Heti alkuun Helmerille :hug: :hug: ja jaksamista, tiedän tuon tunteen, kun on niin puhkipoikki että vaan itkettää. Toivottavasti alkais jo helpottaa!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No mistäs tilasit ja mitä?Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Lasten vk-vaatteetkin sain viimein pähkäiltyä, postissa tulevat ensi viikolla... Sopivia kelejä ootellessa voi kyllä mennä vähän pidempi aika.
Mun täytyy kokeilla syksyn vk-pukua ja kokeiluttaa onko sopiva. Oli syksyllä aika reilu.
Ei täällä ihan kunnossa olla vieläkään, kai siitä taudista toipuminen kestää vähän kauemmin. Eilen poika söi oikeastaan vaan kaksi keksiä ja joi nestettä. On aika väsynyt ja nenäkin vuotaa. Sama myös mulla. Aloin itkemään tänään aamulla, kun O heräs isin kolisteluun (töihin lähtiessä). :'( Yksinkertaisesti vaan väsyttää.
Puvuista, no mä ostin näille nyt sitten kuitenkin ne PO.P:n takit ja housut, vaikka kieltämättä vähän kirpaisi. :snotty: Onneksi pappa halusi pukuostoksia vähän sponssata, niin ei kaikki mennyt omasta pussista. Ne oli oikeastaan ainoat, mitkä silmää miellytti, niin kokeillaan sitten nekin, toivon mukaan ovat sitten myös toimivat. Poika saa turkoosin takin ja tyty kirkkaanpunaisen, molemmille mustat vyötärömalliset housut. En jaksanut lähteä noita varten pääkaupunkiseudulle tai Lahteen ajelemaan kun eihän täällä niiden liikettä ole, niin laittavat ne postissa-kaverin lapsella on PO.P:n kaksiosainen puku myös, niin sai näille koot soviteltua sen avulla. Lisäksi tilaan molemmille vielä mustat Lennen henkselihousut.
Toivon mukaan tyty saa sitten vielä uuden haalarin Jonathanilta, kun viime syksyinen oranssi lähti reklamaationa takaisin.