Ompas kiva lukea muiden kuulumisia täältä
Tsemppiä rakenneultriin kaikille joilla se on vielä edessä ja onnittelut heille joilla se jo on ollut ja saaneet hyviä uutisia. Huonoja uutisia ei taida olla kenellekään onneksi tullut?
Mulla on vähän ristiriitaiset tunteet tästä raskaanaolosta. Toisaalta on ihanaa kokea se miten oman kehon sisällä kasvaa ja kehittyy pieni ihminen. Ja toisaalta taas vähän rasittaa nämä vaivat
Mutta siis ehdottomasti on kaiken tämän arvosta sitten jos kaikki päättyy hyvin. En jotenkin osannut varautua siihen että näinkin aikasessa vaiheessa olisi näin paljon vaivoja. Vatsa on jo kunnon pallo ja vaikuttaa aika paljon liikkumiseen ja olemiseen jo nyt. Toissapäivänä olin elokuvissa ja tuli ihan sietämätön olo kun istui paikallaan sen 2.5h. Tuntu että vatsan kohdalla on joku raskas jumppapallo joka estää liikkumisen ja alkoi ahdistaa ihan suunnattomasti ajatus siitä että vielä vähän vajaa 20 viikkoa pitäisi mahan kanssa olla ja se vaan kasvaa entisestään. Mieskin kysy että pitäiskö lähteä jalottelemaan kun pyörin ihan ahdistuksissa siinä penkissä. Tänään taas ollut olo että ompa ihana maha ja ompa ihanaa ku siellä kasvaa meidän poika
No, totesin vaan että pitkäaikainen istuminen ei taida enää onnistua.
Mulla alkanut tuntua liikkeet päivittäin ja välillä jopa säikähdän niiden voimakkuutta. Eivät siis siltikään kovin voimakkaita ole vielä mutta kun ne tuntuu oman vatsan sisällä niin onhan se aika erikoinen tunne
Harmillisesti ei vielä kauheasti ole tuntunut vatsan päältä, että mieskin olisi päässyt tunnustelemaan.
21+6