** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

Heippa! Pakko oli lueskella teidän kuulumisia pitkästä aikaa ja tulla tänne hihkumaan, kun tiedän, että te osaatte iloita mun kanssa: mulla alko menkat! :D :D Ekat km jälkeen, nyt päästään hommiin! :) Mies sanoi, että "voi kun se on raskasta, työpäivän jälkeen pitää alkaa sitten vielä hommiinkin..." :D :D
Tullaan ehkä sitten perästä joskus taas tännekin puolelle :)

Kiva, että voitte hyvin ja rakenneultrauutisiakin oli jo tullut :) Masuille terkkuja ja turvallista odotuksen jatkoa jokaiselle! :)

tömpsis ja kp 2!!!! :D
 
Tömpsis: Siitä se taas lähtee, toivottavasti tärppää pian! Hyvä, että mies on innoissaan mukana :D Plussatuulia siis teille!

Talven Taika: Onneksi olo on helpottanut. Täysillä nyt vain eteenpäin, päivä kerrallaan :)

Takki: Mulla on sellainen pusakan mallinen toppatakki ostettu vuonna yksi ja kaksi ja luotan siihen, että se menee ensi talvena. Kokeilin sitä yhtenä päivänä jä on kyllä todella reilu. Syksyksi kävin ostamassa sadeasun, joka on todella reilu niin saan alle sitten villapaitoja yms laitettua :)

Täällä herättiin tänään siihen, että Nasu potkaisi mojovasti oikealle alavatsaan. Miten teillä muilla jotka tunnette liikkeitä, tuntuuko liikkeet yleensä vain jommalla kummalla puolella masua? EN muista aiemmin, että olisi näin selvästi ollut vain tietyllä puolella. Mutta sitten tuoli mieleen, että jos istukka on jossain tuossa vasemmalla puolella niin silloinhan liikkeet ei sinne niin varmaan tunnukaan.

Mami ja Nasu 18+3
 
Hei Tömpsis, kiva kuulla susta!!! Toivottavasti tärppää pian :wave:

Täällä olisi tiistaina rakenneultra, sitä odotellessa. Tosin olenhan siitä täällä jo aiemminkin hehkuttanut :ashamed:
Liikkeitä ei ole selvinä tuntunut, pari hassua kertaa olen sellaista kuplintaa/kutitusta tuntenut.

Nyt on tullut meikäläisen ongelmaksi se, että korvat ovat lukossa viikottain. Niissä ei ole vaikkua eikä ole tulehtuneet. Herään vaan aamulla ja korvat on aivan lukossa, hermo menee siis viikottain.
Kaikki äänet korostuu ja tuntuu korvissa ikävältä :(
Koko viime viikon otin selvää, että uskallanko ruveta käyttämään kortisoninenäsumutetta ja soittelin ympäri ämpäri eri paikkoja. Allergia ja astmaliitosta sanottiin että uskaltaa käyttää koska kortisonimäärä on niin pieni mitä noissa on. Aloitin sitä siis ottamaan viime maanantaina ja lopetin keskiviikkona ja otan aivan minimiannoksen kuitenkin. Tänä aamuna korvat taas lukossa....

Minnis ja Dude 19+3
 
Moikka!

Tömpsikselle onnea matkaan =)

Nyt iski paniikki talvivaatteista :eek: luulen sopivani mun kellkapuvun housuihin, mut takista en tiedä..
teen kans sellaista työtä että oon välillä pitkäänkin ulkona... tätä pitää miettiä..
Oon saanut mun veljen avovaimolta paljon sen äitiysvaatteita, ehkä lainaan sen takkiakin, jos sillä on :)

Nyt tuli 16 viikkoa ja odotan innolla liikkeiden tuntemista, mut vielä ei tunnu mitään, toisaalta en edes tiedä miltä ne pitäis tuntua :confused:

Täällä ainakin ihana aurinkoinen ilma ja mä meinasin siivota, ku oon yksin kotona, silloin on kyllä paras siivota :)

Sike ja Tuuti (tänään 16+)
 
Noita vaatteita kannattaa katsoa myös huutiksesta. Minä ostin itelleni jättipaketin mammavaatteita viidellä kympillä ja oon tosi tyytyväinen.

Mulla ei tunnu vielä liikkeet, joskus jotain muljuamista tuntuu, mutta ei oikein mitään sellaista minkä liikkeeksi tunnistaisi.

Kitrus ja KeijoOrvokki 18+0
 
Noissa toppahousujen kuvauksessa oli hauska lause : "Housuissa ei ole taskuja, mutta lahkeensuissa on kiristysnyörit, joilla lahkeensuun saa pussitettua." Tulee siis mieleen, että voi housunkauluksesta sitten vaikka puhelimen sujauttaa lahkeeseen ni ei tipu ku lahkeensuut on pussitettu. ;) Halvat on ilot taas.

Mulla on uniapnea ja nyt ilmeisesti raskaus on jotenki turvottanut mun nenän limakalvoja tms, että en ole voinut käyttää c-pap laitetta (joka siis estää hengityskatkokset unen aikana) moneen kuukauteen, koska nenä tulee ihan järkyttävän kipeäksi ja sitten lisää limaneritystä. Soittelin sinne moneen kertaan jo kesäkuun aikana ja suosittelivat jos jonkinnäköistä nenäsumutetta ja vaikka mitä, mutta eihän ne auta. Mulla on ko laite ollut jo 6vuotta, eikä mitään ongelmia satunaisia flunssakausia lukuunottamatta ole ollut, joten ärsytti ku eivät oikein tajunneet että kyseessä on oikeasti ongelma. Vihdoin sain ajan keuhkolääkärille joka ensimmäiseksi totesi miksi olen hänen vastaanotolla ku pitäisi olla etäseurannassa ja kun kerroin ni sanoi että on nenä-kurkku-korvalääkärin asia. Huoh. Noh, enhän ku pari kuukautta odottanut tätä keuhkolääkärinaikaaki. Mut onneksi merkitsi asian kiireelliseksi ja sain oikeat ajat ens ja sitä seuraavalle viikolle. Ei voi meinaa olla lapselle kovin terveellistä että öisin veren happitaso laskee, joten olisi tärkeää että ongelmaan löytyisi ratkaisu ja pian. Rasittavan nihkeää aina kaikki.

Mä en ole tuntenut liikkeitä vielä ollenkaan. Joskus ajattelen, että olisi jonkinlainen aavistustunne, et joku siellä liikkuis, mut ihan oikeasti mitään konkreettista ei tunnu. Sitä odotellessa.:)
Rakenneultra on kahden viikon päästä ja vihdoin se odotettu TOINEN neuvola ens viikolla.:) Vähän on sen vuoto episodin jälkeen ollu epävarma olo, vaikka varmaan ihan turhaan.

Sini ja möyriäinen 18+3
 
Talvitakkiongelmaan saa luvan kelvata sama kuin esikoisestakin (helmivauva oli hänkin). Toppahousuni ovat henkselimallia, eli jätän vain vetskarin auki, kyllä ne päällä pysyy. Mahan ympärille vauvanpeitto tarvittaessa. Villakangastakista jätin vain nappeja auki ja levitin kaulaliinaa mahan päälle suojaksi. Pihaulkoilussa käytössä oli ja saa olla miehen suurempien aikojen talvitakki. Olkoon teltta, mutta en todellakaan osta kolmeksi kuukaudeksi takkia.
 
Heipsis!

Nimestä: Meilläkin on pojan nimi valmiina, mutta tytölle ei vielä. Paljon on vaihtoehtoja, koska jotenkin on aina tuntunu, että tytölle on helpompi keksiä kuin pojalle. Haluaisin jonkun vähän erikoisemman nimen, joka ei ihan koko ajan tulis vastaan. Päiväkotityöntekijänä monet nimet myös muistuttaa jostain menneestä hoitolapsesta niin sekin pitää miettiä. On se vaikeeta! :p

Talvivaatteet: Mäkin kävin heti kaapilla kattomassa miten noi talvitakit mahtuu päälle ja perusvillakangastakki heti kinnas vatsasta. Ei siis oo mitään siistiä takkia. Täytyy toivoa ettei tulis mitään hirveen suurta edustustilaisuutta, että tarttis olla hienompaa vermettä. Olin ajatellu, että töissä ja vapaa-ajalla käyttäsin sellasta pikkuveljeltä perittyä suurensuurta untuvatakkia, mutta eipä siinäkään nyt hirveesti tota vatsatilaa ollu, että saapa nähdä. Kaverilta sain A-mallisen syystakin joka lämpimillä alukerroksilla varmasti toimii melko pitkällekin, mutta ei se pakkasille kestä. Toivotaan, että ois tosi lämmin loppuvuosi! Toppahousut mulla on sellaset joissa on säädettävä vyö niin aattelin, että sitä vyötä säätämällä sais ne housut kuitenki kiinni sit. Näin raskaana oleva työkaveri ainakin vuosi sitten teki ja se toimi :). En kyllä itekään viittis mitään tuhannenkallista takkia/housuja ostaa kun ei tarvetta kuitenkaa oo kuin parille kuukaudelle.

Liikkeet: Täällä on ollu taasen vähän hiljasta. Kerran on tällä viikolla vaavi pomppinu illalla. Tytöt kyseli onko muilla liikkeet vaan yhessä kohdassa niin mulla ainakin on tuntunu vaan tossa oikeessa kyljessä. Aina samassa kohtaa muljahtelee =).

Talventaika, Hurjasti tsemppiä sulle ja hienoa, että sait selätettyä masennuksen :).

Kaks plus 5, Onnea hääpäivän johdosta! Meillä on parin viikon päästä kolmivuotis kihlajaispäivä. Haaveilen kans, jos pääsis vaikka ihan syömään <3.

Kääkkis, onnittelut ultrakuulumisista ja poikauutisista! Varmaan mukavaa kun tietää kumpaa odottaa :).

Happihyppy, Hurja sähkölasku joo! :O Oisin varmaan itekki lentäny pyllylleen järkytyksestä.

Tömpsis
, Hurjasti plussatuulia! Hienoa, että menkat on taas palannu kuvioihin :).

sinizii, hihittelin pitkään tuolle lauseelle mäkin :LOL: Siinä on tuotekuvaajalla ollu mielenkiintoinen ajatuskierto :p.

ON: Rakenneultraa ootellaan täälläkin. Kolmisen viikkoa olis vielä. Se tuntuu jo tosi lyhyeltä ajalta kun on niiiiiin kauan jo ootellu. Ja kyllä nää viikot menee tosi nopeesti vaikkei aina siltä tunnukaan.

Flunssa on ollu tän viikon silleen puolittain, että oon kyllä töissä käyny, mut silti on ollu sellanen vähän tööt olo. Aamusin on tosi tukossa ja silmät muurautunu umpeen. Kuumetta ei tietenkään oo ollu niinku ei mulla koskaan. Noh, jospa se tässä viikonloppuna viimein lähtis ihan kokonaan pois. Ei jaksais tällästä ärsyttävää turhuutta!

Nukkuessa oon huomannu, että kädet puutuu tosi helposti. Ei oo koskaan ennen ihan kämmeniä myöten oo käsi puutunu. Tosi tympeetä. Mutta ei mitään sen kummallisempaa. Kunhan ootellaan, että viikot kuluu ^_^.
 
Talventaika :hug: Kokemusta löytyy myös, ikävä kyllä. Hyvä että olet onnistunut selättämään omin voimin, itse en siihen pystynyt...

Happihypyn viesti piti lukea pariin otteeseen ennen kuin tajusin lukemani - huikea summa!

Liikkeitä oon tuntenut reilun viikon verran. Harvoin, mutta sitäkin selkeämpiä. Lisäksi tunsin jotain "kovaa" keskellä vatsaa sitä painellessani(juu, yritin herätellä vauvaparkaa antamaan taas pienen potkun!) joka karkaili käsien alta, eilen th:lla käydessäni hän varmisti sen tosiaan vauvaksi :) Istukka takana joten helppo tuntea. Samoin kuin esikoisesta josta eka liike tuntui rv 15, sitten useammin rv 16 alkaen.

Täällä ollaan flunssassa ja th neuvoi käyttämään nasolinia jotta saa nukuttua...mutta en vaan uskalla. Olo alkaa olla ihan hirveä jo, mutta ei auta kuin yrittää mahdollisimman pitkään ensin ilman.

Talvitakki on mietinnässä myös, onneksi ensihätään tuolta löytyy yksi reilumpi kaapista. Ei ole mikään maailman hienoin mutta saa kelvata...

Pojalle meilläkin on nimi valmiina, tytölle ei olla edes mietitty. Mulla on vaan niin vahvasti poikaolo, kuten miehelläkin :D

Jotain muutakin oli, mutta ei taas muista - yllätys.

-Ankka & Bebe 15+6-
 
Tömpsis:Ihania uutisia,nyt sit vaan kovaa puurtamista ja maali!:D

Kääkkis,Pojat on kyl ihanii:heart:Onnittelut hyvistä ultrauutisista:flower:

sinizii,Kyllähän nyt yhet kiristysnauhat lahkeensuissa korvaa taskut mennentullen:confused::LOL:

Liikkeet,Mulla tuntuu millon missäkin ja paljon sellasta paineen tunnetta tossa nahassa,ikäänkuin puskis mahasta läpi:D Nyt on taas ollu pari rauhallista päivää,liikkuu jos oikein keskityn makuullani tuntemaan,mut normisti on kyllä aktiivisempi.

Pitäsköhän sitä takkia mennä kollaamaan äiteen varastoista...meinaan toppatakkia. Esikoinen synty toukokuussa,en ollu niin iso talviaikaan ja vuoden 2007/2008 talvella oli vissiin 2 päivänä pakkasta,et sillon ei juur toppista tarvinnu ees: /

Mulla tiistaina neuvola,sais aika mennä nopeemmin...

Repa ja säynävä 18+0 poksistarallaa:heart:
 
Hellu: kiitos vinkistä, mutta olen niin käsi noissa ompelujutuissa, että parempi jättää kokeilematta. Ois entiset housut sen jälkeen. Mulla on laskettelutoppiksissa henkselit, ehkä ne tosiaan auki jätettyinä toimisi...Pitää testailla talven myötä.

Kääkkis: en muista onnittelinko jo ihanista ultrauutisista! Ihana kuulla, että kaikki oli hienosti ja onnea myös poikalupauksesta.

Liikkeet: Nyt ihan viimepäivinä liikkeet on selkeytyneet tosi paljon, tuntuu jo pitkin päivää töidenkin keskellä. Aiemmin tunsin ne vaan illalla. Ja mullakin liikkeet tuntuu pääosin vain oikealla puolella, aivan tuossa sektiohaavan vieressä (pystyhaava).

ON: Sain tänään tietää, että eräs ystävä odottaa myös ja LA on maaliskuussa, eli aika lähekkäin syntyvät meidän pienet. Asutaan kyllä eri paikkakunnilla, mutta nähdään useamman kerran vuodessa ja edelliset lapsetkin on syntyneet samana vuonna. Hirmu ihanaa edelleen kuulla näitä odotusuutisia :)

Nyt on lista vihdoin päivitetty :)

Commander ja papunen 17+2
 
Pitkästä aikaa kirjoittelemassa tänne.. Mihin kaikki aika menee? Nythän ollaan kaikki jo kohta puoli välissä raskautta, hui =)

Minä ja esikoinen ollaan oltu flunssassa. Itselläni flunssa vaan jatkuu jo toista viikkoa. Mieskin joutui olemaan kaksi päivää pois töistä kun olin niin kipeä etten olisi pystynyt lasta hoitamaan. Mahan kasvu on ainut mistä huomaan olevani raskaana, mitään muita oireita ei ole nyt ollut.

Liikkeitä tosin olen parin viikon ajan tuntenut ajoittain, mutta ovat vielä niin hentoisia että aina ei ole edes varma että kuvittelenko vaan. Odotan kyllä, että liikkeet pian voimistuisivat, on se vaan sitten niin ihanaa tuntea pikkuinen!! =)

Talvitakki minulla on jo esikoisen raskauden jäljiltä. Ei ole mikään äitiystakki mutta silloin sattui juuri olemaan leveät mallit muotia niin menee hyvin isonkin mahan kanssa.

Onnea kaikille hyvistä ultara uutisista! Meillä on rakenne ultra vasta lokakuun alussa. Päätettiin että kysytään taas sukupuoli jos sen vaan näkee. Esikoisestakin tiedettiin ja jotenkin oli kiva kun sai jo muodostaa jonkinlaista kuvaa pikkuisesta. Tosin ikinähän nämä normi ultra poika-tai tyttölupaukset eivät ole 100 % varmoja.. Kovasti jo tekisi mieli hankkia kaikenlaista pikkuiselle, mutta täytyy varmaan hetken vielä malttaa.. ;)

Santtu 16+3
 
heippa pitkästä aikaa. Se ois sitte rakenneultra 20.9 vasta ja nyt taas ollu poissa ku esikoinen sairastaa. Flunssaa tällä kertaa.. :) Nyt oon oppinu jo vähä syömäänki,tosin kevyempiä vaihtoehtoja ku herkut mutta dippivihannekset on kova juttu :heart:
Tulee näitä kausia ettei pahemmin jaksa kirjoittaa,mutta hengissä edelleen.

bb & nasunen 19+4
 
Onnea Neiti81 plussasta! :flower: ja Tömpsikselle[/B onnea matkaan! =)

Tervetuloa mukaan Maariana! :flower:

Onnittelut kääkkis poikalupauksesta! :heart:

Nimistä olette puhuneet, meillä ollaan molemmat mietitty varteenotettavia vaihtoehtoja tytölle ja pojalle, mutta ei olla vielä päästy minkäänlaisiin tuloksiin. =) Mun mielestä pojalle on jotenkin kauhean vaikea keksiä kivaa nimeä, kun en haluais ihan "perusnimeä", enkä mitään tänhetkisiä muotinimeä... Ja sukulaiset on jo "vieny" ne pari nimeä jotka on ollu pitkäaikaisia suosikkeja. Tytölle olis pari ihan varteenotettavaa vaihtoehtoa. : /

Takeistakin on täällä ollu puhetta, ni piti kaivaa omat talvitakit esiin ja kokeilla josko ne mahtuis päälle. Ainakin löytyi yks laskettelutakin tapanen, jossa tilaa on vallan mainiosti. eipä tarvii sit takkia ostella koville pakkasille. Tosin se ei kauhee edustustakki ole, mutta tuskin sellaista tulen tarvitsemaan.

Täällä masu kasvaa kovaa vauhtia ja "hipsutukset" voimistuu pikkuhiljaa. Ihanaa! :heart: Alkaa pikkuhiljaa tuntua todellisemmalta vauvan tulo.

Vielä olis reilu viikko rakenneultraan. Ei malta odottaa! =) Mut kyllä viikot silti kuluu ihan siivillä. Kohta jo puolväli! :heart:

Ninnu ja Hipsu 18+6 (huomenna poksuu!!)
 
Kukas se tunsikaan vauvan mahan läpi kovana muhkurana? Wc-ankka ainaki. Oliko joku muuki? Mulle kävi aamuyöllä kylkeä kääntäessä samoin. Kokeilin mahaa ja siinä oli toisella laidalla kova möykky. Kaivoin äkkiä dopplerin esiin ja laitoin siihen kohtaan ja voilà sydänäänet löyty just siitä. Herätin miehenkin möykkyä kokeileen. En tiedä oliko selkä vai pää vai mikä.

Iiks! Aletaan tosiaan olla jo puolessa välissä.

-Happis ja pikku-Kalle 19+5
 
Happihyppy,Miä tunnen säynävän kun oon selällään,just sellasena möykkynä...mut joskus kun on vetäytynt selkärankaan päin,en tunnekkaan,ihan kuin katoais. Mut useesti just aamusin löytyy=)
 
Täällä vielä kiduttavan pitkät 3 viikkoa rakenneultraan. Ensi perjantaina on seuraava neuvola, joten pääsee nyt ainakin sydänäänet kuuntelemaan. Mutta toisaalta, kun liikkeet tuntuu jo niin selvästi, kuten tälläkin hetkellä, niin ei sekään jotenkin ole niin mullistavaa.

Puoliväli tosiaan lähestyy. Minulla se on melko varmasti rv 19, koska leikkaus ajoitetaan viikolle 38. Ellei sitten tapahdu jotain yllättävää, sitähän ei koskaan tiedä.

Anteeksi kielenkäyttöni, mutta WTF...Mulla ilmeisesti palasi sitten pahoinvointi kehiin. Tänään on ällöttänyt ihan kaikki. Kaupassa teki vaikeuksia selvitä ostoskierroksesta oksentamatta, kaikki on haissut tänään ihan superpahalle eikä mitään ruokaa tee mieli. Sohvan nurkka on ollut se houkuttelevin paikka, ei ole ollut virtaa tehdä oikein mitään. Hoh-hoijaa, luulin tämän olevan jo ohi. Kai tämä edelleen päällä oleva flunssa voi tehdä tällaisen tepposen, mutta toivottavasti menee äkkiä ohi!

Jaahas, nyt nautiskelen Dancesta ja haaveilen ajasta, jolloin pääsisin taas itsekin jonkun tanssiharrastuksen pariin. En tiedä, onko se enää koskaan mahdollista selkäongelmani takia, mutta ehkä joku päivä...

Commander ja "?" (uusi tekonimi mietinnässä, kun papunen ei oikein enää sovi...) 17+3
 
kääkkis
tytöt0406: Mulla liikkeitä tuntuu alhaalla ( kädet ) ja navan molemmin puolin vaihtelevasti potkuja :) Ei ole tytöt olleet näin vilkkaita mahassa, kun tämä pojanalku :D Esikoinen oli rauhallinen ja silloin tällöin tuntui jossain muljaus. Edellinen huitoi enemmikseen käsillään, kun tuntui ylempänä viuhduntaa ( oli perätilassa aika pitkään ). Istukka on ollut jokaisessa raskaudessa takaseinässä.

Commander: Onko sulla verenpaineet kuitenkin ok? Mulla oli esikoisesta huonoa oloa muutenkin kuin alkuraskaudesta, kun verenpaineet oli ajoittain aika korkealla. Oli sitten se raskausmyrkytys ja oksentelinkin ihan loppuraskaudesta. Toivottavasti menee sulla ohi :hug:

kääkkis 20+6
 
Tömpsis onnea menkoista ja tsemppiä yritykseen :D
Kääkkikselle onne poikalupauksesta itse joutuu kärvistelemään vielä kolme ja puoli viikkoa :)

Täällä ei vieläkään tunnu liikkeitä joten edelleen niitä odottaessa...Tiistaina neuvola niin saa taas jotakin varmuutta, muutakin kuin kasvava maha :D saas nähdä mitä mies sanoo kun palaa ulkomailta to kun on kaksi viikkoa sitten ollut poies ja mun maha on tällä välin kasvanu ihan huimasti :D

Jos istukka on takaseinässä niin tunteeko silloin liikkeet aiemmin? Minulla on meinaan kanssa ihan takana, mutta ei tosiaan vielä mitään tunnu :) vai voiko olla liikettä kun aina välillä ihan ku kutittais oikealta puolelta ja sit ku yritän ihan tunnustella tuntuuko sielä mitään niin löydänkin vaan aina oman pulssini :p varmaan kuvittelen vielä :D

Ei siis tänne tämän kummempia miestä ikävöin ja oottelen kotiin :heart:

Happynow ja muru 16+4 hullua vauhtia mennään eteenpäin :heart:
 
happynow; liikkeet tuntee aiemmin ja selvemmin jos istukka takaseinässä. jos se on etuseinässä se toimii potkujen "eristäjänä" siinä välissä. mulla on ollut sekä etu- että takaseinässä. junnun kohdalla oli edessä eikä potkut lopussakaan olleet kipeitä, joita ne saattavat olla kun vauvassa alkaa olemaan jo voimaa ja potkii kovinkin. ihan loppusuorallahan toki rauhoittuvat kun tila alkaa käydä ahtaaksi. no, meni vähän sivu suun vastaus, mutta menköön :D

huuto netistä tosiaan saattaa tehdä löytöjä. löysin sieltä uuden ko. elloksen takin 11e (plus postarit 8,5e) nyt odotellaan koska se saapuú jotta näkee onko se hyvä vai ei :|
äippähousuja olen koittanut sieltä bongata mutta en ole vielä mieleisiäni löytänyt. haku jatkuu =)

menen huomenna ylimääräiseen ultraan, omakustantaisesti. ja ajattelin kyllä samalla kysyä sukupuolen. aika vahva poika olo vallitsee, mutta en siihen oloon oikein luota...!

voikaahan hyvin :wave:
 
Tömpsis, hienoa että menkat ovat palanneet. Plussatuulia :)

Liikkeet on nyt tuntuneet joka päivä, välillä enemmän välillä vain joku yksittäinen. Useimmiten ne tuntuu kun menen selälleen makaamaan ja laitan jalat suoraksi. Silloin liikkeet tuntuu melkein suoraan navan alapuolella.

Parjantaina olisi se kauan odotettu rakenneultra..

Blue ja pienokainen 19+3
 
Tömpsikselle toivottelen mnäkin pikaista tärppiä!

Tällä on liikkeet vähän vaimeentuneet eilen ja toissapäivänä. Ei oikein mitään tunnu, aiemminkaan ei mitään varsinaisia potkuja ole tuntunut kun kerran, mutta sellasta muljuamista ja kohdun seinämää vasten "puskemista" kylläkin. Liekö olis mytty kääntynyt vähän eri päin, ettei oikein nyt tunnu.

Huuto.netistä minäkin tilasin 2 sellasta pienempää äippävaatepakettia ja kyllä tosi tyytyväinen olen, näillä pärjätään todennäkösesti loppuun saakka ja paitojahan pystyy kyllä ostamaan ihan tavan kaupoistakin kun on ne tunikat nyt muotia niin mahtuu :) Sitä takkia vois tietty yrittää vielä sieltä katela. Tosin jos ei löydy niin meinasin ostaa sellasen pikkasen reilunkokosen laskettelutakin ja toivoa että mahtuu. Mutta sen näkee sit.

Raknenneultraa ootellessa, vielä 2vko...Tällä hetkellä on sellanen mieli, että sukupuolen haluan tietää, mutta kenellekkään en halua etukäteen kertoa (no miehelle tietty ;) ). Mutta saas nähdä muuttuuko mieli vielä...

nelli & mytty 18+1
 
Tömpsis Tsemppiä uuteen yritykseen! :)

Ihanaa, kun täällä on ollut jo rakenneultrakuulumisia! :heart: Paljon onnea kääkkis!

Talvitakin ostosta: Oon pohtinut samaa, mistä löytäisin hyvän ja istuvan takin... Tällä hetkellä mulla ei ole ollenkaan talvitakkia, kun edellinen villakangastakki repesi kainaloista... Joten joka tapauksessa olisi pitänyt ostaa uusi takki. Lähdetään parin viikon päästä Helsinkiin, joten josko sieltä kävis metsästämässä.. :)

Liikkeet on alkanut tuntumaan täällä! :heart: On niitä nyt sellaset pari kolme päivää jo tuntunut. :) Ainakin pari kertaa päivässä jotain tuntuu, mutta kerralla ei kauaa, muutama tönäisy/hipaisu/muljahdus vaan... Mutta niin ihana tunne! :heart: Tulee taas sellanen fiilis, että on tämä vaan totta, että olen raskaana! :D Rinnatkin on alkanut särkemään taas, ja varsinkin nännit on ihan älyttömän kipeät...

Vielä reilu pari viikkoa rakenneultraan! Ja torstaina on neuvola. :)

~ Merve ja helmi 18+0 :heart:
 
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta WTF...Mulla ilmeisesti palasi sitten pahoinvointi kehiin. Tänään on ällöttänyt ihan kaikki. Kaupassa teki vaikeuksia selvitä ostoskierroksesta oksentamatta, kaikki on haissut tänään ihan superpahalle eikä mitään ruokaa tee mieli. Sohvan nurkka on ollut se houkuttelevin paikka, ei ole ollut virtaa tehdä oikein mitään. Hoh-hoijaa, luulin tämän olevan jo ohi. Kai tämä edelleen päällä oleva flunssa voi tehdä tällaisen tepposen, mutta toivottavasti menee äkkiä ohi!
Mulla ihan sama, vielä en ole oksentanut, mutta jo monasti on pitänyt lähteä vessaan arpomaan, että tuleeko se ykä vai ei. Mulla tuntuu jotenkin olevan ilmaa vatsassa ihan älynä, siis röyhtäyttää. Virtaa on nyt ehkä eniten mitä tähän mennessä raskautta on ollut.

Mutta oikeesti, hiukan alkaa ketuttaa tää pahoinvointi.
 

Yhteistyössä