Hello ladies, long time no seen B)
Meillä kaikki ennallaan, eli
hoitovapaalla olen, mutta koska köyhä olen niin keikkatöitä teen, joka on välillä ärsyttävää ja rankkaakin mutta toisaalta taas kyllä niin tarpeellistakin päästä vähän ihmisten ilmoille. Mä tahdon meinaan helposti jumahtaa sit kotiin ja sisälle, varsinkin noi aamut on yhtä h*lvettiä, vuorotyö on pistäny rymit niiiiiin sekasin.
Nooh, meillä siis neiti on kotihoidossa, paitsi nyt aloittaa kerhon johon menee siis ilman äitä ja isiä, tämä on siis kaksi kertaa viikossa aamupäivän ajan ( nyt jo niiiin mietin millä me keretään sinne ysiks
)
Puhetta ei kovinkaan ole, tai siis sanoja kyllä juu ja omaa höpötystä vaikka kuinka, mutta ei lauseita, en tästä stressiä ota, uskon että kerkee kyllä höpötellä, ja jos äitiinsä tulee niin ihan liiaksikkin asti :ashamed:
Koiria kiusataan juu, tähän olen puuttunut kyllä, ja on selkeesti kausittaista. Nyt taas rauhallisempaa tällä saralla.
Vaatteet meillä on 86-98 välillä, riippuen ihan vaatetuksesta. Ens talveks ostin ihan riskillä törken hienon reimatecin alemyynnistä on siis 98cm, jos ei mene, niin myyn pois ja lähen vaikka huppakaupoille rapakon taa
Nyt on pakko hilpasta nukkuun, joten öitä, oli kiva kävästä :wave: