kaks plus 5, osaanottoni perheenne menetyksestä! Halauksia ja voimia suureen suruunne. :hug::'(
Onnea kaikille vauvaantuneille: VaniljaRose, kääkkis, Juhannuslikka, Amos82, Deviili, Kärppä, Murunmami, tytti 85, Murmeliina80, neppari, pauliis! Voimia odottajille! Olette kaikki olleet mun ajatuksissa.
Pääsin minäkin pitkästä aikaa koneelle. Olen ollut sairaalan jälkeen flunssassa.
Muuten on meidän elämä vauvan kanssa mennyt rullaamaan ihan mukavasti. Olin asennoitunut paljon väsyttävämpään ja rankempaan alkuun. Tuntuu jotenkin helpommalta kuin esikoisen kanssa aikoinaan. Imetyskin on sujunnut, vaikka se jännittää minua jatkuvasti. Esikoisen kanssa kun mentiin jo sairaalassa korvikkeen linjalle, kun tuntui että maitoa ei riittänyt. Meidän pikkuneiti on asiallinen pakkaus. Hän nukkuu päivällä 1-3 h pätkissä, syö ja ilmoittaa, kun pitää vaihtaa vaippaa. Yöunille käydään klo 00.30 ja tissittelyyn herätään noin klo 04.30. Aamu alkaa joskus seitsemän maissa. Tyttö on niin söpö ja suloinen. Hän on voittanut koko meidän perheen sydämmet. Esikoinen on innoissaan ja käy antamassa pusuja vauvalle ja hellästi paijaamassa. Olen harjoitellut imetystä kantoliinassa. Täytyy vielä kokeilla ja hiota eri sidontoja. Isyysloman jälkeen sitten kun jään tyttöjen kanssa yksin kotiin, voi tehdä muutakin, kuin istua sohvalla. Beep...kutsu
Bom ja masukki 10 vrk