Nyt vähän ärsyttää.. Mulla on luonnostaan aika löysä SI-nivel, mutta nyt se on löystynyt niin paljon, että se naksuu koko ajan. Kävellessä, noustessa, liikahdat istuessa, jne... Tiedän, että tää löystyminen on normaalia, mutta toi naksuminen tuntuu tosi ilkeältä ja kieltämättä hirvittää, että mitä selkä sanoo sitten kun toi maha alkaa oikeasti kasvaa
Oli lääkärintarkastus viime viikolla ja siellä mainitsin tästä niin sain kehotuksen varata aikaa fyssarille ja käyttää tukivyötä. No nyt tänään sain soitettua sinne ajanvaraukseen ja selitin tilanteen niin tää mies, joka mulle vastasi totesi, että ei he oikein voi tehdä asialle mitään, kun mää en voi tehdä vatsarutistuksia, joilla sais vahvistettua keskivartalon tukea. Sit kun kysyin lantionpohjasta, sillä en oikein tiedä senkään kunnosta, että onko se hyvä vai huono vai mitä, niin tähänkin hän totesi, että ei he mittaile tai tee mitään sisätutkimuksia, joten yhtä hyvin voin tutkia sen itse Googlen avulla... Lopputulos oli, että kyllä mää sinne ajan saisin jos haluaisin ja voin mennä lainaamaan heiltä tollasen tukivyön, jos varastosta vaan löytyy oikeaa kokoa.
Niin vähän jäi siitä puhelusta sellainen, että olikohan toi nyt vaan mies, joka ei tiedä mitään, vai mitähän hittoa, koska jopa minä tiedän muitakin liikkeitä kuin vatsarutistukset, joilla kehittää keskivartaloa! Niinku mitä ihmettä Ymmärrän, että toi lantionpohja voi olla vähän kovempi pyyntö kunnallisella, mutta taidan mennä mieluummin suoraan yksityiselle, jos muutkin neuvot on tota tasoa... Varmaan hankin oman vyön jossain kohtaa, mutta kiva että saan edes jonkun testiin ensin niin pystyy kokeilemaan.
Onks muut käynyt äitiysfyssarilla joskus tai aiotteks mennä?