helmiäis-kuulista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mulle tuli eilen postissa nuo uudet helmiäis-kuulat Toyheavenistä.

Kun niitä ravistaa, niin toisessa on ihan selvästi sisällä joku irrallinen kuula ja toisessa taas ei. Painoltaan ne ovat samansuuruiset.

Pitääkö niiden ollakin tällaiset vai olenko saanut vialliset kappaleet?

Itselläni myös helmiäiskuulat, sellaiset reilun 20 mm kokoiset irralliset, valkoiset.
Ei näissä sisällä mitään irrallista ole..? Aikaisemmat geishapallot hieman kolisivat kävellessä, mutta nämä on ihan hiljaiset. :)

Miten teillä on "toiminut" ne helmiäiskuulat? Teettekö te niillä jotain, vai pidättekö vain sisällä? Minä en edes tunne niitä, voisivat olla vaikka koko päivän. Joskus ponnistaessa (nostot yms) voi tulla ulos. Tuskin niistä mitään hyötyä on sillain käytettynä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 22:39 Silja kirjoitti:
Miten teillä on "toiminut" ne helmiäiskuulat? Teettekö te niillä jotain, vai pidättekö vain sisällä? Minä en edes tunne niitä, voisivat olla vaikka koko päivän. Joskus ponnistaessa (nostot yms) voi tulla ulos. Tuskin niistä mitään hyötyä on sillain käytettynä...

Kyllä niistä pikkukuulista on hyötyä,vaikka ne vaan laitetaan sisälle,ei tarvitse kummemmin liikutella,kunhan itse liikut silloin,esim kävely on hyvä! :wave:
Kun kävelet niin samalla kuulat liikkuvat sisällä,sitä ei välttämättä tunne,koska kuulat on niin pienet.
Mä itse laitan pienet kuulat aina sisälle,ennen kuin lähden kävelylenkille,
ja tätä olen tehnyt jo kohta vuoden verran...ja voin sanoa että tuloksia on todellakin tullut! =) :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 17:12 no name kirjoitti:
Itselläni myös helmiäiskuulat, sellaiset reilun 20 mm kokoiset irralliset, valkoiset.
Ei näissä sisällä mitään irrallista ole..? Aikaisemmat geishapallot hieman kolisivat kävellessä, mutta nämä on ihan hiljaiset. :)

Joo, no kyllä noi mun on sitten varmaan vialliset. Laitoin juuri Toyheavenille viestiä, saas nähdä mitä vastaavat.

Olinkin aika ihmeissäni kun noita edellisiä kuuliani en ole sen takia käyttänyt kun ne kolisee niin kovalla äänellä, että ohikulkijatkin sen huomasivat kun niitä yritin kävelyllä käydessä käyttää. Oli ikävää kun kaikki jäi jälkeen katsomaan, että "mitä tuo akka kolisee", heh...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 13:08 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 17:12 no name kirjoitti:

Joo, no kyllä noi mun on sitten varmaan vialliset. Laitoin juuri Toyheavenille viestiä, saas nähdä mitä vastaavat.

Olinkin aika ihmeissäni kun noita edellisiä kuuliani en ole sen takia käyttänyt kun ne kolisee niin kovalla äänellä, että ohikulkijatkin sen huomasivat kun niitä yritin kävelyllä käydessä käyttää. Oli ikävää kun kaikki jäi jälkeen katsomaan, että "mitä tuo akka kolisee", heh...
Onks tää ihan totta että ääni kuuluu..? Minulla niin vaimea ääni ei voi kuulua edes kirjasto-olosuhteissa muiden korviin. ;)

Huoleton:

Noi mun isommat kuulat on aikas isot ja se pienempi kuula niiden sisällä on ilmeisesti aikas pieni. Ja uskoisin, että nää kuulat on molemmat sisältä päin metallia, koska se kolina on tosiaan niin kamala, että sen kyllä kuulee vaikka ne kuulat ois sisälläkin.

Onneksi nää Toyheavenin kuulat on ihan hiljaiset (ne tosiaan oli vialliset ja sain uudet jo vaihdossa).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2006 klo 13:39 vieras kirjoitti:
Huoleton:

Noi mun isommat kuulat on aikas isot ja se pienempi kuula niiden sisällä on ilmeisesti aikas pieni. Ja uskoisin, että nää kuulat on molemmat sisältä päin metallia, koska se kolina on tosiaan niin kamala, että sen kyllä kuulee vaikka ne kuulat ois sisälläkin.

Onneksi nää Toyheavenin kuulat on ihan hiljaiset (ne tosiaan oli vialliset ja sain uudet jo vaihdossa).

Meillä oli työpaikalla harjoittelija-tyttönen, tai siis nuori nainen muutama kesä sitten. Hänen ohitsekulkiessa kuului usein tuo klonksuva ääni. Minä ainakin tiesin, ja joku muukin toimiston väestä äänen alkuperän. Vaikka oli melko vaimea, niin esim portaissa sitten hieman kuuluvampi.. :kieh: :laugh:

Yhteistyössä