Kiva ku muut aattelee meijän puolesta Mie varmaan saan muumimamman synttärilahjaks sitte...ja siäntä papanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--no niinhän mäkin luulin mut ilmeisesti toiset oli eri mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon aatellu ettei myö sellasia tarvita :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--aika pitkään ootte pärjänny ilman, meillä jo ristiäislahjas taijettiin saaha ekaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Empäs oo muistanukaa muutes mainita, et nyt on meilläki ekat Muumimukit +niihi kulhot 4 molempia...pukki toi, lapsille :headwall:
Tehään kato vaihtarit, sulle puku, mulle muumit!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sepä se, ku meiltä ei löydy.... Pitääks niitä alkaa nyt kerään vaiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meille tuli kanssa molemmille lapsille, mut en laita pahakseni, löytyy noita jo entuudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Empäs oo muistanukaa muutes mainita, et nyt on meilläki ekat Muumimukit +niihi kulhot 4 molempia...pukki toi, lapsille :headwall:
Onkohan meilläki sit syynä ollu se että ton koivet on liian pitkät kun ei meinannu etukenossa toimia Ei meilläkään kyllä noin keikkaa mutta ajattelin sen johtuvan tosta kukkahattutäti vauhdistaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tyttö sai joululahjaksi taaperokärryn ja ekaksi laitettiin se työntöaisa etukenoon, mut neidillä töksähteli silloin jalat kävellessä kärryyn, niin käännettiin se sitten takakenoon...Eikä ainakaan vieläkään ole keikkaamista nähnykään, vaikka vauhti on hirmuinen kun sitä työntelee!Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Missä asennossa teil muuten on se taaperokärryn työntöjuttu? Meil oli eka sillee etukenossa mut poika ei sillo kävelly sen kanssa ollenkaa, sit ku laitettii se siihe takakeno asentoon niin sitte alko käveleen sen kanssa. Se kyl keikkaa helpommin nyt vissii...
Jaa jaa, sitä ruvetaan ovelaksAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tehään kato vaihtarit, sulle puku, mulle muumit!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sepä se, ku meiltä ei löydy.... Pitääks niitä alkaa nyt kerään vaiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meille tuli kanssa molemmille lapsille, mut en laita pahakseni, löytyy noita jo entuudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Empäs oo muistanukaa muutes mainita, et nyt on meilläki ekat Muumimukit +niihi kulhot 4 molempia...pukki toi, lapsille :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kiva ku muut aattelee meijän puolesta Mie varmaan saan muumimamman synttärilahjaks sitte...ja siäntä papanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--no niinhän mäkin luulin mut ilmeisesti toiset oli eri mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon aatellu ettei myö sellasia tarvita :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--aika pitkään ootte pärjänny ilman, meillä jo ristiäislahjas taijettiin saaha ekaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Empäs oo muistanukaa muutes mainita, et nyt on meilläki ekat Muumimukit +niihi kulhot 4 molempia...pukki toi, lapsille :headwall:
Yrittänyttä ei laiteta, vai mites se nyt meni...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa jaa, sitä ruvetaan ovelaksAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Tehään kato vaihtarit, sulle puku, mulle muumit!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sepä se, ku meiltä ei löydy.... Pitääks niitä alkaa nyt kerään vaiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Meille tuli kanssa molemmille lapsille, mut en laita pahakseni, löytyy noita jo entuudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Empäs oo muistanukaa muutes mainita, et nyt on meilläki ekat Muumimukit +niihi kulhot 4 molempia...pukki toi, lapsille :headwall:
Ollaan saatu näitä ihan kolmin kappalein mut ei haittaa, ihana muki mun mielestä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kiva ku muut aattelee meijän puolesta Mie varmaan saan muumimamman synttärilahjaks sitte...ja siäntä papanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--no niinhän mäkin luulin mut ilmeisesti toiset oli eri mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon aatellu ettei myö sellasia tarvita :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--aika pitkään ootte pärjänny ilman, meillä jo ristiäislahjas taijettiin saaha ekaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Empäs oo muistanukaa muutes mainita, et nyt on meilläki ekat Muumimukit +niihi kulhot 4 molempia...pukki toi, lapsille :headwall:
--Hyvin todennäköstä ja hääpäivänän sen rakkaus :heart: mukin
Ollaan saatu näitä ihan kolmin kappalein mut ei haittaa, ihana muki mun mielestä! :heart: [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:--Hyvin todennäköstä ja hääpäivänän sen rakkaus :heart: mukin
Entäs löytyykös mallistosta viha-mukia? [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ollaan saatu näitä ihan kolmin kappalein mut ei haittaa, ihana muki mun mielestä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:--Hyvin todennäköstä ja hääpäivänän sen rakkaus :heart: mukin
Pitkä lapsonen löytyy teiltäkin, joten voipi olla-käännettiin samantien eka kokeilun jälkeen se aisa toistepäin, kun ei toiminut alkuukaan.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Onkohan meilläki sit syynä ollu se että ton koivet on liian pitkät kun ei meinannu etukenossa toimia Ei meilläkään kyllä noin keikkaa mutta ajattelin sen johtuvan tosta kukkahattutäti vauhdista
Me vaan aateltiin heti että meijän lapsi on vaan laiska kun niiden kokeilujen jälkee hää halus vaa istua siinä kyydissä ja piti auton ääntä että häntä piti työnnellä sen kärryn kanssa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Pitkä lapsonen löytyy teiltäkin, joten voipi olla-käännettiin samantien eka kokeilun jälkeen se aisa toistepäin, kun ei toiminut alkuukaan.
Meiltä löytyy myös ihq:t sattarit..ostettiin Ruotsinlaiva tuliaisena. Pakko oli saadaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä neiti ei oo taaperosta juuri välittäny sen jälkee ku pukki toi hello Kitty-sattarit :heart: :xmas: Autoja työntelee niissä...
mörkö ja haisuli [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Entäs löytyykös mallistosta viha-mukia?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ollaan saatu näitä ihan kolmin kappalein mut ei haittaa, ihana muki mun mielestä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:--Hyvin todennäköstä ja hääpäivänän sen rakkaus :heart: mukin
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Me vaan aateltiin heti että meijän lapsi on vaan laiska kun niiden kokeilujen jälkee hää halus vaa istua siinä kyydissä ja piti auton ääntä että häntä piti työnnellä sen kärryn kanssa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Pitkä lapsonen löytyy teiltäkin, joten voipi olla-käännettiin samantien eka kokeilun jälkeen se aisa toistepäin, kun ei toiminut alkuukaan.
Mörköä ei vielä ole, mut haisuli löytyy. On muuten miehen muki!Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:mörkö ja haisuliAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Entäs löytyykös mallistosta viha-mukia?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ollaan saatu näitä ihan kolmin kappalein mut ei haittaa, ihana muki mun mielestä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:--Hyvin todennäköstä ja hääpäivänän sen rakkaus :heart: mukin