Onnellinen x5 Tuntuu todella pahalta sun puolesta :hug: Toivottavasti vastoinkäymiset helpottaisit ja saisit tukea joltakin vaikeissa tilanteissa :heart:
ON: Eilen oli kauhea päivä. Huomasin että tilitykseni oli hävinnyt listalta? Mutta tilanne oli siis seuraavanlainen: Eilen tuli menkkamaiset kivut + kipua oikealla puolella aika rajuna, jatkuvaa huimausta, puutumista ja vuotoa. Yritin saada aikaa omalle lääkärille, mutta toivottivat minut päivystykseen. Illalla sinne päästyäni jouduin heti vuodepaikalle, koska en meinannu pysyä enää pystyssä :ashamed: Siellä sitten tutkittiin kaikkea ja todettiin, että sokeri on liian matalalla, vaikka olen syönyt hyvin. Se selitti huimauksen ja sen kanssa on tultava toimeen. Leukkareita oli myös pissassa, mutta sille en saanut mitään selitystä. Arvioivat virtsatietulehdusta, mutta eivät osanneet varmaksi sanoa, kun ei ole oireita siihen suuntaan. Saattoi leukkarit myös nousta, kun vuodin samalla verta. Puutumisen selitys jäi vähän epäselväksi, mutta vaihtoehdoiksi jäi niskojen lihasten jumiutuminen tai sitten joku vakavampi mikä selviää ehkä myöhemmin.
Mutta sitten tämä tärkein: Ultrassa näkyi oikean muotoinen ja kokoinen toukka, jonka syke oli juuri ruvennut sykkimään :heart: epäselväksi jäi onko toukkia yksi vai kaksi, koska oli jossain näkevinään kaksi sykettä. Mutta se saattoi olla myös joku verenvirtaus...? Mutta kaikki oli siis Nasulla hyvin, oli oikealla paikalla ja vastasi 6+ viikkoa :heart: Kivulle en saanut selitystä, mutta gyne tuumasi, et joskus kasvu saattaa yksinkertaisesti aiheuttaa vaan kipua. Tai sitten minulla vaikuttaa se, että kohtuni on taaksepäin kallistunut, mikä saattaa vähän painaa pahasti.
Eli te joilla vuotaa verta alussa, kuten minulla niin peli ei tosiaan ole vielä menetetty
Mami ja Nasu 6+