Sinizii Mua alkoi naurattaa, kun luin tuosta sun miehen lipsahduksesta: "boy or son" Meillä nimittäin ihan sama juttu!!
Mun mies on kans ulkomailta kotoisin, ja toivoo enemmän poikaa... Vaikka sitten sanookin, ettei toisaalta ole väliä, mutta tiedän että toivoo silti enemmän poikaa.
Tuo on kans meillä nyt sellainen sisäpiirijuttu, että eihän sillä väliä, kunhan vaan joko boy or son... hihii! Ja hyvä jos vuoto lakkas, tuskin on mitään "vaarallista" kun kerran ultrassakin kävit ja kaikki siellä oli ok.
Sukupuolesta Me aiotaan kysyä rakenneultrassa! Olis se mukava tietää, että kumpi on tulossa, osais vähän varautua.
Vaikka eihän se 100% luotettava ole, mun eno sai alkukesästä pojan, ja niille oli sanottu rakenneultrassa että vauva on todennäköisesti tyttö! Nt-ultrassa jo kysyinkin, että kerrotaankos sukupuoli rakenneultrassa... Kätilö sanoi, että jos vanhemmat haluaa tietää ja jos se sukupuoli näkyy niin kyllä se yleensä sit kerrotaan. Mut täälläkin luki esitteessä, että sukupuolen selvittäminen ei kuulu tutkimuksen tavoitteisiin...
Liikunnasta Oon jo ennen raskautta harrastanut todella vähän liikuntaa. :ashamed: Kävelyä, pyöräilyä ja sellasta... Nyt oon yrittänyt käydä uimahallissa uimassa kerran viikossa, ja kävelylenkkejä tehdä. Mut jotenkin, kun on töissä kaiket päivät niin sit on niin väsy kun tulee kotiin ettei jaksais enää lähtee minnekään, huvittais vaan olla. Tarvitsisin vähän lisää energiaa!
Vaunuista Mun äiti on luvannut ostaa meille vaunut. Haluaisin Emmaljunga-vaunut, mulla on itsellänikin ollut sellaiset kun olin vauva.
Netissä katselin ja ihastuin Emmaljunga Duo Mondial -merkkisiin vaunuihin, ja sellaisiin ihanan luonnonvalkoiseen väriin, joku Creme Leatherette tms. Mut tuo valkoinen taitaa olla vähän huono väri, likaantuu eikä sit saa puhtaaksi. Ja kalliitkin nuo vaunut tietysti olivat! Mutta pitää vielä katsella... Ajattelin kans tosiaan että jos sais käydä jossain liikkeessä testailemassa ja sit tilais netistä... Mutta missähän liikkeissä myydään Emmaljunga-vaunuja? Tietoa kenelläkään? Ainakaan Vaasan BabyStylessa ei ollut niitä.
Ihanaa kun masu on alkanut kasvaa! :heart: Aamulla kun makaa selällään niin on siinä sellainen pömppis, ja sit kun peilailee aamulla niin todella hyvin jo näkyy!
Ja vaikka kuinka yrittäis vetää mahaa sisään niin ei se siitä mihinkään lähde, hihii... Vauveli siellä kasvaa! :heart: Sit huomasin mielenkiintoisen ilmiön, mun napa on ollut ennen sellainen, että se on ollut tosi syvä eikä sen sisälle ole nähnyt kunnolla... Mutta nyt napa on ikään kuin auennut, pystyn näkemään täysin navan sisään, ei se ulos ole plompsahtanut mutta kuitenkin!
Liikkeistä Mulle sanottiin että istukka on etuseinämässä eli liikkeitä ei ehkä tunne niin hyvin aluksi, mutta olen kyllä silloin tällöin tuntenut sellaista hassua hipsutusta mahan sisällä... ikään kuin kala heiluttaisi pyrstöään! Josko se sit olis sitä jo kuitenkin?! :heart:
~ Merve ja helmi 16+1