Hei taas pitkästä aikaa
Päivittäin olen käyny lukemassa teidän kuulumisia, mut ite vaan oon niin armottoman laiska kirjoittelemaan.
Ihania ultrakuulumisia tosiaan alkanut taas tulemaan. Onnittelut niistä!!:flower:
Mulla oli tänään taas neuvola. Hemppa oli laskenu lähes 30 pykälää alusta ollen nyt 116. Kotia piti siis tulla apteekin kautta & rautaa pitäis popsia seuraavaan neuvolaan saakka. Muutoin kaikki ok. Kohtu oli jotain puol senttiä navan yläpuolella & sydänäänet kuuluivat voimakkaina.
Seuraavat neuvolakäynnitki ohjelmoitiin samalla & niitä tuntuu olevan aika tiheää: 4.10 rakenneultra, 11.10 nla, 3.11. lääkäri ja 16.11. taas nla. Lisäksi sain maksulapun rakenneultraan ts. kaupunki maksaa rakenneultran poliklinnikka maksun. En tiiä onko tuo yleinen käytäntö, mut mulle kuitenkin mukava yllätys.
Mulla tapahtu pari viikkoa sitten sellainen herääminen. Yks kaunis aamu vaan huomasin 3 kk:n unijakso on takana ja et nyt jaksaa taas panostaa muuhunki ku nukkumiseen. Saas nähdä kauanko tätä jatkuu.
Onko täällä muita joilla on samanlaisia tuntemuksia?
Kiitokset muuten noista talvitakki vinkeistä. Elloksen pakettia tässä odotellaan saapuvaksi lähipäivinä
Liikkeitä täällä on tuntunut satunnaisesti; pari kertaa sellaista muljahtelua & levossa ollessa välillä sellaista ku joku kevyesti rapsuttelis mahassa. Mut aika satunnaisia nää liikkeet ovat & vain levossa tuntuvia.
Joku kyseli täällä Emmaljungien hinnoista. Me olemma päätyneet, että hankimma Emmaljungan Edge Duo Combit sillä uudella Uni Alu rungolla. Hintaa on 795 . Yllättäen Suomen puolella vaunut ovat halvemmat kuin Haaparannalla. Ymmärtääkseni Mondial -malli on jonkin verran kalliimpi...
Mut nyt iltapalan tekoon. Palaamisiin & voikaa hyvin
Wendy + Alivuokralainen 18+1