No heippatirallaa!
Minäpä otan illalla urakan ja päivittelen noita lupauksia. Jos haluatte laitettavan tyttö- tai poikaolon, laittakaa mulle yksäriä kiitos. Nuo ultrakuulumiset saan kyllä viestien keskeltä,mutta jos joltain jää uupumaan, laittakaa mulle viestiä. JA JOS JOKU EI HALUA SEN NÄKYVÄN, ilmoittakaa myös mulle.
Amos: Tämähän se just on paras paikka kysellä kaikenlaista "tyhmää", kun täällä on kokeneempiakin mammoja
Minä kyselin myös ekalla kerralla vaikka mitä, kun ei ollut kaveripiirissäkään ketään, keltä ois voinu kysyä. Olisiko amos niin, että noissa vaunuissa, missä sanotaan, että on lämpöpussi, se tarkoittaa sitä, että siinä on ratasosaan sopiva lämpöpussi (jossa on siis reiät rattaiden hihnoja varten)? Se on vähän eri asia kuin äitiyspakkauksen makuupussi. Useimmiten pehmeästä kantokassista saa kovikkeet poistamalla (ovat irrotettavat, saa takaisin jos tulee vielä perheenlisäystä) lämpöpussin rattaisiin, joka menee sitten melkein kolmevuotiaaksi asti.
Kantokopasta: Itse olen pehmeän kantokassista kannattaja, kun ne kovat on niin tilaa vieviä sitten kun niiden käyttöaika on ohi. Ja kun se käyttöaika on loppujen lopuksi niin sairaan lyhyt. Esikoinen ei suostunut makoilemaan vaunuissa enää 5 kuukauden ikäisestä lähtien, eli tosi lyhyt se käyttöaika olisi ollut. Meillä on kyllä pehmeä kantokassi toiminut vauva-aikaan reissuissa matkasänkynä, onhan siinä kuitenkin ne laitakovikkeet.
Hiuksista: Onko muilla ongelmia hiustensa kanssa? Mulla on jotain niin outoa menossa hiusten kanssa. Ne on ihan karmean näköiset, katkeilee ja on latvoista yhtäkkiä ihan karkeat. Pään lähellä törröttää noin 5 sentin pituista "pikkutukkaa" eli ilmeisesti katkenneiden hiusten pätkiä. Eikä niitä saa kuriin millään aineella. Kun hiuksia harjaa, jää aina tuppo käteen. Tekisi mieli käyttää hattuja sisälläkin
Ei ollut tällaista kummassakaan aiemmassa raskaudessa. Onneksi mulla on tosi paksut hiukset, niin ei tarvitse pelätä kaljuuntumista. Heti kun saan seuraavan palkan, painun kyllä kampaajalle...
Olisiko kellään hyviä vinkkejä, mitä vauvalle kannattaa ostaa Ikealta? Olen menossa yllättäen lauantaina, enkä keksinyt muuta ostettavaa kuin pinnasängyn patjan ja petarin. Lakanoita ei tarvita, eikä oikeastaan mitään huonekaluja. Mitäs muuta sieltä voisi ostaa?
Commander ja ??? 18+0 POKS, POKS, POKS