Pauliis: Älä stressaa :hug: Helpommin sanottu, kun tehty, tiedän. Meidän esikoinen ei suostunut liikkumaan ultrassa ollenkaan
Liikkui, kun asetti laitteen, mutta sittenkuin olisi pitänyt jotain tehdä ja vaikka rutisteli kuinka, niin istui vaan sormi suussa koko ultran. Samanlainen jäärä on ollut kyllä syntymänsä jälkeenkin. Kyllä varmasti olisi sanottu, jos jotain poikkeavaa olisi nähty.
Masusta: Hyvin on pullahtanut täällä jo ja taisi olla joku rv 11, kun alkoi näyttää siltä, että siellä asutaan
Tämä nyt onkin jo kolmas ja en ole mitenkään järjettömän timmissä kunnossa
Nyt olen jo jonkinaikaa käyttänyt äitiyshousuja ja tunikoita. Lisäksi kun on näin kuuma, niin löysiä mekkoja on mukava käyttää. Esikoisella muistaakseni 5 kuukaudella vasta maha alkoi näkyä ja liikkeetkin vasta jollain 21+ viikolla. Istukka on kuitenkin ollut aina samassa paikassa takaseinämässä.
Kestoilusta: Meillä on osakestoiltu aiemmin ja niin myös tälläkertaa. Kestovaippana on ollut ihan vanhanajan harso ja päällä kuori PUL-kankaasta, jotka äitini ompeli. En ole sitä pyykkäämistä kokenut mitenkään isona hommana, vaikka yhdessä vaiheessa noita oli 2, ketkä käyttivät niitä. Kotona on siis päivisin pidetty näitä ja yöllä, sekä pidemmillä autoilu- ja kauppareissuilla sitten kertakäyttövaippaa. Täytyy katsella vielä kirppiksiltä, jos sattuisi löytymään lisää kestovaippoja =)
Täällä suunnalla on tänään ollut vähän huono päivä: Mokasin mun sokerimittaukset ja vetäsin illlalla alkoholittoman siiderin, joka nostikin sokerit sitten siihen malliin, että ne olivat aamullakin vielä koholla
Terkka sanoi, että jos on 2-3 arvoa tällä viikolla koholla, niin täytyy mitata ensiviikollakin jokapäivä ja mä en oikeasti halua, koska jostain syystä suonet on vetäytyneet, enkä meinaa saada edes verta tulemaan. Sattuu aina tosi paljon, kun parhaimmillaan mun täytyy tehdä 5 pistosta, ennenkuin saan sen verran, että se mittari lukee sen. Aina ei välttämättä auta edes se, että läpsyttelee ja jumppaa sormia ennen mittausta
Nyt tekisi mieli jotain hyvää, kun mieli on niin matalalla, mutta en uskalla ottaa vähänkään mitään herkkua.
kääkkis ja pikkutakku 16+4 ( liikkeitä on alkanut tuntua satunnaisesti :heart: )