Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ootteko huomanneet et tuossa lukee Taaperot 1-2 v... joudutaanko TAAS muuttamaan :eek: |O :eek: |O :xmas:

...vai vieläkö on vuosi armonaikaa? =)
Mä meinasin kerran kysyä samaa, mut kun kauemmin tota tuijottelin niin tulin siihen tulokseen että vuoden päästä vasta :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://www.huuto.net/kohteet/vanhat-rattaat/129515762 No, jo on aikoihin eletty! :LOL: Enpä tiennytkään että meillä on rahanarvoisia metallihäkkyröitä pyörillä tuolla navetassa :D . Eipä auta sit pois ainakaan heittää.... B)

...tarttisko sitä alkaa virittelemään oma ilmoitus. =)
Mitä suotta ostitte uudet matkikset, noihin vaan lasten nojatuoli penkiksi ja menoks :LOL:
meil tollaset duunattiin nukenrattaitten renkaiksi :whistle:


kummitätin porukka oli laittanu nuihin autonistuimen siin sit mummu istu kyytissä ja pappa pukkas, ku kävivät "lenkillä"
 
Meillä ollaan sit kipeitä. Toissayönä neiti yski pariin kertaan ja sit tuli herättämään että sänky on märkä; oksut oli tullu :(. Yön aikana oksensi varmaan 5-6 kertaa. Niin raasu oli että tuli jopa meidän väliin nukkumaan (mitä ei siis ole ikinä tapahtunut!). Hienosti oksensi myös isänsä päälle.. Mutta selkeestikin kipeenä isi on "the juttu": halusi nukkua isin kanssa ja kun isi tuli illemmalla kotiin,tapahtui hetkellinen ihmeparantuminen :D ..
Joo, siis eilen oli kuumetta yli 39 astetta ja nukkui/makoili koko päivän. Mitään ei syönyt mutta joi ihan ok.. Osmosalia en saanu ku pakolla ja terveyspuhelimen sairaanhoitaja kehotti heivaamaan litkun pois, kunhan juo niin pitäis riittää. Tänään ei sit olekaan ku lämpöä mutta jatketaan samalla linjalla: lepäilyä ja piirrettyjä. Nukkuikin koko yön, aamuyöstä heräsi vaan hakemaan vesipullon.

 
Kipeinä oltu viime päivät täälläkin, ykätauti tuli, kuten olettaa saattoi, neidin jälkeen mulle ja ihan kauhea tauti olikin. :x Tuli kyllä sellanen totaalityhjennys tällä kertaa että oksat pois-nyt ei kyllä enää naurata tää jatkuva sairastaminen, mullakin alkaa kai olla vastustuskyky sitä luokkaa, ettei tarvi kun jonkun aivastaa kilometrin päässä niin johan on tauti päällä. Mies sai saman taudin myös, mutta huomattavasti lievempänä versiona, poika on ainakin vielä säästynyt, kun lähti mummilaan hoitoon pahimman ajaksi. Neitikin oksensi vielä tiistaiyönä, kun lauantaina oli tauti alkanut, ei reppana edes herännyt, vaikka tukka oli oksussa ja ripulit vaipassa-siinä olikin kiva siivoilla samalla kun itse kävi tasaiseen tahtiin myös oksentamassa. :whistle: :/ :x Nyt onneksi neiti jo kunnossa ja itsekin parempaan päin, veto on vaan ihan pois, kun en kahteen vuorokauteen syönyt käytännössä mitään. Varsin tehokas laihdutuskuuri kyllä, mut saattaishan niitä olla miellyttävämpiäkin tapoja kiloja karistaa... :whistle:

Meillevauva :hug: toivottavasti helpottaa nopeasti, eikä kierrä koko porukkaa läpi!
 
Täällä kanssa kipeinä :/ Maanantaina jouduttiin ajamaan vielä 18.00 keskussairaalalle päivystykseen kun poika alko itkemään kipeetä korvaa :/ Ei siellä kumminkaan tulehdusta ollut mut tippoja määräsivät silti. Nyt sitten tuli kuumetta ja yskä on paha. Eipä ookkaan nyt sairasteltu pahemmin niin nyt sitten vielä tiesti iskee kaikki taudit kerralla :whistle: Pottailu alkanu sujua meillä ja ainoa keino on saada poika siihen istumaan on että piirrän hälle paperille sen litanjan miten se istuu potalla ja tekee pissit ja sit kipataan pönttöön :D Hieman rasittavaa hokea joka kerta sama rimpsu mutta jos kerran tehoaa niin mitäpä en kokeilis et edistys tuokin homma viimein :xmas: Joko teillä muilla muuten puhutaan mitenkin paljon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://www.muumivaipat.fi/muumilusikkakerailykampanja.asp

Tässä vaippailijoille! :wave:
mä oon pöhkö, mut mitä tarkoittaa tuplapakkaus? siis sellanen ku bamppersilla siinä laatikossa, ku en muista täällä nähneeni muuta ku isoja säkkejä muumeja en mitään laatikko versioita tms.
A:lle ostin jonku kerran muumihousuvaippoja mut en oikein tykänny ku tuntu et pissa tuli yövaipasta läpi. V:lle kokeilin kans alkuun ku sil bampersista meni takamus punaseks ja Libero valskas,mu muumit ne pienimmätki oli niin valtavan kokosia tuolle reisistä et jäi käyttämässä (lahjotin naapuriin)
 
:hug: pikaista paranemista sairasletioille..
mä istun tääl sormet ja varpaat ristissä et meille nuo taudit ei rantautus.. Tuo pittuneiti on vielä niin pittunen (16pv tulee 3kk) et ei tartteis saaha mittään pöpöliinejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
http://www.muumivaipat.fi/muumilusikkakerailykampanja.asp

Tässä vaippailijoille! :wave:
mä oon pöhkö, mut mitä tarkoittaa tuplapakkaus? siis sellanen ku bamppersilla siinä laatikossa, ku en muista täällä nähneeni muuta ku isoja säkkejä muumeja en mitään laatikko versioita tms.
A:lle ostin jonku kerran muumihousuvaippoja mut en oikein tykänny ku tuntu et pissa tuli yövaipasta läpi. V:lle kokeilin kans alkuun ku sil bampersista meni takamus punaseks ja Libero valskas,mu muumit ne pienimmätki oli niin valtavan kokosia tuolle reisistä et jäi käyttämässä (lahjotin naapuriin)
Ostettiin joskus aikoinaan pojan kanssa paketti muumeja kokeilumielessä ja sama homma oli meilläkin, olivat reisistä ihan liian isoja. Neidin kanssa pitäydyttiinkin sitten koko vaippa-aika hyväksi havaituissa Liberoissa =) taikka onhan tuolla vielä öisin Liberon housuvaippa käytössä, että sikäli vaippa-aika ei vielä liene ihan ohi. Viime yön jälkeen oli kyllä ekaa kertaa vaippa kuiva myös yöunien jäljiltä. =)
 
Vaippailussa ollaan menty takapakkia...-kiitos pk:n. Siellä siis pitäävät vaippaa koko ajan...olen asiasta kyllä sanonut...mut tässä on nyt enää niin vähän jäljellä, etten ala asiasta sen enempää vääntämään. Toukokuu kun koittaa, niin eipä tarvi kun yöllä....että jospa suostuisi alkaa kakankin tekemään pottaan.
Kotona ollessa on siis täysin kuiva (paitsi nukkuessa), ottaa jopa vaipan itse pois ja menee potalle, jos vaippa on tarhan jälkeen jäänyt jalkaan.
Kakkaa ei kyllä edelleenkään tee....hakee vessasta vaipan ja tuo sen mulle, että tahtoo sen...sit kun kysyy, et tuleeko kakka, niin vastaus on hyvin tiukka "eeeii" :LOL: :LOL: Ja menee johonki nurkkaan tekemään :LOL:
No, toukokuuhun ei oo pitkä aika enää :wave: :wave:
 

Yhteistyössä