Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Vai onko ne kuutyypit niitä juuri poistuneita?
Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä
Siis miten sen niin saa laitettua?Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla.
Mie teen tota aina :ashamed: Ellei mul oo jollekin asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä
Mä en yleensä kyllä edes käy katsomassa ketä on paikalla. Tykkään feissata ilman chattia.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie teen tota aina :ashamed: Ellei mul oo jollekin asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä
Klikkaat sieltä "Siirry pois."Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Siis miten sen niin saa laitettua?Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla.
Niin siis mäki oon yleensä aina offline Ellen halua varta vasten puhua jollekinAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä en yleensä kyllä edes käy katsomassa ketä on paikalla. Tykkään feissata ilman chattia.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie teen tota aina :ashamed: Ellei mul oo jollekin asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla.Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä
Sama vika Rahikaisella.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Huh huh ku ei saa itteään nukkumaan :ashamed:
Siistiä |O No toivottavasti oli vaan uniuni eikä enneuni :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä näin sellaista unta, että mies jätti mut pojan synttäreillä ja sillä oli joku uus vosu...ja miestä ei kiinnostanut yhtään nähäd vastaisuudessa poikaansa |O |O |O Kiva aloittaa päivä :x
Ai niin sekin vaihtoehto :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Ei ainakaan toiveuni