***HELMET 2008*** VKO 4 osa 2

:wave: Kolme koneellista pyykkiä roikkuu alakerrassa...mutta vielä näyttää pyykkiä riittävän |O . Oli jo pakko alkaa kiivaasti konetta käyttämään, kun vaatekaapit alkoivat ammottaa tyhjyyttä... :D

Muuten tää päivä on mennyt tällaiseen arkiseen pyörimiseen. =)
 
Onneks mulla ei oo ihan vieläkään fb-probleemia... On siitä asiasta vielä ihan pihalla kuin lumiukko :xmas: . Opetelkaahan nyt kiivaasti sitä käyttämään, niin mulla on sitten hyvät neuvonantajat kun se päivä koittaa! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä :D
:D Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla. :whistle:
Mie teen tota aina :ashamed: Ellei mul oo jollekin asiaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä :D
:D Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla. :whistle:
Mie teen tota aina :ashamed: Ellei mul oo jollekin asiaa...
Mä en yleensä kyllä edes käy katsomassa ketä on paikalla. Tykkään feissata ilman chattia. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä :D
:D Juu, mäkin saatan joskus käydä kattomassa ketä siellä on, mutta laitan itteni poissaolevaksi samantien, kun en jaksa chattailla. :whistle:
Mie teen tota aina :ashamed: Ellei mul oo jollekin asiaa...
Mä en yleensä kyllä edes käy katsomassa ketä on paikalla. Tykkään feissata ilman chattia. :)
Niin siis mäki oon yleensä aina offline :D Ellen halua varta vasten puhua jollekin :D
 
Huomenta

Aikoinaan oli puhetta höyrypesureista kenelläs oli semmoinen ihanuus? Olikos se Kärcher merkkinen ja mikä malli ja mitä maksoi? Putsaileeko hyvin latiat ja matot yms? Mulla on vakuuttelu miehelle päällä et jos se ei osallistu siivoamiseen,niin mun pitää saada kunnon välineet :D
 
Miksihän tuntuu että tytöllä KAIKKI on jotenkin huonosti? se alkaa parkumaan ja siitä sit koventaa ääntä IHAN kaikesta |O.
Tajusin tässä että annan vissiin ihan liikaa maitoa.. Siis useesti. Ihan ku tyty täyttäis vatsansa maidolla eikä ruoalla. Eiks tässä vaiheessa pitäis pärjätä silleen että esim ruoka-aikojen lähellä sais sitä maitoa eikä parin-kolmen tunnin välein? Tyttö-pärkkele on vaan järjettömän huono syömään!
Mutta siitä on tullut ihan lukutoukka,se syö kirjojen kansia!

Tossa toi tyty itkee ja kitisee. Väsyttää selkeesti ja aiemmin oon antanu maitoa mutta äsken annoin leipää joten LUULIS ettei nälkä vaivaa. Kokeilen josko sippais ihan ilman maitoakin. Saa nähä kuinka kauan jaksan kokeilla..


 
Meillevauva mie en ainakaan erikseen tarjoa maitoa enää ollenkaan. Vain ruuan kanssa. Ja aamulla juo pelkän vellin.
Olisko teilläkin tota nyt niin paljon liikkeellä olevaa eroahdistusta? Loppuuko huuto, jos meet vaikka lattialle istumaan? =)
 
Meillä saa maitoa ihan siis vaan maitoa silloin aamuyöstä, muuten vaan ruuan kans.

Mä näin sellaista unta, että mies jätti mut pojan synttäreillä ja sillä oli joku uus vosu...ja miestä ei kiinnostanut yhtään nähäd vastaisuudessa poikaansa |O |O |O Kiva aloittaa päivä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä näin sellaista unta, että mies jätti mut pojan synttäreillä ja sillä oli joku uus vosu...ja miestä ei kiinnostanut yhtään nähäd vastaisuudessa poikaansa |O |O |O Kiva aloittaa päivä :x
Siistiä |O :LOL: :LOL: No toivottavasti oli vaan uniuni eikä enneuni ;) :hug:
 

Yhteistyössä