Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Taisinpa minäkin olla liian hätäinen :( . Testi näytti positiivista (viiveellä tosin ) pari päivää sitten ja nyt vain yhtä viivaa.... Että jäi haaveeksi tämä kuudes lapsi :ashamed: .
Voimia kaikille huono-onnisille!
Tämä poistuu takavasemmalle...

NoBlood Voi ei :'( :hug: :hug: :hug: :hug: Nää keskenmenot ja muut on niiiiin syvältä ja tuntuu niin vääriltä. Kumminkin kun on jo monta viikkoa tiennyt raskaudesta ja jo jollakin tapaa tottunut siihen ja alkanut uskoa, että elämää on sisälläsi ja sitten se onkin yhtäkkiä ohi. Se ei vaan tunnu oikeelta. Huoh...

Tänne ei uutta... Tänään ei oo niin oksu olo ollutkaan vielä. Aamulla ja illalla mullakin ne pahimmat olot on. Nivusiin sattuu aika ajoin. Repäisy kipuja ei oo tullut aikoihin. Vähän tartteis syödä ja sit ulko hommiin. Nyt on omaa aikaa, meidän neiti meni hoitoon. On kovin outoa olla kotona, on niin hiljaista :LOL: Toinen kerta kun on yötä hoidossa... Äidille vaikeampaa kuin lapselle...

NoBlood ja sisko tai veli: :hug: :hug: Tällä ryhmällä on kyllä ollut todella rankka alku :'( Monella on mennyt kesken tai elää epävarmuudessa mikä on todella kauheaa. Voimia kaikille!! :hug:

Minunkin mielestä kerhon voi vain lakkauttaa ja joku perustaa uuden ellei sitä ole jo tehty? En ole ehtinyt kurkkaamaan sille puolelle mikä on tilanne.

Uusille tervetuloa! :flower: Laittakaa tuonne mulle vaikka yksityisviestiä, jos osaatte tai niitä tietoja tänne niin osaan päivittää teille oikeat luvut :)

ON: Täällä on ollut tänään vähän heikompi päivä. Huimaa taas tasaisesti ja ylösnoustessa on kaatuminen aina lähellä :ashamed: Käytiin myös siskolla syömässä ja kotiin tullessa jouduin tervehtimään pönttöä. MUTTA otan kaiken ilolla vastaan, koska tiedä pikkuisella olevan kaikki hyvin. Nyt ei myöskään ole vuotoa tullut :)

Jäi juttu vielä kesken :D

Hilppa: Toivotaan, että sulla on kuitenkin kaikki hyvin :flower:

Neiti: Mullahan on siis sitä vuotoa tullut raskauden aikana, mutta silti ultrassa oli kaikki hyvin ja sydän sykki. Joten jos pysyy vain tuhruna niin ei se mitään huonoa ennettä tarkoita :hug:

Moikka!
Saakos liittyä mukaan the esikoisesta haaveilevista? Tänään tuli sitten aamu 4 aikaan plussa!!!! kp29 ja yk 2 eli siis melkoisen nopeasti nappasi... JA tosiaan ensimmäinen lapsi :heart: oli pakko herättää ukko heti näkemään testi eikä ollu uskoa silmiään :DDD niinkun en minäkään :) Onnellisuus vaan kasvaa koko ajan :) toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja muru pysyy mukana :)

Oireita oli sitte vatsan nippailut ja samalla kohalla selän jomotukset, lämmöt korkeella, poskia kuumotti, väsy, valkkaria, tissit kipeyty :D eli nyt kun alkaa luettelemaan niin näitähän on vaikka muille jakaa :p Maanantaina neuvolaa varaamaan :)

happynow........LA n.28.2................sks........23v.......ensimmäinen

happynow ja muru tasan 4 viikkoa :D

Heippa kaikille!

Minäkin voisin koittaa uskaltautua tänne. Keskiviikkona testasin haamun, perjantaina (ja tänään) todella vahvan plussan :)

LA on 22.2., sairaala on KYS, ikää on 24 ja esikoinen toivottavasti pysyy mukana loppuun asti.

Maha on kipeä, menkkajuilinnan ja ilman kiertämisen sekoitusta :/ Muuten oireina kamala jano koko ajan! Vaikka tein tänään taas todella vahvan plussan, en jotenkin osaa vielä uskoa tähän, varsinkin kun mahassa menkkajuilii (vaikkakaan ei ihan samanlailla kuin normaalisti).

Tervetuloa happynow. Ja myös pokemonille tosi paljon onnea ja mukava tavata taas :)

Täällä taas ollaan yövuorossa ja väsymys on jotain ihan kamalaa. Nukuin päivällä melkein 3h, yleensä en ennen ekaa yötä saa unta mutta nyt sitten olis nukuttanut ihan hirveesti. Vielä sairaslomatapauksen takia mu yövuoro kestää 14,5h. Pikkasen voi väsyttää aamulla.

Oireita ei oikeestaan oo tänään ollut taas mitään. Paitsi maha on turvoksissa, siis niin turvoksissa eilisestä asti että siskoki sen huomasi ja tänään mies katteli. Toivotaan, että on hyvä merkki...

nelli & mytty 6+3

Pahoittelut NoBlood ja sisko tai veli :hug: On se niin väärin..

Tervetuloa uusille :flower:
Ja onnittelut ainkain Kääkkikselle ultrassa nähdystä pienoisesta, toivotaan että nämä hyvät uutiset jatkuvat nyt.

Vähän huvittaa kun meidän poika on aina ollut aamuvirkku, niin nyt se nukkuu vieläkin. Itse olen pystyssä jo kuudelta ja ihmettelen , että mitä sitä tekis. Yölläkin piti heräillä ja valvoskella. Levottomia ovat yöt :/

hehee ootkin jo poksu täällä :) onnea siis täälläkin :) tää on ihan hullua aamulla kun heräsin oli ihan sellainen olo että olen vaan nähnyt unta niin oli pakko hyödyntää se toinen glearbluen testi missä on se viikko näyttö niin siihen tuli raskaana 2-3vk joten pakko se on alkaa uskomaan :) eilen käytiin miehen isän ja hänen pikkuveljen kanssa tivolissa ja voi että kun tuleva pappa oli innoissaa :)

Mullakin alkaa huomenna taas yövuorot :) teetkö pelkkää yötä nelli? Ite teen niin mietityttää tosiaan et mitenköhän sitä sitte jaksaa kun väsymys alkaa enemmän painaaan :)

NoBlood ja Sisko tai veli :hug: voimia!

Täällä on ilmennyt ihan uusi oire, hormoninäpyt! Mulla on nyt ihan hirveästi näppyjä naamassa ja rintakehällä. :x Ja mulla kun on aina ollut niiiin hyvä iho...
Noihin näppyihin ei taida auttaa sitten niin mikään, toivottavasti eivät koko raskausaikaa kiusaa mua! Edelleenkään mulla ei ole huonoa oloa mitä ihmettelen suuresti. Esikolta kun oksensin ihan solkenaan... :whistle:
Väsymystä ja "menkkamaista juilintaa" mahassa on havaittavissa.

Tänään kyselin tuolta 5v pojalta että "oisko kiva jos meille joskus tulis vauva?", "poika tuumas että ois joo jos se ois poika jonka kanssa vois heti leikkiä. Tyttösisko ois kyllä tyhmää..." :D
Pitäis saada juteltua tän masuasukin isän kanssa että vieläkö on sitä mieltä että abortti pitäis tehdä. Siihen minä en suostu! Jos tämä tirriäinen pysyy mukana niin saa tulla syliin asti! :heart:

Minulla loppuu jo kesäloma ja huomenna pitää palata töihin. Pikkasen hirvittää kun on tuo työ kovaa nostelua ja repimistä välillä... muutenkin on fyysisesti aika raskas työ. En kyllä aijo vielä töissä puhua mitään että olen raskaana, sitten vasta kun ollaan "varmemmilla vesillä" .

:wave: LoruLiisa ja Tirriäinen 5+1

Hui kamala, kun ikäviä uutisia on tullut muutamassa päivässä todella monelle... Iso Hali teille kaikille!! Rupes itteenikin pelottamaan, jos huomisessa ultrassa ei näykään mitään. Etenkin, kun oireet on lähes tulkoon kadonnu... Maha tosin on edelleen turvoksissa ja sen verran pallo, että eilen ollessani työkaverin tupareissa (vesilinjalla) yx sitten kysy suoraan, että oonko raskaana. No, tunnustin asian... Mutta jos pikkunen ei ookkaan enää mukana, niin sitten onkin ikävää kertoa kaikille asiasta jo tietäville, että väärä hälytys... Tasan 24 h jäljellä ultraan, voi itku!

Niin, mites nyt sen kerhon kanssa tehdään?? Pitääkö uusi perustaa??

Tervetuloa uusille! :wave:

En tiedä oikein mitä ajatella.
'Selkeesti tuo tuhru alkoi aina lenkin jälkeen (10km) ja rauhottui kun oli ihan iisisti.
Ei siis tule kunnolla edes pöksyihin asti eli toivoa voisi olla?
Lisäksi laskin et nyt olis kiertojen mukaan menkkojen aika ihan ovella. Kipuja ei ole ja tänään olen voinut ihan helvetin pahoin :eek:
Ei oikeen mitään pysty syömään ku tekee pahaa.
Ainakin oireet on edelleen, vuoto rusehtavaa ja niukkaa ilman kipuja niin jospa sittenkin siellä vauva vaan tekis tilaa itselleen? :ashamed: Toivossa on hyvä elää :ashamed:

T:Neiti, rv 6+5

kääkkis
Tsemppiä Neiti-81 :flower: Eiköhän kaikki ole kunnossa, kun oireita kuitenkin on =)

Täällä jännätään nyt sitten huomista lääkärikäyntiä ja sitä onko pikkuinen alkanut jo liikehtiä =)

kääkkis+ Takku 8+4- 8+6

Tänään veriviiruja valkovuodon seassa :( Tämä on ihan kuin toisinto helmikuun keskenmenosta, täsmälleen samoilla viikoilla.. Toivottavasti loppu olisi kuitenkin onnellisempi, muutama tippahan ei tarkoita vielä mitään, eihän?

:hug: tarvitseville, erityisesti NoBlood ja Sisko tai veli.

Kätsy ja pikku-Vitonen 4+5 (jos on edes elossa)

Iltaa ja tervetuloa uusille. Happynow sulla on hyvä LA. :D Meidän tirppanan la oli myös 28.2. joskin syntyi sitten jo 24. päivä. B)

Täällä ei mitään uutta oireiden kannalta. Pahaa oloa välillä niin, että oon jo satavarma, et oksu lentää. Mutta toistaiseksi ei onneksi kuitenkaan. Mitään muuta kuin hedelmiä en kuitenkaan oikein siedä. Kaikki ruoka haisee... :snotty:

Niin ja semmonen kiva juttu, että soitan huomenna lääkärin aamusta ja kysäsen, ettei mulla ole tullu joku veritulppa jalkaan. :kieh: En usko, että tuo ois, mutta kun en keksi mikä muukaan kipeä patti tuo on. Ja meillä on valitettavasti suvussa niihin taipumusta (sen lisäksi, että mullakin on tällä hetkellä liikaa painoa + tämä raskaus). Joten kattellaan sen osalta sit huomenna.

heippa!

täällä ilmoittautuu yksi helmikuinen lisää varovasti kurkkien (keskenmenoja kokeneena pelottaa :/ )
laskureiden mukaan la ois 18.2 mutta se selvinnee ensiviikon ultrassa ja 3 lapsi tulossa.Oireita ei kauheasti ole mutta en huolestu vielä kun niitä ei muissakaan raskauksissa ole ollut. salasanaa kerhoon voisin minäkin haluta jotta uskaltaisi vähän enemmän kirjoittaa :)

Tervehdys!

Täälläkin ilmoittautuu uusi helmikuinen tuolta vauvakuumeen 3-kymppisten ensikertalaisten pinosta. Plussasin reilu viikko sitten ja nyt olen tämän viikon oikestaan ihmetellyt onko tämä totta. Noo, neljänä päivänä peräkkäin tein raskaustestin ja positiivista näytti, eikä tätiä ole kuulunut. Kai se sitten on totta. :)

Ensimmäinen aika neuvolaan on varattuna, mutta se on vasta heinäkuun lopussa! Miten sitä jaksaa vielä viisi viikkoa odotella?! Ja ymmärtääkseni sillä kerralla ei tehdä mitään muuta kuin täytellään papereita. Olenkin varhaisultraa miettinyt, mutta en ole vielä soitellut mihinkään. LA laskureiden mukaan olisi 19.2.

Ikäviä uutisia on tähänkin ketjuun ehtinyt tulla. :hug:

Siukuki ja asukki 5+1

Happynow teen 3-vuorotyöyä eli ihan satunnaisessa järjestyksessä aamua, iltaa ja yötä. Kesän ajan teen täydet listat (115h/3vko) ja sit syyskuusta alkaen taas opiskelut kutsuu ja siinä ohella osa-aikasena vielä muutaman kuukauden. Ajattelin töistä jäädä pois selkeesti joulukuun puolella jos sinne asti päästään vaikka äippäloma alkaiskin oikeesti vasta tammikuun alkupuolella. Kyllä toi väsymys on välillä aivan tuskasta, lähinnä näissä yövuoroissa/niiden jälkeen ja jos kamalan ylivoimaseksi käy niin täytyy pomolle esittää toive että niitä olis mahollisimman vähän.

Uusille tervetuloa ja onnea plussasta!

ON: Tiistaina on varhaisultra ja sit toivottavasti selviää, onko tuolla masussa ketään ja jos on niin onko kaikki ok. Tänään ollut ihan tuskapahaolo, tosin se voi johtua eilisestä yövuorosta ja vajaista unista päivällä. Ja maha on kai turvoksissa.

nelli & mytty 6+3

Kiitos tervetulotoivotuksista! Me oltiin viikko reissussa ja tänne on tullut hirmusti viestejä. Mä alan nyt lukemaan niitä!

Tervetuloa uusille minunkin puolestani ja pahoittelut surullisia uutisia kuulleille.

R

Heippatirallaa =)

Uusille tervetuloa ja onnea plussasta :flower:

Perustin nyt sitten uuden ryhmän, jotta NoBlood voi pistää omansa kansaan ja saadaan kaikki halukkaat mukaan jatkamaan keskustelua. Kävin itse vanhasta ryhmästä kopioimassa keskustelu-sivulta oman esittelyni ja lisäsin sen uudelle :)

Laitan osalle salasanan mikä osaan sen tällä kertaa laittaa oikein ja pistäkää tekin sitä sitten eteenpäin, että kaikki halukkaat saa sen. Niin ja ryhmän nimi on *Helmikuun Hehkeät 2011, Uusin* Ja olen siis aloittelija myös tässä asiassa, joten kärsivällisyyttä ja vinkkejä peliin

Miten sitä voi tuntea itsensä näin isoksi jo tässä vaiheessa? :LOL: ;)

No niin, ensimmäinen ongelma. Saan lähetettyä salasanan kaikille, jotka ovat minulle kirjoittaneet viestin, mutta en osaa lähettää ihmisille, jotka eivät ole ensin kirjoittaneet minulle?? Mistä löydän yksityisviesteistä kohdan *uusi viesti* ja sitten se kohta, mihin tulee vastaanottajan nimi?
Tekin voitte toki laittaa mulle yv:nä pyynnön niin osaan antaa sitten salasanan teille :D

Pahoittelen aloittelevaa otetta :ashamed:

Yhteistyössä