Ihanaa, että joillain jo liikkeet tuntuneet selvästi Täällä niin kovasti odotellaan sitä myös. Nyt on taas epävarmuus iskenyt vaikka hetken ehti taas olla rauhassa ja onnellinen. Äsken tajusin että edellisestä ultrasta ei mulla ole kahta viikkoakaan ja silti nyt jo miettii että mikähän tämän hetkinen tilanne on. Jotenkin sitä ajattelee että kun liikkeitä alkaisi tuntua niin osaisi ehkä ottaa rennommin Asiaa ei kauheasti auta se että innostuin sukupuoli veikkauksen jälkeen ostelemaan ihania vauvan vaatteita ja nyt niitä on jo jonkun verran valmiina. Alkaa väkisinkin mielessä pyörittelemään että entä jos nyt tulisikin se myöhänen keskenmeno niin mihis nämä kaikki vaatteet sitten menisi Luopua en ainakaan haluaisi vaikka kirppikseltä pääosin onkin ostanut että ei nyt hirveää rahanmenoa ole kuitenkaan ollut. Se on se tunnearvo kun on jo kuvitellut oman pienen niihin Mutta ei se auta kun ottaa nyt rauhassa päivä kerrallaan ja uskoa että kaikesta selvitään, vaikka sitten kävisikin se pahin mahdollinen. Mikä on taas tässä kohtaa jo aika epätodennäköstä Onneksi rakenneultrakin häämöttää jo kahden ja puolen viikon päässä!
@Matkallamamaksi Mulla vasta ensimmäinen raskaus menossa joten omakohtaista kokemusta en osaa kertoa mutta oon ainakin ymmärtänyt että se on ihan normaalia että alussa liikkeet tuntuu harvemmin. Ja jos ei vielä äärimmäisen voimakkaina tunnu (ainakaan koko ajan) niin voisi kuvitella että sekin vaikuttaa että miten itse ehtii niitä liikkeitä kuulostella. Esim kiireessä ei välttämättä ehdi kuunnella jokaista hentoa tuntemusta mahassa ja taas esim saunassa rauhottuessa ehkä huomaa ne helpommin. Mutta kuten sanottu, ei ole oma kokemus vaan muualta kuultua
Mulla tänään 17+5
@Matkallamamaksi Mulla vasta ensimmäinen raskaus menossa joten omakohtaista kokemusta en osaa kertoa mutta oon ainakin ymmärtänyt että se on ihan normaalia että alussa liikkeet tuntuu harvemmin. Ja jos ei vielä äärimmäisen voimakkaina tunnu (ainakaan koko ajan) niin voisi kuvitella että sekin vaikuttaa että miten itse ehtii niitä liikkeitä kuulostella. Esim kiireessä ei välttämättä ehdi kuunnella jokaista hentoa tuntemusta mahassa ja taas esim saunassa rauhottuessa ehkä huomaa ne helpommin. Mutta kuten sanottu, ei ole oma kokemus vaan muualta kuultua
Mulla tänään 17+5