Onnittelut ultrakuulumisista Wc Ankka :heart:
Mulla on huomenna neuvolalääkäri, jänskättää vähäsen!
Siellä sitten kuunnellaan sydänääniä. Mietityttää, vaikuttaakohan mun taaksepäin kallistunut kohtu ja etuseinämäistukka jotenkin noiden sydänäänien kuulumiseen, siis että kuuluukohan ne huonommin... Ja täällä kans jännitetään miten paljon tullut painoa!
Sinizii Millainen tuo muumien vauvakirja on? Mä aion kans jonkinlaisen vauvakirjan hommata, ellei sit sukulaiset osta... Oon katsellut sitä Mauri Kunnaksen vauvakirjaa. Haluaisin myös sellaisen kirjan johon voisi esim. odotusajalta kirjoittaa omia mietteitä jne. Toisaalta sellaisen voisi tehdä varmaan myös itse.
Wendy79 Uskon että nuo kivut saattais johtua rasituksesta... Mutta hyvä että tutkitaan myös tulehdukset. Täälläkin on välillä ihan ihme tuntemuksia vatsalla... Mutta yritän uskoa että ne on niitä nivus- ja liitoskipuja.
Jotenkin kans tuntuu ettei ole just nyt mitään erikoista kirjoitettavaa, ei kuulu mitään ihmeempiä jne. Ajattelin tuossa eilen, että nyt on tällaista rauhallista aikaa, ei oikein tapahdu mitään, masu ei ole vielä kunnolla kasvanut, ei oo tuntunut liikkeitä tms. Toivoisin, että aika menisi äkkiä ja pian masu tulis kunnolla esiin ja alkais liikkeitä tuntemaan. :heart: Enon vaimo just tuossa viikonloppuna sanoi että alkoi esikoisesta tuntea liikkeitä rv 14-15... kuulostaa tosi aikaiselta kun kuitenkin kyseessä esikoinen, mut kai sekin on yksilöllistä? Mut kyllä masu on silleensä ihan mukavasti kasvanut, mammahousuja joudun pitämään.
Joka aamu peilailen masua ja yritän muistella, millainen se oli vielä pari-kolme viikkoa sitten, hihii... Tosiaan viime viikonloppuna oli tuollainen sukutapaaminen ja mulla oli siellä sellanen vartalonmyötäinen leninki päällä; kaikki kyllä sanoi että mun masu on hurjasti kasvanut. :heart: Itse sitä vaan ei muka huomaa niin...
Nyt ajattelin että tilaan netistä sen bola-korun.
Ja jospa tästä sit menis pesemään pyykkiä ja laittamaan ruokaa... :wave:
~ Merve & Helmi 14+0 POKS :heart: