Oi, tännepä on tullut paljon tekstiä!
Kun ei ole vähään aikaan käynyt lukemassa/kirjoittamassa...
sinizii ja
TalvenTaika Ihanaa kuulla teidän kuulumisia, ja varsinkin hyviä uutisia! :heart:
Meilläkään täällä päin ei pääse
synnytystapa-arvioon, jos kaikki on ok... Ois kyllä aivan ihanaa päästä vielä kerran ultraan ennen synnytystä ja näkemään pikkuisen.
Ja kuulla, että kaikki on varmasti hyvin...
Pesuaineista oli puhetta, mä oon ostanut Miniriskin nestemäistä pesu-ja huuhteluainetta vauvapyykille... sit oon ostanut myös noita
pesupähkinöitä, joita ajattelin kokeilla kestovaippapyykille.
Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellistä, vielä ois 3 päivää töitä ja sit pääsee joulun viettoon!
Ja joulun jälkeen onkin sit enää 2 viikkoa töitä ennen äippäloman alkua! Vau, aika on ihan oikeasti mennyt ihan tajuttoman äkkiä... Pikku hiljaa alkaa meilläkin olemaan kaikki valmiina pikkuista varten, turvakaukalokin saatiin tilattua netistä eilen. Jotain pientä kuten tutteja, tuttipulloja yms. vielä puuttuu. Äippäloman alettua varmaan alan sit pestä vauvan vaatteita ja laitan kaiken ns. valmiiksi kuten kootaan pinnasänky jne. Pikkuinen maha-asukki on ollut todella vilkas viime päivinä, yölläkin meuhkaa ja potkut ottaa ihan tosissaan kipeää välillä!
:heart: Torstaina ois taas neuvola, mua jänskättää taas toi painonnousu, tai lähinnä se mitä terkkari siitä sanoo, on nimittäin noussut taas ihan kiitettävästi...
Jos en enää ennen joulua tänne ehdi kirjoittelemaan, niin oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille teille! :xmas:
~ Merve ja masupoika 32+0