Heipähei ja terveiset ruottinristeilyltä,kivaa oli=)
Nourahia,Tiedän ton tunteen kun on veemäinen neuvolantäti...mulla ei niinkään oo omana ollu,mitä nyt sijaiseina millon mitäkin hiihtäjää,mut pojalla vaihtu yhteenaikaan tiheesti nla täti ja niiden kanssa tuntu joskus aika toivottomalle: / Meillä raskausviikoissa noudatetaan menkoista laskettua mikäli heittoa ei oo yli 5 päivää ja koska haluun pysyy kärryillä,niin meen itekkin siinä ajassa vaikka ultrat sanoo muuta.
Paino,Tulloo tasasesti ja ei kuulemma haittaa kun nimenomaan tasasta tuo nousu. Lähtöpaino oli 52kg ja nyt kävin tuossa äiteen vaakassa ja näytti ilosesti jo 57:ashamed:Tosin olin syöny tovi sitten ennenpuntarille menoo (selittelee:xmas
Ei mitään hajuu miks mulla tollai nousee,esikosta sama homma... normisti mulla ei nouse. No yritän nyt antaa asian olla,kun nla tätikin käski olla välittämättä
Liikkeistä,oireista yms. On mullakin ollut noita kaikenmaailman kipuiluja mahan ja nivusten seudulla mut tunnistan kyl esikoisen ajoilta et on normaaleja,vaikkakin niitä on enempi nyt kuin sillon. Tota ylämahan kipuilua on aina sillontällön,ylhäällähän on vatsalaukku,et en tiiä johtuuko sit jostain rautalääkkeestä kun on joskus aamusin vähän oudon tuntunen: / Poikaa odottaessa en sietäny mm.tulisia ruokia vaikka normisti rakastan niitä ja syön paljon...sain sellasen 2h kipukohtauksen silloin vedettyäni tulista pizzaa..sen jälkee en uskaltanut kokeilla. Nyt tulisuus ei oo vielä ainakaan pahasti käyny vatsalle... Joskus tiettyyn asentoon nojaaminen istuessa ei onnistukkaan,ihan kuin joku olis siellä masussa just tiellä
Kai ne sit liikkeitä on mitä tunnen,jotenkin tää epäluulo on tiukassa,mut just kun olis asiaa valittanu tai ihmetelly täälä,niin risteilynaikana tuntu kyl muutaman kerran aika selkeitä tuntemuksia... ootellaa nyt jahka rupee tiheemmin tuntumaan. Kiitti vaan kaikille vastauksista liikkeiden suhteen,rauhotti taas kummasti
Liikunta ja maha,haluisin kovasti jotain jumppaa mutta en oo viitiny ilmottaa itteeni kalliille tunneille kun riski on vahvasti olemassa etten pysty kohta enää jumppaamaan kuitenkaan: / Pojan odotusaikana oli tosi vaikeeta jopa nortsi kävely loppuaikoina,oli ihan alhaalla ja teki ikävän tunteen... jotenkin mun fysiikalle ei tää raskaus tunnu käyvän. Nyt jo noista kaikenmaailman nivuskivuista oon päätelly et tän kans voipi olla sama homma,maha kasvaessa jään jotenkin sen "alle",vaikee selittää...Kateellinen oon niille jotka käy salilla viimoseen asti
Mut hyvä heille silti
Kävelyä kuitenkin yritän viimeseen asti ja vähän kotona painoja nostella.
Repa ja säynävä 16+1