***HELMET 2008*** VKO 4 osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minä tein ylläri katoomisen illalla...niistelin tässä ja alko klyyvari vuotaa verta |O |O
Ja sitä sit kans tuli....enkä jaksanu enää sit tulla takas...jotenki tuo veren näkeminen saa aina huonon olon aikaan B) :LOL:
:whistle: :whistle: Mä katoon harva se ilta ilmottamatta. Mutta toi on aika tunnollista, että verenvuodon tyrehdyttämisen jälkeenkin olis ilmottautumisvelvollisuus. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kristelle ai siellä saa neuvolastakii lapun...tääl ei :/ :/ Kiva lähtä arvariin notkuu aina kipeen lapsen kanssa |O Tosin empä oo kun vissiin kerran joutunu...
Meillä saa olla töistä pois kolme päivää ilma lappujakin (neljäs päivä on sitte vissiin palkaton). Mut sit ei auta, vaik olis mitkä laput, kun vapaa on myönnetty sairaaan lapsen hoidon järjestämistä varten. No jotenkin ollaan ton esikoisen hoidot kyllä saatu sumpilittua. Oon kuitenkin aina pyrkinyt järkkäämään niin, että saa kotona rauhassa potea loppuviikon viikonloppuun asti, kun viikolla on sairastunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ken ananasmökissä asua saa...pe-su-sie-ni... |O |O |O Tulee korvista :headwall: :LOL: :LOL:
8v tuli kesken päivän koulusta :/ Ope soitti, et saako laittaa tulemaan kotiin, sanoin et ookoo, ole iteki kotona...no sitte sano, et oli pojalta kysyny, et jaksaako kävellä, no jaksaa kuulemma (300m)...mietin, et mitäs sitte, jos ois sanonu, että ei jaksa :whistle: :xmas:
Okei...olisin menny hakemaan...mut jos olisin ollu vaikka töissä...
Sit lepäilee esim. terkkarin luona, kunnes vanhempi pääsee töistä hakemaan. Näitäkin on ollu. :whistle:
 
Taas ois kyssäri fb:stä :whistle: Siellä alhaalla on se kohta "kavereita paikalla", ja sit on vaikka luku 3. Sit kun klikkaan sitä että ketäs siellä on niin siellä on vaan yksi kaveri. Menee taas hetki ja siel on 2 tai 3, taas klikkaan ja enää onkin 1. Eli satunko aina sopivasti samaan aikaan klikkaamaan ku joku lähtee pois vai millä logiikalla toi toimii? *pohtii kovasti tääällä hän numeroiden syytä*
 
vähän vaikuttais siltä, että tuo lääkekuuri ei ole vieläkään purru :eek: Poika paineli illalla juuri sitä kipeää korva sen näköisesti, että joku vaivaa. Muuten päivä meni jo jo paremmin ja söikin ihan ok, mutta nyt illalla oli taas oikea kiukku-ukko :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mammana aloin miettimään kun ehdotit sitä nokkosrokkoa, että poika sai eilen hedelmäsosetta jossa oli kiiviä mukana. Jos se johtuikin siitä se ihottuma. :/ Täytyy antaa joku päivä lisää samaa sosetta ja katsoa tuleeko sama reaktio.
Tähän on pakko kommentoida, et mä en uskalla varmaan ikinä antaa pojulle kiiviä, koska saan itse siitä anafylaktisen shokin :/ Neuvolassa siitä oli juttua ja terkka sanoi, ettei sitä tarvitsekaan antaa ja että tosi monet saavat kiivistä oireita (sen tiesinkin). Enkä kyllä voisikaan sitä antaa, koska en voi olla samassa huoneessakaan, jos joku syö tai käsittelee kiiviä. Eli jos vähänkin epäilet, että ihottuma saattoi johtua kiivistä, niin OLE TOSI TARKKANA, jos kokeilet sitä vielä!! Toisella kerralla reaktio voi olla paljon rajumpi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mammana aloin miettimään kun ehdotit sitä nokkosrokkoa, että poika sai eilen hedelmäsosetta jossa oli kiiviä mukana. Jos se johtuikin siitä se ihottuma. :/ Täytyy antaa joku päivä lisää samaa sosetta ja katsoa tuleeko sama reaktio.
Tähän on pakko kommentoida, et mä en uskalla varmaan ikinä antaa pojulle kiiviä, koska saan itse siitä anafylaktisen shokin :/ Neuvolassa siitä oli juttua ja terkka sanoi, ettei sitä tarvitsekaan antaa ja että tosi monet saavat kiivistä oireita (sen tiesinkin). Enkä kyllä voisikaan sitä antaa, koska en voi olla samassa huoneessakaan, jos joku syö tai käsittelee kiiviä. Eli jos vähänkin epäilet, että ihottuma saattoi johtua kiivistä, niin OLE TOSI TARKKANA, jos kokeilet sitä vielä!! Toisella kerralla reaktio voi olla paljon rajumpi :(

Peesi, minulla myös ystävä keneltä hengitystiet menee tukkoon kiivistä,saa olla tosi tarkkana!
 
Nyt kun on masu täynnä subia, niin vois vaikka mennä nukkumaan...Toista iltaa jo peräkkäin näin aikusten =) On jotenkin niin vetämätön olo. Kai se mullakin joku pöpö on, vaikka aion kyllä olla huomenna kunnossa ja jumpalle :D

Älkää edes yrittäkö pitää palstaa pystyssä B) Se on hyvä merkki, jos on aamulla uus pino :LOL: Vilkkaasta keskustelusta siis ;)

Hyvää yötä :wave:

(pitkä viesti ilman mitään oikeaa asiaa :saint: )
 
Meillä asuu muuten pieni viilinpopsija. Eilen ajattelin maistattaa neidillä viiliä ennen ruokaa, niin eihän se ruoka olis sitte enää kelvannu lainkaan. Tänään annoin viiliä välipalaks, niin johan aukes suu ihan eri tahtiin kuin yleensä syödessä. Annoin neidille luomuviiliä, johon sotkin noita hedelmäsoseita. :p

Illalla en uskalla noita maitotuotteita antaa, kun kahtena iltana kun oon antanu tavis-maitotuotteita, niin neiti on yöllä herännyt ja palloillu pustyssä noin tunnin. Ei oo itkuinen, mutta ei nukukaan. Ekalla kerralla, kun sitte suostu nukahtaa, niin just ennen sitä päästi pari nasakkaa paukkua. :LOL: :LOL:

No jummi, tätä kun kirjoitin, niin muistin, että mun piti ostaa apteekista maitohappoja. :headwall: No jäi hapot hakematta. Itelleni ostin flunssatroppeja yhteensä 30 eurolla. Kävin nieluviljelyssä aamulla ja terkkari olis kyllä kirjottanu mulle saikkua. Minnehän sellaisen lapun sais toimittaa? :whistle: :D
 
Öitä helmis! :wave:

Vaunuista piti sanoa, että en oo tajunnukaan uusia vaunuja/rattaita kaivata. Yhdistelmillä ja matkiksilla mentiin esikoisenkin kanssa ja mennään varmaan nytkin. Meillä kyllä matkikset on enemmän kuin yhden kerran olleet ukon auton takaloosterissa, kun mun olis tarvinnu jonnekin lähteä päivällä autoilemaan. No oon sitte nostellu noita yhdistelmiä takapaksiin. Onneks tohon farmariin mahtuu, mutta voishan ne vaunut kevyemmätkin olla. :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä