Sokerirasituksesta Rupesin yhtäkkiä miettimään että olisko mun itse pitänyt soittaa niistä tuloksista neuvolaan? :O Kukaan ei puhunut mitään, ja olen ollut siinä luulossa että perästä kuuluu jos niissä tuloksissa olis ollut jotain mainittavaa.. Mutta näköjään täälläkin on osalle soitettu, ja osan on pitänyt soittaa itse.. Tiedä nyt sitten, pitäiskö maanantaina kilauttaa neuvolaan?
Liikkeistä ainakin Merve puheli, meilläkin saattaa olla 2-3 hiljaisempaa päivää välissä, tuntuu kyllä liikkeet mutta ei kovinkaan voimakkaasti, ja sitten taas muksitaan ja potkitaan väliin tosissaan.. Kyllähän tuo aina pistää miettimään kun noita hiljaisempia päiviä on, että onko siellä kaikki kunnossa, vaan sitten on taas liikkeet voimistuneet kuitenkin. Enkä osaa sanoa yhtään miten päin tuo ipana köllii, kun liikkeet tuntuu aina eri paikoissa eri päivinä. Nythän tuolla taas hypitään, liekö osuutta juuri syömälläni kanahampurilaisella
Kaksoset saivat 3v. synttärilahjaksi lastensängyt, ja nyt vapautui siis pinnasänky uudelle tulokkaalle. Mies oli sen jo kantanut yläkertaan ja nostanut pohjankin ylimpään tasoon, olen sitä nyt tässä pari päivää katsellut ja ollut edelleen ihan ihmeissäni että sinne on oikeasti tuhisija tulossa! Joulukuussa ajateltiin lähteä katselemaan muut tarvikkeet valmiiksi vauvalle, nyt ei ole hankittu vielä mitään..
Kissojen omistajia kun täälläkin on, niin kysynpä että oletteko laittaneet vauvan sängyn päälle mitään verkkoa vai miten olette saaneet pidettyä kissat pois sängystä? Nyt jo huolettaa että tuo toinen kissa menee ja tukehduttaa koko vauvan, kun tunkee aina syliin ja päälle nukkumaan, kun itse sohvalla makaa.. : /
Mitenhän nuo Kelan paperit muistaisi ensi viikolla toimittaa, saisi joulukuulle vähän vauvatavaroihin rahaa
neitiniisku ja pienistäpienin 24+4