Kääkkis: Mulla on matalat verenpaineet ollu ainakin tähän asti, en oikein usko että ois noussu, kun edelleen huimaa ylösnoustessa.
Kitrus: Mulla oli siis tässä välissä jo kuukausi hyvää oloa, nyt se pahoinvointi vaan palasi. Tänään on kyllä ollut vähän parempi päivä, eli jospa se olisi ollut vaan tähän flunssaan liittyvää.
4D:hen ei olla menossa. Jos rakenneultrassa jotain erityistä ilmenee, niin sitten jatkavat tarkempia tutkimuksia äitipolilla. Olen molemmissa aiemmissa raskauksissa käynyt siellä normaalia tiheämpään raskausdiabeteksen yms. takia, joten tiedän saavani sieltä riittävästi tukea ja tutkimuksia.
Ainoska, tervetuloa mukaan, päivittelen sut listoille piakkoin, tänään en ehdi!
Kultatiuku, toivotaan että uusin tulokas on terve ja säästyy leikkauksilta ja muilta. Tottakai sairaskin lapsi on rakas, mutta ainahan sitä haluaa lastaan säästää kaikelta mahdolliselta kivulta.
ON: Käytiin tänään pojan (5 v) kanssa katsomassa Toy Story 3 ja oli kyllä virhe. Sairaan hyvä leffahan se oli, mutta tuon ikäiselle kyllä ihan liian pelottava. Sehän oli paikoittain kuin kauhuleffa! Nyt ei toinen uskalla nukkua
Luulin, että se on samaa tasoa kuin edelliset Toy Storyt, jotka on olleet sellaisia kivan jännittäviä, mutta ei todellakaan...Harmittaa, että toinen on nyt ihan paniikissa ja sanoi, ettei enää koskaan mene elokuviin. Harmillista, kun oli vielä toisen eka elokuvareissu...
Jaahas, perjantaina saa sitten tietää onko tässä raskaudessa diabetesta vai ei. Ekassa oli, tokassa ei ja nytkin uskon että ei ole. Ainakaan kotimittauksissa ei ole ollut mitään heittoja. Mutta saapa nähdä.
Iloista viikkoa kaikille!
Commander ja (?) 17+4