D täällä sama homma klo 3 ja 4 välillä joka hemmetin yö noustava vessaan ja sitten vesilasillinen ja takas nukkumaan. Mulla on yleensä ollu seurapiirirakko parhaimmasta päästä ja mieskin naureskellut kun autoreissussa ollaan, että nytpähän kuulemma tiiän miltä tuntuu kun olis pakko kohta pysähtyä... :LOL:
 
se tissijuttu oli siinä "vanhan kansan uskomuksiin perustuva testi" jutussa http://www.geocities.com/huuhaat/ :)
oon kateellinen teille jotka heräätte vain kerran yössä vessaan, itse kun käyn 3-4 kertaa yössä..tosin aina iltaisin tuleekin juotua paljon, hirveä janon tunne koko ajan. päivällä ei niinkään tarvitse ravata.
-siru-
 
mie en jaksa..kirjotin pitkät rivit ja kaikki hävis..Plääh!!

No lyhyesti lapsivesipunktiossa on käyty ja nyt tuloksia odotellaan. Lääkäri oli osaava ja mukava vaikka itse punktio ei niin mukava ollutkaan. Pari tuntia sen jälkeen hiukan vatsaa kipri mutta illemmalla ei oo ollu mitään..

Iltasella kävin pojan luokkalaisten ja heidän vanhempiensa kans saunaillassa ja oli virkistävää käydä uimassakin :)

Huomenna alkaa 4 illan ja 2 yön työputki..huhhuh..
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! olipa taas juttua! =)

Kävin tsekkaamassa tuon kiinalaisjutskan ja poikaa näyttäis. ;) Ittellä on ollu koko ajan ihan tyttöolo, ja lähestulkoon kaikki kaveritkin on veikkaillu tytsyä. Isännällä sen sijaan on vahvasti poikaolo. ;) Saas nähdä... Se selvinnee kuukauden päästä suunnilleen. Ollaan menossa (ainakin näillä näkymin) siihen 4d-ultraan ja siinähän se sitten selviää. Ei tosin olla vielä varattu aikaa, mutta joskus sitten rakenneultran jälkeen mennään. Pitänee tehdä tuo sormustestikin vielä...

finneistä ja jatkuvasta pissahädästä: Molemmat vaivaavat kovasti täälläkin!

Piiju: Mullon noi Lindexin resorivarustetut mammafaket myös, tosin ostin ennen alea. :| En oo viel käyttäny ku pari kertaa, mut hyvät on! Oon ostanu Lindexiltä myös kahet muut pökät: legginssit ja kolitsipöksyt, ja leggarit ainakin oli alessa. Omia vaatteita oon kyllä vielä käyttäny, mutta parit byysat ei enää mahdu jalkaan.

Hampaista: Onko muilla ollunna näitä hampiongelmia? Mulle on tullu jatkuva ientulehdus, vaikka harjaan todella huolellisesti pehmeällä harjalla useita kertoja päivässä hampaat. Lisäksi lankaan ja käytän suuvettä. :( Koskaan ei oo ollu mitään hampiongelmia, ni tää on aivan persiistä! No, aika putsaukseen ja tarkastukseen on varattuna. En ala, jos on reikiä! :p

öitä toivottelee

evaellen & helmieemeli 15+5

ps. Nimistä: Kutsutaan kaveria Helmieemeliksi ja Hynttyräksi.

 
Tosiaan, se hammaslääkäri pitäs varata :attn: |O *erittäin hammaslääkärikammoinen on yrittäny moisen unohtaa* :whistle:

Saikulla ollaan, vähän tylsää meinaa olla, kuopus tarhassa, isoin läks just kouluun ja keskimmäinen menee kymppiin =)
Sit lähetäänki isännän kanssa kaupungintalolla käymään ja tekemässä virallinen tonttivaraus :D Huuuu.... :kieh:

Selkä on nyt aika hyvä, mut kipeytyy vähänkään jos rasittaa...tuskin selviydyn taas ens viikolla töistä :| Kuunvaihteet on aina pahoja.

Neuvolakäyntien määrästä oli juttua, niin mä oon nyt käyny selkeesti harvemmin kun edellisistä :attn:
Sinänsä ei haittaa, kun töissäki oon, niin ei oo ravailuja, mut oishan se kiva niitä ääniä kuunnella =)
Eli rv 8 kävin neuvolassa eka kerran, rv 12 oli nt-ultra, rv 13 neuvolalääkäri, sitten rv 20 on rakenneultra ja rv 22 pitäs varaa neuvola...ELI jopa 7 viikon väli tuossa rv 13-20 :/
Muista oon aina käyny tasa kk:n välein neuvolassa VAIKKA olis ollu ultria tms välissä...näin meitä uudelleensynnyttäjiä kohdellaan :attn: :LOL: :LOL: No en mä valita ;)

Liikkeitä on ihan selkeesti nyt tuntunu. Tosin ihan vain sillon tällö ja tositosi hentosia, mutta kumminkin :D
masu on iso...alkais nää helteet loppua, että vois siirtyä pitkiin housuihin, koska noi sortsit alkaa käydä pieneksi (sellaset tosi leveet ja korkee malli...sopinu hyvin näinki pitkälle :D )...ja liian kuuma viel pitkille housuille :/

Mullaki on muuten vasen tissi isompi ja tyttöä toi kiinalainen taulukko povaa :LOL: :LOL: En muista kyllä tuosta koosta, et miten edelliskerroilla ollu :/

Mut jos lähtis suihkuun niin pääsis pian asioille...sairasloman ihanuutta, kun pääsee aamusta "rimpsalle" :D

Jahvetti 16+5
 
Alkoipas taas kivasti aamu. Vanhempi tytöistä heräs klo 7 ku iskän kello soi (yleensä nukkuu puol ysiin) Tuli valittaa vattaansa ja käytiin pissalla. Sit heräs nuorempi samal, koitettiin viel mennä hetkeks lepäämään mut eihän siit mitään tullu. Laitoin puuron kiehumaan ja kävin sappinesteet yökkäilemässä pyttyyn.

Vanhempi söi huonosti puuroa, minä oikein ison lautasellisen kun se yökkäilykin oli jo ni varmaan pysyy sisällä sit. No olin sit siivoamassa kuopuksen ja mun lautasia pois niin isompi tyttö oksensi koko puurolautasen täyteen ja osuman sai myös unipupu joka oli penkillä vieressä. Koitin siinä sitten siivota niin eikös sit tullu itelläkin puurot ylös ja kun sain kaikki siivottua niin tyttö oksens keittiön lattialle ja mä perään vessaan oksulle :x

Normaalisti olen sellainen et tollaiset lapsen oksut ja kakat ei saa kyl mua etomaan ja nyt tosiaan et kakkapotan tyhjentäminen saa yökkäilemään... Toivottavasti ei nyt enempää kipeäksi tule kun on ne synttärit tytöllä viikonloppuna. Kuumetta ei ainakaan vielä ollut.

Väsyttää kun tottunut siihen puol ysiin nukkumaan...
Olo muuten ihan suht OK, pää kyl hiukan jomottaa mut sekin ollu joka aamuista tämän viikon et on jo tottunut.

Tänään vissiin 14+0, äkkiä se aika menee ku tuntuu et just vast epäilin et vauva oli tulossa.

Miehen mummin pitäis tulla iltapäivällä leikittämään lapsia et saan listoittaa ton käytävän niin sit olis talo vähän joka puolelta rempattu, on tää huusholli kuus vuotta jostain kohtaa remontissa ollutkin.

Aurinkoista päivää kaikille! =)

Niin ja me ei olla oikein keksitty mitään kutsumanimeä vielä tälle vaaville.
 

Yhteistyössä