Ne on nuo neiti-ihmiset tuollaisia... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä tuo ihan neiti on....ei ollu moksiskaan vaikka ainaki 6 mekkoa sovitettiin
Ne on nuo neiti-ihmiset tuollaisia... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä tuo ihan neiti on....ei ollu moksiskaan vaikka ainaki 6 mekkoa sovitettiin
Mä katoon harva se ilta ilmottamatta. Mutta toi on aika tunnollista, että verenvuodon tyrehdyttämisen jälkeenkin olis ilmottautumisvelvollisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minä tein ylläri katoomisen illalla...niistelin tässä ja alko klyyvari vuotaa verta |O |O
Ja sitä sit kans tuli....enkä jaksanu enää sit tulla takas...jotenki tuo veren näkeminen saa aina huonon olon aikaan B)
Meillä saa olla töistä pois kolme päivää ilma lappujakin (neljäs päivä on sitte vissiin palkaton). Mut sit ei auta, vaik olis mitkä laput, kun vapaa on myönnetty sairaaan lapsen hoidon järjestämistä varten. No jotenkin ollaan ton esikoisen hoidot kyllä saatu sumpilittua. Oon kuitenkin aina pyrkinyt järkkäämään niin, että saa kotona rauhassa potea loppuviikon viikonloppuun asti, kun viikolla on sairastunut.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kristelle ai siellä saa neuvolastakii lapun...tääl ei :/ :/ Kiva lähtä arvariin notkuu aina kipeen lapsen kanssa |O Tosin empä oo kun vissiin kerran joutunu...
Sit lepäilee esim. terkkarin luona, kunnes vanhempi pääsee töistä hakemaan. Näitäkin on ollu.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ken ananasmökissä asua saa...pe-su-sie-ni... |O |O |O Tulee korvista :headwall:
8v tuli kesken päivän koulusta :/ Ope soitti, et saako laittaa tulemaan kotiin, sanoin et ookoo, ole iteki kotona...no sitte sano, et oli pojalta kysyny, et jaksaako kävellä, no jaksaa kuulemma (300m)...mietin, et mitäs sitte, jos ois sanonu, että ei jaksa :xmas:
Okei...olisin menny hakemaan...mut jos olisin ollu vaikka töissä...
On se ihana, vaikakin kaukana herttaisesta vanhasta höppänästä. =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::Ai niin, Muorillapas olikin ihanan kuuloinen mummo!
Okei =) vaikka en kyllä nää mitään järkeä miks mun pitää nähdä että 2 tyyppiä äsken siellä ollu mutten nää ketä ne on olluAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Vinja: Siinä näkyy myös vastikään paikallaolleet, juuri hiljattain häipänneet kamut.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Eli jos fb:ssä näkyy joku joka ei siellä enää olekaan ni se on joku helmistä
Tähän on pakko kommentoida, et mä en uskalla varmaan ikinä antaa pojulle kiiviä, koska saan itse siitä anafylaktisen shokin :/ Neuvolassa siitä oli juttua ja terkka sanoi, ettei sitä tarvitsekaan antaa ja että tosi monet saavat kiivistä oireita (sen tiesinkin). Enkä kyllä voisikaan sitä antaa, koska en voi olla samassa huoneessakaan, jos joku syö tai käsittelee kiiviä. Eli jos vähänkin epäilet, että ihottuma saattoi johtua kiivistä, niin OLE TOSI TARKKANA, jos kokeilet sitä vielä!! Toisella kerralla reaktio voi olla paljon rajumpiAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Mammana aloin miettimään kun ehdotit sitä nokkosrokkoa, että poika sai eilen hedelmäsosetta jossa oli kiiviä mukana. Jos se johtuikin siitä se ihottuma. :/ Täytyy antaa joku päivä lisää samaa sosetta ja katsoa tuleeko sama reaktio.
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Tähän on pakko kommentoida, et mä en uskalla varmaan ikinä antaa pojulle kiiviä, koska saan itse siitä anafylaktisen shokin :/ Neuvolassa siitä oli juttua ja terkka sanoi, ettei sitä tarvitsekaan antaa ja että tosi monet saavat kiivistä oireita (sen tiesinkin). Enkä kyllä voisikaan sitä antaa, koska en voi olla samassa huoneessakaan, jos joku syö tai käsittelee kiiviä. Eli jos vähänkin epäilet, että ihottuma saattoi johtua kiivistä, niin OLE TOSI TARKKANA, jos kokeilet sitä vielä!! Toisella kerralla reaktio voi olla paljon rajumpiAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Mammana aloin miettimään kun ehdotit sitä nokkosrokkoa, että poika sai eilen hedelmäsosetta jossa oli kiiviä mukana. Jos se johtuikin siitä se ihottuma. :/ Täytyy antaa joku päivä lisää samaa sosetta ja katsoa tuleeko sama reaktio.
Joo, jotain tollasta ajattelinkin. Mutta kyllä se uskoo ilman papereitakin. Soitti oikein tänään ja kysyi, pärjäänkö päivän muksujen kanssa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Muori no miehelle tietenkin saikkutodistus,ettei nyt pysty kotitöihin... :saint: