helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

Tervetuloa santtu

Alkaakos meidän ketju hiljentyä...ei kellään taida tapahtua tällä hetkellä mitään uutta ja mullistavaa vai onko kaikki kerhon puolella? :)

ON: Tiistaina on neuvola lääkäri muuten ei tänne muuta paitsi että maha alkaa ihan kunnolla jo näköjään kasvamaan :D
Pitää hakea uusi salikortti ma tai ti kun tää pahin väsymys taitaa alkaa väistyä :)

Happynow ja muru 12+4 :heart:
 
Mulla on kanssa yhä edelleen pahoinvointia, ei joka päivä eikä niin pahaa kuin tuossa heinäkuussa oli, mut ihan riittävästi kuitenki. Mulla on monesti se paha olo myöskin enemmän niinku epämiellyttävä maku/ tunne suussa tai nielussa. Vatsassa se ei tunnu kuin silloin tällöin ja silloin tulee myös oksu ku vatsassa tuntuu. Vissy auttaa pahaiten pahaan oloon (syömisen lisäks mut on helpompi juoda ku syödä koko ajan) ja oonki vetänyt niin paljon vissyä että ihme ku en ala kohta jo leijailee.. Viikonloppu oli tosi kiva, ei ollut pahoinvointia juuri lainkaan! :) Näin maanantain kunniaksi sitten taas on, yöh.


Mun yksi kaveri luovuttaa omat vuoden käytety yhdistelmänsä mulle lähes ilmaiseksi, joten vaunuongelma ratkesi sillä sitten.:) Eihän ne leipää pyydä vaikka ei suurta käyttöä olisikaan. Ja kopan kun voi sitten ottaa reissusängyksi mukaan, vaikka koko helahoito ei autoon mahtuiskaan.:)

Mua ihan jännittää, että ku kyseessä on talvivauva ja esikoinen, että ymmärränkö mä pukea sitä oikein. Tai ymmärränkö itseasiassa yhtään mitään. Mun miehellä on jotenki hieno asenne, se on bangladeshista kotoisin ja heillä on siellä iso iso perhe. Miehellä on 6 veljeä ja kuten kulttuuriin kuuluu muuttaa niiden vaimot sitten miehen perheen kotiin. Joten siellä on sitten 6 vaimoakin joista suunnilleen joku on koko ajan raskaana. Joten mun miehelle raskaus ja pikkuvauvat on enemmän ku tuttuja, eikä se oikein aina tajua mun hermoilua. Vauhkosin yks päivä että mistä mä tiedän että koska mun pitää mennä synnyttämään ni se sano mulle vaan että kuule, ku kakka on tulossa ni kyllä sen huomaa. :D Toinen suhtautuu asiaan sellaisella tyyneydellä että ei siinä enää enempiä sitte viitti..:D

Tilasin netistä muumi vauvakirjan.. Tulispa se jo pian!
 
Tervetuloa santtu mukaan!

Täällä ei tosiaan tapahdu mitään, elin koko viikonlopun uudelleen ja uudelleen sitä ultrahetkeä kun nähtiin pienokainen ensimmäistä kertaa ihan konkreettisesti :) Neuvolalääkäri on vasta kahden viikon päästä, toivottavasti siellä kuunnellaan sydänäänet niin saa taas jotain merkkiä elosta.

Uusi viikko taas, ja kiirettä pitää töissä. Tajusin juuri, että eihän tässä ole kuin kolme viikkoa lomaan, ihanaa kun pääsee hetkeksi pitämään taukoa! :D

Vaunut tupsahti tännekin lähes ilmaiseksi työkaverilta, mahtavaa! Ystävä jo kyselikin tässä taannoin että olenko miettinyt vaunuja ja totesin että en kun on liikaa valinnanvaraa :D

pokemoni & myttynen 12+6
 
Happynow mäkin huomasin saman että ketju on hiljaisempi kun vielä pari viikkoa sitten. Mutta aattelin sen johtuvan siitä, erttä se alkuraskauden hektinen mielentila ja ensi"järkytys"/stressia siasta on ohi, ei välttämättä se juttuseuran tarvekkaan ole ihan niin jatkuvaa kun aiemmin.

santulle tervetuloa mukaan.

Joku puheli huonosta muistista. Mä olen huomannut saman asian, oon menossa johonkin tekemään jotain ja ennen kun perille pääsen oon jo unohtanut mitä mun pitikään tehdä...Ärsyttävää, mutta kai se tästä ajan kanssa helpottaa.

Täällä eletään sellasta tylsää odotusaikaa taas. Tän kuun lopussa vasta seuraava neuvola ja sit varmaan seuraava samoihin aikoihin sen rakenneultran kanssa syyskuun loppupuolella. Onneks tilasin miehelle sen dopplerin niin voi välillä kuunnella. Tosin kerran vasta ollaan kuunneltu sillon kun tuli viime viikolla.

nelli & mytty 14+2
 
Saman olen huomannut kuin edelliset, itselläni ei juuri ole mitään "uutta". Olo alkaa tasaantua ja varsinkin kun on toinen tulossa, niin ei joka asia ole niin outo ja ihmeellinen.

Joku muistaakseni kyseli masun kasvusta ja liikkeistä.. ehkä. No esikoisesta liikkeet tunsin varmasti puolessa välissä raskautta. Silloin maha alkoi näkyä varmaan näillä viikoilla (15) niin, että muutkin huomasi. Nyt maha on jo todella paljon isompi, ehkä samanlainen kuin rv 20 edellisestä.

Täälläkin huono olo aina välillä vaivaa, onneksi hieman laimeampana tosin. Odottelen edelleen sitä "energistä" kautta :wave:

Viikonloppuna ostin ekat vauvanvaatteet.. en sitten malttanut olla ostamatta. Ja vaatteitahan löytyy valmiiksi ihan tarpeeksi asti. Tosin jos nyt tulee tyttö "joutuu" ostelemaan sitten tyttöjen värejä :)

Blue ja pienokainen 15+4
 
Oon ihan selvästi viimeinen joka pinossa enää odottaa sitä hemmetin np-ultraa :headwall: Tänään 13+0 ja edelleen huono olo aamuisin jatkuu, sappinesteet tulee pihalle joka aamu, jos joudun heräämään 8 aikoihin. Mutta jos herään 9 jälkeen niin ei enää oksetakaan, kummallista! Tosin nuo 9 jälkeen heräämiset ei oikein sovi kuvioon edes viikonloppuisin kun klo 10 pitää olla työmaalla.

Aika hiljainen olen ollut alusta asti täällä, mulla on semmoinen työ että saatan olla monta päivää putkeen 10-12 tuntia töissä ja niiden päivien jälkeen ei ensimmäisenä tule mieleen tietokonetta aukaista.. :| Sitten vapaapäivinä olen ollut niin rättipoikki, ettei ajatus ole kulkenut vähääkään ja olen vaan nukkunut päivät sohvalla. Oon kyllä käynyt aina jutut lukemassa, mutta pitää olla oikeasti rauhallinen hetki että jaksan kirjoittaa mitään.. Nyt semmoinen on!

Ilmeisesti tämä raskaus ja epätietoisuus vauvan hyvinvoinnista (se pirun myöhäinen ultra!! :kieh: ) stressaa enemmän kuin tiesinkään, kävin hammaslääkärissä viime viikolla kun rupesi poskea särkemään ja luulin että hampaassa on reikä. No ei ollu reikiä, mutta ilmeisesti puren yöllä niin voimalla hampaita yhteen että poski on ihan hellänä! :headwall:


Hankintoja
en ole vielä uskaltanut miettiäkään, en ennen huomista. Vaunut pitää ostaa kun edelliset oli luonnollisesti tuplarattaat, ja myyty aikoja sitten pois. Kaksoset nukkuvat edelleen pinnasängyissä, joten siitä irtoaa sänky vauvalle ja tuplat saa siirtyä jatkettaviin. Turvakaukalokin on valmiina. Auto on varmaan se minkä vaihto tässä eniten mietityttää, meillä kasvaa tämä perhe niihin mittoihin että normaali henkilöauto ei enää tule kyseeseen :D

Äippähousuja pitäis ruveta katselemaan, jos en halua capreissa kulkea vielä talvipakkasillakin..

Palailen huomenna, toivottavasti hyvin kuulumisin!

neitiniisku ja pienistäpienin 13+0
 
Neitiniisku :hug: Odotus oli tosiaan raastavaa, mä luulin olevani jo viimeinen ultraan menijä tästä porukasta :eek: Jaksamista sinne, milloin pääset?

Omat ultrakuulumiset pääsen vihdoin myös jakamaan, kerhon puolellekin jo kirjoitin :) Eli nt 0,5mm ja vaavinalku vastasi viikkoja 11+6. Istukka taas takaseinämässä, ultrattiin vain vatsan päältä kuten esikoisestakin. Ihana pieni vauvanalku siellä näkyi, heilutteli pikku sormia ja kiepsahteli menemään :heart: Rakenneultra on sitten lokakuussa ja siellä kuullaan seulonnan tulos ellei sitten riski ole koholla.

Eipä tässä muuta, nyt vaan tuijotellaan kuvia ja fiilistellään :heart:
 
Täällä kyllä ollaan hiljennetty, mutta kyllä myös kerhon puolellakin.. Mitään uutta ei varmaan kenelläkään tapahdu ennen rakenneultraa :D mutta sitten taas juttua riittääkin:) (itsellä vielä 4vk, jeee)

Mä oon kans miettiny tota 50 pv ennen LA:ta äippälomalle jäämistä, kun joku siitä puhui.. on niin rankka työ ja selkä kipeänä jo nyt koko ajan et vois olla viisasta.. eli jäisinkin sit jo 30.11 koska joulu+tammikuussa niin paljon pyhäpäiviä että aikastuu mukavasti :) käy mulle ;)
Tänne ei kuulu kyllä mitään uutta.. masu sais jo näkyä eikä olis vaan turvonnut kun näytän vaan et olis tullu pari kiloo loman aikana vyötärölle :D
Ihanaa huomenna poksuu rv16 :heart: , jos vihdoinkin se alkais pullistua tuolta esille :p
Jane & Viltsu 15+6
 
Onnea hyvistä ultrauutisista :heart:

Tervetuloa Santtu :flower:

Muisti pätkiny siitälähtien kun esikoisen sain,alkaa jo tottua tähän aivottomuuteen...imetysaikana sitä vasta olikin pihalla :D

Sinizii,No ihan yhtä pihalla sen pukemisen kans taitaa olla meikäkin sitte vaikka toinen onkin,esikon kanssa mietin edelleen et mitä panis päälle heti kun on vähän erilainen keli,eikä helpottanu vaikka synty keväällä...aina samat ongelmat. Musta tuntuu jopa et vois olla iisimpi kun voi hyvällä omalla tunnolla tumpata kunnon vaatekerrran päälle. keväällä kun ei oikeen tienny onko kylmä vai ei :/

Hiljasempi tai sanotaanko rauhallisempi pino on musta ok,tulee luettua kunnolla noi viestit ja pstyy paremmpin kommentoimaan =)

Tunninpäästä neuvolalääkäri... vaikken nyt ookkaan sisätutkimusfani niin ihan kiva päästä kuunteleen s.äänet ja meilläpäin toi tutkimus on mallia housut pois,housut jalkaan ja ulos :D Eli hyvä jos kerkee tajuumaan. Puntari vähän ahistaa,saanko sanomista :ashamed:

Repa ja säynävä 14+2
 
Kiitos kaikista tupla-ratas kommenteista vielä. Pitääkin alkaa oikein kunnolla perehtymään niihin.

Ja tämä pinon hiljentyminen selittyy varmaan osin sillä, että viikonloppuna ihmisillä on paljon muutakin tekemistä. Ainakin itselläni on, niin koneella istuskelu jää vähemmälle.
Toinen, mikä voi vaikuttaa asiaan on se, että monikaan ei varmaan ole enää kesälomalla, vaan töissä?

jane23 Mulla oli esikoista odottaessa vielä rv.20 omat housut jalassa. Eikä kukaan ulkopuolinen varmaan ois edes tajunnut, että raskaana ollaan. No, kun se mahankasvu sitten alkoi, niin se kasvoikin sitten sellasta tahtia, että oksat pois!
Että älä huoli, toisilla näkyy ennemmin, toisilla myöhemmin. :flower:

Olikohan muuta...Pää lyö tyhjää.

Niin juu. Toi muistamattomuus; mä olen ainakin aika väsynyt koko ajan. Varsinkin kun esikoisen kanssa saa heräillä öisin aika paljon. Niin jotenkin tuntuu, että senkin takia muisti ei pelaa ja kulkee vielä enemmän sumussa, kuin ehkä normaalisti.
Pitäis alkaa nukkumaan päivällä, kun poikakin nukkuu...Mutta silloin voi tehdä rauhassa kaikkia omia juttuja. Kuten istua koneella. :LOL: :kieh:

May85 & PikkuTassu rv.12+2 kai? :LOL:
 
Viimeiseltä kesälomareissulta kotiuduttu & saaliina pakkaseen iso lasti mansikoita, mustikoita, vadelmia ja sieniä :) Ylihuomenna ois sitten paluu töihin, ei vois vähempää kiinnostaa :headwall:

Eilen kävin miehen kanssa aika pitkällä & reippaalla kävelylenkillä. Lenkin jaksoin ihan hyvin, mitä ny välillä käskin vähän hiljentään. Kotia ku pääsimmä, huomasin, et en pysty kunnolla enää kävelemään, alavatsalle sattu niin kovasti. Oli ku ois sellainen kramppi päällä. Lyhyin askelin pääsin sisällä liikkumaan. Paikalla ollessa ei tuntunut mitään. Vielä nyt aamullakin liikkeellä ollessa sattuu, ei tosin enää niin kovasti.

Soittelin tossa varuiksi neuvolan tädille & se teki lähetteen PLV:sta ja valkovuodosta. Halusi poissulkea tulehdukset. Ei osannut sanoa mistä kipu johtuu. Pitää siis lähteä hakemaan noita purnukoita. Pe:na ois sit aiemmin sovittu nla.

Onko kenelläkään muulla ollut samankaltaista kipua/ongelmaa & mistä se mahdollisesti johtuu? Itse epäilin josko se ois jonkinlaista venytystä/rasitusta äkkinäisestä liikunnasta johtuen???

Wendy + Alivuokralainen 13+6
 
wendy oiskohan pissatulehdus? se voi oireilla tollee yllättäen? ja mulla on seksin jälkee tollasta kipua että tuntuu että alavatsa on krampissa ja alaselkä ja ne on kohdun supisteluita mitkä on normaaleja kun eivät varsinaisesti kovin kipeitä oo. Mutta kannattaa se aina tarkistaa.- :) Raskausaikana tuntuu olevan hirveesti kaikkia kipuja. :D

pinon hiljentyminen joo kesälomat loppuu ja ihmiset on töissä. Samoin ku viikonloppuna itsekään en käy kun sillon on perheen keskistä aikaa. :)

jane mulla oli sama ku may:llä. rv 20 asti ei ollu yhtää mitäää ja sit se yhtäkkii pullahti esille ja kasvoi hurjaa vauhtia! :) joten älä huoli. :)

wc ankka onnea ultra kuulumisista! :)

Täällä ollaan ja ihmetellään,ei oikeen mitään uutta.
bb& papunen 15+5
 
Kiitos May & bb :) Mä oonkin tullu tässä siihen tulokseen että mulla on liian hyvät vatsalihakset eikä se pääse niin nopeesti esille :D koska kohtu kumminkin on edessä.. :) noohh kiittelen loppuajasta ettei tullu heti esille :D
 
Onnittelut ultrakuulumisista Wc Ankka :heart:

Mulla on huomenna neuvolalääkäri, jänskättää vähäsen! :) Siellä sitten kuunnellaan sydänääniä. Mietityttää, vaikuttaakohan mun taaksepäin kallistunut kohtu ja etuseinämäistukka jotenkin noiden sydänäänien kuulumiseen, siis että kuuluukohan ne huonommin... Ja täällä kans jännitetään miten paljon tullut painoa! :)

Sinizii Millainen tuo muumien vauvakirja on? Mä aion kans jonkinlaisen vauvakirjan hommata, ellei sit sukulaiset osta... Oon katsellut sitä Mauri Kunnaksen vauvakirjaa. Haluaisin myös sellaisen kirjan johon voisi esim. odotusajalta kirjoittaa omia mietteitä jne. Toisaalta sellaisen voisi tehdä varmaan myös itse. :)

Wendy79 Uskon että nuo kivut saattais johtua rasituksesta... Mutta hyvä että tutkitaan myös tulehdukset. Täälläkin on välillä ihan ihme tuntemuksia vatsalla... Mutta yritän uskoa että ne on niitä nivus- ja liitoskipuja.

Jotenkin kans tuntuu ettei ole just nyt mitään erikoista kirjoitettavaa, ei kuulu mitään ihmeempiä jne. Ajattelin tuossa eilen, että nyt on tällaista rauhallista aikaa, ei oikein tapahdu mitään, masu ei ole vielä kunnolla kasvanut, ei oo tuntunut liikkeitä tms. Toivoisin, että aika menisi äkkiä ja pian masu tulis kunnolla esiin ja alkais liikkeitä tuntemaan. :heart: Enon vaimo just tuossa viikonloppuna sanoi että alkoi esikoisesta tuntea liikkeitä rv 14-15... kuulostaa tosi aikaiselta kun kuitenkin kyseessä esikoinen, mut kai sekin on yksilöllistä? Mut kyllä masu on silleensä ihan mukavasti kasvanut, mammahousuja joudun pitämään. :) Joka aamu peilailen masua ja yritän muistella, millainen se oli vielä pari-kolme viikkoa sitten, hihii... Tosiaan viime viikonloppuna oli tuollainen sukutapaaminen ja mulla oli siellä sellanen vartalonmyötäinen leninki päällä; kaikki kyllä sanoi että mun masu on hurjasti kasvanut. :heart: Itse sitä vaan ei muka huomaa niin...

Nyt ajattelin että tilaan netistä sen bola-korun. ;)

Ja jospa tästä sit menis pesemään pyykkiä ja laittamaan ruokaa... :wave:

~ Merve & Helmi 14+0 POKS :heart:
 
Ai, täältä löytyikin vielä joku joka odottaa ultraa :D Huomenna se mullakin vihdoin on edessä.

Onnelliset te, ketkä saatte olla viikonloppuna vapaalla, mie teen la-su yleensä rapiat 20 tuntia töitä ja olen vapaalla vain joka viides viikonloppu :headwall: Työpaikan vaihto olis huippujuttu, mutta tällä alalla ei muuta tarjolla juuri olekaan kuin mahdollisimman epäsäännöllistä vuorotyötä. Meillä siis mies siivoaa ja pitää muksut ruuassa ja vaatteissa, ei minusta ole enää pitkän työpäivän jälkeen mihinkään.. :|

Itse ajattelin aloittaa äippäloman mahdollisesti parin viikon kesälomalla vuodenvaihteen jälkeen, mikäli kunto kestää sinne asti tehdä töitä.

Nyt mittaamaan kuumetta kaksosilta, näyttää siltä että ollaan vähän nuupahtaneita.. :(
 
Merve Mä en oikeastaan ole ihan varma, koska en päässyt selailemaan sitä. Mainosti että kirjaan voi kirjata muistot lapsen ensi vuosista muumien lempeän kuvamaailman saattelemana, tms imelää.:) Mutta olen sellanen muumifani, että en vaan voinut jättää sitä tilaamatta. Oikeasti tosi hienon vauvakirjan näin yhdessä vauvaliikkeessä kampin kauppakeskuksen yläkerrassa, en muista liikkeen nimeä, mutta kirjan nimi taisi olla "sinun kirjasi". Siinä oli tilaa myös odotusajan fiiliksille yms ja oli vaan niin hieno. Mutta maksoi 35e joten en raaskinut ostaa, jälkeenpäin ajattelin että no ei se nyt niin kallis olis ollut mutta jäi sinne kuitenkin.:) Toivon että olisin niin reipas, että olisin skräpännyt lapsoselle oman kirjan, mutta tiedän että en saa sitä tehtyä alkua pidemmälle. Mutta olisihan se hieno... Oon niin huono noiden pitkäjännitteisten juttujen kans. :ashamed:

Mä luulen, että oon sen verran michelinimallia, että mulla ei maha näytä missään vaiheessa siltä, että oon raskaana. Se on aika ikävää.. Siis kasvaa voi joo, mutta malli on sellanen että vaikee arvata onko siellä vaavi vai bigmäkki. Mutta oon päättänyt että riittää mulle että tiedän mitä siellä polskii.. ;)

Viikonloppuna kävin säikyttelemässä miestä yhdessä kalliissa lastenvaateliikkeessä, sillä melkei alko hiki virrata ku katteli niitä hintoja. Heh heh..:D No kerroin mä sille sitte että kyllä niitä saa huomattavasti halvemmallakin muualta. Oli vaan kiva katsoa ku sillä suunnillee suonet pullistu otsalla ku katteli niitä hintoja ja mä vielä kaivoin kaikkee mahdollista söpöyttä sieltä et tälläi ja tälläi. ;) Mutta oikeesti, ku mentii sinne liikkeeseen aloin melkein itkeä ihan vaan siitä riemusta että mulla oikeasti on kohta oma nyydeli jolle niitä ihania ötökkäbodyja ostaa!

Sini ja möyriäinen 14+5
 
Äitiysloman aikaisesta aloituksesta: En nyt muista kuka ajatteli jäädä ajoissa lomalle, koska selkä ei ehkö kestä. Kannattaa miettiä sitä myös siltä näkökulmalta, että jos palaat heti äitiysloman jälkeen töihin, joudut palaamaan töihin aiemmin kuin normaalisti. Ja jos vauva syntyy vasta rv 42, on hän silloin vasta jotain 8 kk, kun äitiysloma loppuu. Mutta jos olet jäämässä hoitovapaalle, on se sitten ihan sama, kun ei tartte noin pientä vielä laittaa hoitoon. Moni päiväkoti ei edes ota noin pieniä. Mutta siis pointtini oli se, että ei esim selkäkipujen takia välttämättä kannata varhentaa äippälomaa, vaan ottaa sairaslomaa.

Täällä ei mitään uutta myöskään ole, mitä nyt maha kasvaa. Tuttuni terveydenhoitaja kommentoi juuri mahaani, että onpas iso. Joillakin on tuommoinen maha vasta rv 28. Eikä mulla edes ole paino noussut vielä lähes yhtään. :D

Hellu ja 15+4
 
Täällä on kesälomat vielä pitämättä ja ens viikko olis sitä ihanuutta =) ettei voi hiljentymistä sen piikkiin ainakaan täältä suunnasta.

Ihanaa kun pääsee taas lenkille kun on ilmat viilentyneet. Ei oo tullukaan pahemmin urheiltua viime aikoina ku jotenkii ällöttäny tuo keli eikä koiraakaan voi lenkittää liian kuumassa. (seliseli.. :p )

Mä mietin ton äippäloman alotuksessa kans että mahollisimman myöhään vaan sille sitten että sais rahaa vähän kauemmin sitten ens vuoden puolella.

Torstaina neuvola, jee!

tytti &vaavi 15+6
 

Merve,meillä on esikoisella toi Mauri Kunnas...kiva muuten mut hirveen vähä tilaa kirjottaa,mulla on se ihan täyteen sullottu. Siinä oli jotain odotusajan tuntemuksiakin,siis tilaa niille.

Wendy,mulla oli kyl kaikenlaisia tuntemuksia esikosta...mun mielestä kuulostaa rasituksen aiheuttamilta. Miä jäin töistäkin puolen välin jälkeen ja loppupeleis en juur kävelly kun teki kipeetä :/ Hyvähän se tietty on tsekata ja poissulkea tulehdukset :)

Mulla oli nla lääkäri siis ja kaikki hyvin. Verenpaine oli korkeampi kuin kotona niinkuin aina,mut 118/81,eli ihan ok. Painoa tullut 380g/viikko,pelkäsin et saa yli puolikiloa mulle nousuks... sano ettei tarvi ressata kun nousee tasasesti,nestettä kuulemma vielä tässä vaiheessa. hemppa alko hätyytteleen jo alarajoja,ei siis vielä hätää mut määräs kuitenkin alottamaan raudan ottamisen. Pissa puhdas. Sisätutkimuksessa kaikki kunnossa ja sydänäänet kuului heti,sykettä ei kertonut. Vähän vuosin sen käsittelyn jälkeen mut on jo melko olematonta..

Ens kerta on sit kk päästä ja antaa mulle kuulemma jonkun ruokavaliolapun :eek: mitä noudattelen siihen sokerirasitukseen saakka (mikä siis täällä uutuutena kaikille yli 25v odottajille) Mitenkähän sitä sit kärsii olla syömäti...onneks se on sit joskus vasta :|

Repa ja säynävä 14+2
 
Kopioin törkeästi tuolta toiselta puolelta :)

Tänään käyty "tokassa ekassa ultrassa" ja siellähän heilui yksi pikkuinen oikein kunnolla, potkiskeli ja kieriskeli ja heilutteli käsiään oikein vimmatusti :heart: Vastasi täsmälleen viikkoja eli tänään 11+4 ja edelleen LA oli sama (3.3.2011). Mittaa pikkuisella oli hurjat 4,61cm! Kaikki oli erittäin hyvin, ei mitään poikkeavuuksia, niskaturvotusta todella vähän eli hurjan millin =) Seulontoihin kävin antamassa näytteet, mutta kätilö sanoi, että näin nuorella äidillä ja tuolla nt:lla on tosi minimi todennäköisyys mihinkään poikkeavuuteen.

Onnellinen Nanski ja vekara 11+4 :heart:
 
Ihanaa saada lisää hyviä uutisia :flower: :heart:

Täällä oli puhetta vauvakirjoista: Löysin aivan ihanan sellaisen suomalaisesta kirjakaupasta enkä voinut jättää sitä sinne :D "kulta pieni-vauvan oma kirja" lähti mukaan ja sitä olen jo täytellyt :D

Muuten ei täälläkään juuri mitään tapahdu. Odottelen seuraavaa neuvolaa/ultraa ja koitan selvitä oloni kanssa....
 

Yhteistyössä