***HELMET 2008*** VKO 4 osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kristelle ai siellä saa neuvolastakii lapun...tääl ei :/ :/ Kiva lähtä arvariin notkuu aina kipeen lapsen kanssa |O Tosin empä oo kun vissiin kerran joutunu...
Meillä saa juu neuvolan terkkarilta sen 3pv tarvittaessa, kun vaan käy näytillä. Jos siis sellaista vaivaa, ettei vältsisti tarvii lääkäriä, lääkäreistä kun on pulaa. Eikä viittis yksityisellekään mennä makseleen van sen lapun takia, joten hyvä näin =)

Sain just nukutettua pojan syliini ja siirrettyä sänkyyn. Niskat on ihan jumissa, kun oon koko yön ja tän aamun kantanut tuota varmaan reilut 11kg kokoista pötkylää :whistle:

Eipä tarvii munkaan huolehtia, että liikaa nukuisin :kieh: Näillä heräilyillä ja muutenkin huonounisena ei oo sellaista vaivaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kristelle ai siellä saa neuvolastakii lapun...tääl ei :/ :/ Kiva lähtä arvariin notkuu aina kipeen lapsen kanssa |O Tosin empä oo kun vissiin kerran joutunu...
Meillä saa juu neuvolan terkkarilta sen 3pv tarvittaessa, kun vaan käy näytillä. Jos siis sellaista vaivaa, ettei vältsisti tarvii lääkäriä, lääkäreistä kun on pulaa. Eikä viittis yksityisellekään mennä makseleen van sen lapun takia, joten hyvä näin =)
Täällä on vissiin ollu jotain väärinkäyttöjä ton asian kanssa, ni on poistettu :/ Esikon aikaan oli vielä, mut sillohan mie en tarvinnu, ku olin kotona muutenkii.
Nyt sitte arvariin terveydenhoitajalle.... :/
Ylipäätään kyllä "kiva" lähtä kipeen lapsen kanssa yhtään minneen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kristelle ai siellä saa neuvolastakii lapun...tääl ei :/ :/ Kiva lähtä arvariin notkuu aina kipeen lapsen kanssa |O Tosin empä oo kun vissiin kerran joutunu...
Meillä saa juu neuvolan terkkarilta sen 3pv tarvittaessa, kun vaan käy näytillä. Jos siis sellaista vaivaa, ettei vältsisti tarvii lääkäriä, lääkäreistä kun on pulaa. Eikä viittis yksityisellekään mennä makseleen van sen lapun takia, joten hyvä näin =)
Täällä on vissiin ollu jotain väärinkäyttöjä ton asian kanssa, ni on poistettu :/ Esikon aikaan oli vielä, mut sillohan mie en tarvinnu, ku olin kotona muutenkii.
Nyt sitte arvariin terveydenhoitajalle.... :/
Ylipäätään kyllä "kiva" lähtä kipeen lapsen kanssa yhtään minneen...
Kyllä mä ainakin mieluummin oisin töissä ja lapseni terveenä hoidossa :whistle: Ärsyttävää, että joidenkin typerysten väärinkäytösten vuoksi muilla lapsiperheillä asioiden hoitaminen hankaloituu :kieh: Mun mielestä tää käytäntö kuulostaa ihan fiksulta, eikä tosiaan tartte viedä pientä sinne muiden sairaiden joukkoon istumaan ja odottelemaan.
 
Meillä käy helposti kun lapsi kipeenä. Soitto tk:een ja lähettävät lapun kotiin jos ei pääse hakeen, ei tarvi edes näytille mennä :LOL:

Mutta hyvä systeemi kyllä, ei moitittavaa, ja jos itsellä vaikkamahatauti niin ei tarvi lähteä oksenteleen sinne yleensä laittaa lapun postiin tai sitten käy hakeen sen myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minä tein ylläri katoomisen illalla...niistelin tässä ja alko klyyvari vuotaa verta |O |O
Ja sitä sit kans tuli....enkä jaksanu enää sit tulla takas...jotenki tuo veren näkeminen saa aina huonon olon aikaan B) :LOL:
No mä vähän ihmettelin...ku yleensä sanot että koska lähdet. :D
 
Meillä neuvolassa neuvolalääkäri manasi sitä, että äidit tulevat kipeän lapsen kanssa neuvolan tiloihin (esim. oksutaudissa) hakemaan sairaslomalupalappua kipeän lapsen hoitoon. Jännä etteivät oo kehittäneet mitään muuta systeemiä tuohon... :/

Onhan se totta että voi sit tarttuu neuvolassa pieniin vauvoihin tm. mut kyllähän tuo lappukin pitäisi saada...kakspiippunen juttu! :/

...vissiin joskus kirjoittavat puhelinsoitollakin täällä, vaikka vissiin pitäisi potilas ensin nähdä...
 
:wave: taas

Tultiin tytön kanssa hetki sitten kotiin (kyläluudat) ja nyt neiti nukkuu päikkäreitä tuolla vaunuissa. Käytiin heti aamusta Prismassa kun oli ensimmäinen päivä kun käyttötavarasta oli -50%, jo alennetuista tuotteista. Ostin uuden talvihaalarin vielä täksi talveksi kun tuo remun 74cm haalari alkaa kinnaamaan. Ostin sitten LAssien punaisen haalarin 15 eurolla. Jo kannatti. Vaikka käyttöä sille ei tule kun kuukaiden-pari.

Yhdeltä sitten mennään kerhoilemaan.
 
:wave:

Aktiivinen päivä ollu jo ja ollaa vasta puolessa päivässä :eek: Nyt on pojalle valokuvaan vaatteet. Meille tulee siis vakosamettihaalarit minkä alle kauluspaita (ja neuletakki päälle jos tuntuu siltä) ja toisina vaatteina farkut, tumman sininen body minkä päällä on villaslipoveri. Lisäks haluun ilman paitaa paljain varpain kuvat joissa on joko noi farkut tai sitte noi haalarit. Käytii vielä ostamassa sairaalakassiin kaikki loput tarvittavat tavarat ja nyt on oikein hyvä olo kun on niin paljo saatu aikaseks :) Kohta olis vielä neuvolakin.

Me ollaa saatu nauraa nyt muutama päivä aivan kippurassa ton pojan kanssa. Jätkä on koko ajan "puhelimessa" ja huutaa ÄITI ÄITIä :D ja sitte eilen keksi että kun karhukävelyssä kurkkii jalkojen välistä niin näkee kaiken väärin päin :D Nyt se on siis kikatellu ihan hulluna kaksinkerroin karhukävelyssä :D :heart: Nii ja meillä ei enää tulla vessaan mukaan.. Tajus eilen että sillo ku mä oon vessassa, on hyvä mahollisuus kiivetä sohvalle ja mun kannettavan ääreen naputtelemaan :headwall: Nyt sitte melkein ottaa sen vessaan ennemmin ku antaa taiteilla tuolla sohvalla :headwall: :headwall:
 
Ai nii unohin laittaa että nyt kun mun nukkumiset on taas mitä sattuu tässä vaiheessa raskautta ja nään ihan kipeitä unia niin näin sitte viime yönä unta että Hissukka oli mun kanssa synnärillä samaan aikaan ja teille tuli tyttö :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minä tein ylläri katoomisen illalla...niistelin tässä ja alko klyyvari vuotaa verta |O |O
Ja sitä sit kans tuli....enkä jaksanu enää sit tulla takas...jotenki tuo veren näkeminen saa aina huonon olon aikaan B) :LOL:
No mä vähän ihmettelin...ku yleensä sanot että koska lähdet. :D
Joo...jos lähen sanomatta, ni sit yleensä on joku "hässäkkä" :p :LOL: Tollee illalla...päivällä harvoin tulee heipateltua :p :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä sain varattua ajan kuvaan...vieläkö ne vaatteet kekkais :whistle:
Meillä on aika varattu, vaatteet päätetty, neidille vaan pitää body ostaa (tiiän siis millasen) ja pojille pitää käydä hupparit ostaa....siis kaikki olis muuten valmista, mut kuka menis kauppaan |O :LOL:
 
Ken ananasmökissä asua saa...pe-su-sie-ni... |O |O |O Tulee korvista :headwall: :LOL: :LOL:
8v tuli kesken päivän koulusta :/ Ope soitti, et saako laittaa tulemaan kotiin, sanoin et ookoo, ole iteki kotona...no sitte sano, et oli pojalta kysyny, et jaksaako kävellä, no jaksaa kuulemma (300m)...mietin, et mitäs sitte, jos ois sanonu, että ei jaksa :whistle: :xmas:
Okei...olisin menny hakemaan...mut jos olisin ollu vaikka töissä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä sain varattua ajan kuvaan...vieläkö ne vaatteet kekkais :whistle:
Onko paljon armonaikaa?? =)
Kuukausi :D

Monet aikoo laittaa usemman kokonaisuuden, mutta mä en taida, ihan vaan siitä syystä, että tuo vaatteiden vaihto on yhtä hel....ä tällä hetkellä :headwall: aina ihan hirvee huuto |O

Tai siis ajattelin, että vois ottaa ilman paitaa myös, mutta en koko asua alkais vaihtaan. No nähtäväks jää.

Meillä on edelleen tylsää :xmas: kai sitä pitäs ulos raahautua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä sain varattua ajan kuvaan...vieläkö ne vaatteet kekkais :whistle:
Onko paljon armonaikaa?? =)
Kuukausi :D

Monet aikoo laittaa usemman kokonaisuuden, mutta mä en taida, ihan vaan siitä syystä, että tuo vaatteiden vaihto on yhtä hel....ä tällä hetkellä :headwall: aina ihan hirvee huuto |O
Ei meilläkään periaatteessa tuu kun yks asu...mitä turhia :whistle: :D Ainoostaan sisaruskuvaan vaihdetaan sen takia ns arkisempi asu, koska pojillakin on vaan hupparit tms....ei mitään kauluspaitoja...haluun siitä sisaruskuvasta sellasen "normaalin rennon" =)
 

Yhteistyössä