Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

happynow ja nelli-86: kivaa tosiaan olla "vanhojen" tuttujen kanssa täällä :)

Kotiuduin vihdoin viikon reissulta ympäri Suomea. Edelleenkään en oikein osaa uskoa tähän. Menkkaolot on jokapäiväisiä, lähes jatkuvia. Helpottaa aina kun syö sopivasti (jos ehtii tulla nälkä, tulee hieman etova olo ja jos syö liikaa, tulee etova olo) ja lepää. Päivällä myös väsyttelee normaalia enempi. Lisäksi maha on turvoksissa ja pierettää :ashamed: Huomenna soittelen neuvolaan, vähän jänskättää!

Voisin olla myös kiinnostunut tuosta salasanallisesta ryhmästä niin voisi kirjoitella ja laverrella paremmin kaikki synkät salaisuudet ;)

Pokemoni ja myttynen 4+5
 
Tervetuloa, taas on uusia saatu porukkaan.

Voisin kanssa salasanan ottaa, en osaa lähteää yksityisviestiä :ashamed:

Onnea matkaan kaikille ultraan menijöille!

Itse yritän sinnitellä töissä muutaman päivän ennen lomaa. Ei ole oikein hehkeä olo :x Onko muilla ollut vatsakipuja kuinka paljon? Mulla varsinkin yöllä jomottaa alavatsaa kovasti. Kaippa se on normaalia, mutta tietenkin pitää pelätä pahinta aina :|
 
Blue76: Mulla koskee välillä mahaan aika paljonkin. Kipu muistuttaa kovan menkkajuilinnan ja sekaisin olevan vastan sekoitusta. Se helpottaa aina kun syön vähän ja istun hetkeksi alas. Öisin se ei ole vaivannut. Tuli tuossa aamulla mieleen itsellenikin että toivottavasti tämä on normaalia kipuilua, eikä mikään ole vialla...
 
Mulla on menny vähän ohi mikä tuo salasana juttu on?
Neiti ja kätsy toivottavasti on ihan normaalia vuotoa vaikka alkais se itseäkin mietityttämään jos jotain tulisi :/

Täällä on alkanu närästys ja ikinä ennen ei ole närästäny ja vatta on ihan sekasin koko ajan :) Yritin varata neuvola aikaa, mutta sieltä semmonen ystävällinen täti sanoi että laittaa sille neuvolatädille viestin kun on kuulemma sellainen joka haluaa itse soittaa mulle ajan ja jutella jos on eka neuvola käynti niin kuulosti ihan hyvältä :) ei vaan oo viel soittanu joten intopinkeenä sitä oottelen :)

Ja äsken soittelin terveystalolle varhaisultra aikaa ja oisin saanu sen 30.6 mutta en viittinytkään sitä ottaa ku olis menny yli 90e ja ens kuun laskuja on muutenki ihan liikaan niin taitaa jäädä varhaisultrat käymättä :/
 
Hei vaan kaikille!

Varovasti ilmoittautuisin mukaan keskusteluun. :) Pitkään olen jo tätä ketjua lueskellut, ja nyt päätin vihdoin rekisteröityä ja tulla kirjoittelemaan. Täällä ensimmäinen raskaus, yrityskertoja takana 5 ja nyt vihdoin tärppäsi, olo on niin huumaavan onnellinen, mutta samalla epätodellinen... voiko tämä oikeasti tapahtua meille? Samalla pelottaa ja on aika epävarma olo, meneekö kaikki hyvin... :| La olisi 14.2. :heart:

Rinnat on kipeät ja turvoksissa, hyvän nukkumisasennon löytäminen on vaikeaa... Alavatsalla tuntuu erilaisia ohimeneviä tuntemuksia, menkkamaisia kipuja ja painon tunnetta. Janottaa ja pissattaa koko ajan, nälkäkin tulee helposti ja heti huono olo jos ei syö. Ja vatsa on sekaisin. Pahoinvointia ei ainakaan vielä ole ollut...

Neuvolaan oon jo soittanut ja varannut ekan ajan, se on vasta 4 viikon päästä, tuntuu kauhean pitkältä ajalta. :/ Ollaan lähdössä reissuun tässä parin viikon päästä, yritin varata Mehiläisestä varhaisultraa, mutta heillä ei ollut yhtään vapaata aikaa ennen meidän lähtöä. Vähän huolettaa, olisin halunnut kuulla, että kaikki on varmasti hyvin ennen kuin lähdetään. Pitkä aika odottaa rv12-13 saakka. Ehkä pitäisi vain yrittää rauhoittua ja uskoa, että kaikki menee hyvin. :)

Terveisin Merve ja pieni tänään rv 6+0
 
Huhheijaa tätä oloa; jos ei syö niin yököttää ja jos syö niin yököttää :ashamed: Voisin myös nukkua koko ajan...

Laitoin salasanoja pyytäneille salasanan tulemaan, joten kiitos siukuki vinkistä :flower:

Mervelle tervetuloa mukaan porukkaan :)

Mitä kuuluu Neiti-81? Toivottavasti tuhruttaminen ei tarkoittanut mitään....
 
Tervetuloa mukaan uudet :flower:

Tänne ei uutta... Pariin päivään ei ollutkaan yökköä oloa, mut taas vähän tuntuu siltä, et pönttö kutsuu. Väsy ei oo kadonnut mihinkään. Vielä yli viikko ultraan, ei jaksais millään odottaa...

tytöt0406 Laitatko mullekkin salasanan? =)
 
Hei!
Kyselin tänään aikaa varhaisultraan, mutta en saanut sitä vasta kuin rv9... Lääkärit taitaa olla lomilla.

Blue76 Mulla on ollut plussasta lähtien vatsakipuja lähes kokoajan. Välillä vihloo ja välillä muuten särkee. Ja turvotus on melkoinen. Mutta uskoisin että se on ihan normaalia.
 
Tänään lento suomeen ja toivottavasti pääsee tarkistamaan tilanteen heti huomenna.
MUTTA: tuhruttaa vielä mutta mä voin pahemmin kuin ikinä!!! Eli se kai on positiivinen merkki? Ei kipuja, ja vertakin tulee tosi vähän, ja yöllä piti herätä oksentamaan ja nyt oksettaa... ja kokoajan oksettaa, ei voi syödä, eikä olla syömättä. Jos ei syö, pukkaa mahahapot ylös, jos syö tulee hissisapuskaa (eli ponnahtaa kivasti kurkkuun takaisin...).... :D
OI JOSPA olis hyvä merkki!

kyl ne varmaan ottaa mut ultraan huomenna nopsasti jos neuvolaan soittelen?
 
neiti-81: Meillä ei ainakaan neuvolan kautta saanut aikaa varhaisultraan vaan lääkärin kautta piti mennä. Mutta kannattaa soittaa ja kysyä, kun se voi vaihdella paikkakunnittain. Sun oireet kuulostaa ihan samalta kuin mun eli sen perusteella sanoisin, et sulla on paljon mahiksia kuulla hyviä uutisia:D
 
"Kiva" kuulla että muillakin on mahakipuja ja öllöttävää oloa jos ei syö tai syö liikaa. Varasin juuri ajan neuvolaan, sain sen kolmen viikon päähän :) Puhelimessa neuvolatäti oli ihanan lempeän kuuloinen ja heti onnitteli, tuli tosi turvallinen olo. Vaikka en edelleenkään osaa uskoa tätä todeksi!
 
Moihps! En tässä nyt jouda lukemaan kaikkia läpi, tulin 3 päivän mökkireissulta ja keskiviikkona takasi..:D Täällä on hirmusesti tullu uutta tekstia ja uus kerhokin näköjään :)

Täälä mökkireissulla ilmaantu että saunassa tulee :x olo ja koko ajan tuntuu että vois käyä wc-ankan juttusilla, mutta sitte ei kuitenkaa oo tullu vielä mitään. Lisäksi järkyttäviä vatsa/selkä särkyä,poltetta,jomotusta tms vaihtelevasti ja olo on ku pakasteessa, yleensä iltaa kohden. Ei oikein tiiä miten päin olis. ?? Alkoholitonta siideriä mökillä otin pari ja tuli sitte tuttuja käymään niin kovin pitkään kahtovat minua kun kaksin käsin pidin tölkistä kiinni (yritin piilotella tekstejä ALKOHOLITON) :LOL: Sitte yks uskaltautu kysymään että Hei mitä siideriä se on, minä siihe että no tämä on Karpalo siideriä.. -miksi siinä on omenan kuva? --no tämä on omenan makunen karpolo juttu.. - Jaa ja se on vielä LIGHTiaki ku valkonen reuna? -- Mmm-mm... :D
Mies sano vkl että masu ois kasvanu jo.. :snotty:
 
Noniin neuvola täti soitteli ja sain ajan vasta 5vk päähän, koska mun oma lääkäri palaa silloin lomalta ja se sitten olis mulla koko raskauden ajan :) eli eka neuvola on kun viikkoja on 8+5 eihän se niiin pitkä aika ole joten jätän varmaan suosiolla varhaisultran väliin...ehkä :)

Kiitos salasanasta tytöt0406 heh kerrotko vielä miten se juttu toimii tai siis onko se johonkin ryhmään mikä on missä? :heart:

Happinow ja muru 4+2
 
Nii ja täällä on kans että jos ei syö niin paha olo, jos syö liikaa tai väärää ruokaa niin paha olo. kohtuullisesti pitäs näköjää säännöllisesti.. Huomasin että minua helpottaa juustovoileivän syönti ja kivennäisvesi :D jugurtti :x
 
happynow: Kerho löytyy kaksplus-etusivulta. Selaa sivua vähän alaspäin ja klikkaat kohtaa Kerhot. Siellä se oli ainakin äsken ylimmäisenä. Sitten kirjoitat salasanan ja haet jäseneksi, jonka jälkeen pääset osallistumaan keskusteluihin :)
 
mulla on nyt viikon tullut vaalean ruskeaa tiputtelua tai värillistä valkovuotoa. Ylihuomenna on ultra ja pelottaa ihan kauheasti. Ajattelen koko ajan tuulimunaa tai kohdunulkoista. Raskausoireita on paljon eli rinnat tosi kipeät ja huono olo. Ei ole mitään mahakipuja, mutta tuo vuoto tuntuu niin kummalliselta. Viikkoja nyt 6+3.
 
Moikka kaikille!

Olin viikonlopun kaverin luona kyläiemässä ja heti täällä on sattunut ja tapahtunut ja tekstiäkin tullut aika kiitettävästi :D.

Pahoittelut ja halaukset huonoja uutisia kokeneille!! :'( :hug:

Tervetuloa uusille :heart:

).( Onko kellään ollut mielialan vaihteluja vielä? Oltiin viikonloppuna katsomassa agilityn sm-kisoja vantaalla sekä koiran pentuja ja huomasin, että itsellä tuli ainakin herkistymisiä... Ensin kun oltiin penneleitä katsomassa tuli puhe huonosti kohdelluista koirista niin meinasin itkuun purskahtaa ja kisoissa kun joku teki oikein hienon, tyylikkään ja nopean radan meinasin taas purskahtaa itkuun. On tod. semmosia tilanteita missä en normaalisti itke. :LOL: Toivottavasti nää ei pahene!! En muutenkaan tykkää itkeä muitten nähen! :p

Minäkin voisin uuden salasanan ottaa!

Talvi + toukka 6+2
 
Heips :)

En olekaan paljoa tänne kirjoitellut. Tänään varasin ekan neuvolan ja sainkin ultra-ajan rv 8:lle. Perun yksityislääkärin, jossa mulla oli varattu varhaisultra rv 7+1. Ajattelin malttaa odottaa viikon ylimääräistä, kun saa ilmaisen ultran kunnalta :) . TÄällä siis käytäntö, että katsotaan ennen np-ultraa sikiön lukumäärä ja raskauden kesto.

Talventaikaa, tutulta kuulostaa viime raskaudesta :D . Saatoin pillahtaa itkuun kun näin pelkästään jonkun suloisen eläimen. Mielialat ne vaan herkistyy, ja aina myöhemmin melkein jo huvittaa oma herkkyys :D .

Täällä myös on pahoinvointia, etenkin jos syö runsaasti. Edellisessä raskaudessa ei ollut ollenkaan pahoinvointia, joten tämä on uutta. Ei tartte oksentaa, mutta on jatkuva semmonen "yökötysolo", ihan kuin olisi mahatauti.
 
TalvenTaika mun mies kiusaa mua vieläkin siitä, kun tytön raskauden aikaan pillitin sitä, kun luin lehdestä, että Venus ja Serena Williams joutuu pelaamaan toisiaan vastaan jossain turnauksessa. :xmas: Tosin lopulta multa kiellettiin kaikki urheilu-uutiset, kun en osannu niitä kattoa enää itkemättä.. :whistle: Nyt ei oo menossa ihan yhtä pahaa, joskin tuo äskeinen Teho-osasto meinas saada itkemään. :eek:

Täällä ei sen kummempaa. Pahoinvointia ja väsymystä.

Vinkki niiden alkoholittomien siiderien piilotteluun (tai oikeestaan kakskin vinkkiä ): kaada juoma lasiin. Kukaan ei ehdi huomata, mitä siideriä se oli. ;)
Tai sit ota vanha, alkoholillisen siiderin pullo, pese se ja täytä vaikka vichyllä. Juot sitä koko illan ja kukaan ei epäile mitään. :D Testattu juttu.
 
Heipsistä!

Varovaisesti uskaltaudun siirtymään tänne tuolta tuhtaajista. Runsas kolme vuotta oltu ilman ehkäisyä ja nyt vihdoin tärppäsi :). Eilen sain viivat testiin ja olihan se olo aivan mahtava :>. Nyt vaan toivon tuhannen paljon, että vaavi pysyis mukana matkassa.
Oon 25-vuotias, esikoinen siis tulossa ja tällä hetkellä asustellaan Oulussa.

Adalmis ja möttönen 4+2

Muoks: minäkin mielelläni ottaisin salasanan ^_^
 
Oottepas te olleet ahkeria kun päivän vaan on poissa:D

Tervetuloa taas uusile. Mukavaa kun joka viestissään saa uusia toivotella tervetulleiksi...

Yks mitä muuten mietin, että sit kun porukka alkaa olla kasassa ja uusia ei niinkään tule enää, niin olis kiva laskea tonne etusivulle, montako odottajaa helmikuisissa on... Minä voisin ja salasanan huolia uuteen kerhoon.

ON: Huomena on se varhaisultra ja pelottaa aivan vietävästi. Mielialat heittelee, hetkittäin sitä mieltä että ihan varmasti kaikki on kunnossa ja seuraavassa hetkessä taas täysin varma että kaikki on pielessä. Oireista en taas osaa mennä sanomaan, mitkä johtuu yövuorojen aiheuttamasta väsymyksestä ja mitkä jostain muusta. Eilen kyllä meinasin käydä itkee töissä kun oli niin huono olo ja oksetti ja olin varma että pyörryn ja sit teinit osotti parhaita puoliaan.
 
Tervetuloa uusille :flower: Meitä alkaa olemaan jo ihan hyvä määrä eikä loppua näy. Tosi hienoa!

Toivottavasti kaikkien huolet osoittautuu turhaksi joilla niitä on :hug:

Kävin tänään kahvilla ystävän kanssa ja kaupassa käydessä en voinut vastustaa enää vaan ostin ruokalapun ja asun "isyyspakkauksenn" :heart: Ne vaan oli niin suloisia :)

Nyt pitäis olla kaikilla salasanan pyytäneillä viestiä tullut. JOS sitä ei kuitenkaan jostain syystä ole ilmestynyt niin huikkaathan uudemman kerran :flower:

Mies kuorsaa jo sohvalla, joten taidan mennä itsekin nukkumaan :D

Mami ja Nasu 7+1 :heart:
 

Yhteistyössä