***HELMET 2008*** VKO 4 osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ai nii unohin laittaa että nyt kun mun nukkumiset on taas mitä sattuu tässä vaiheessa raskautta ja nään ihan kipeitä unia niin näin sitte viime yönä unta että Hissukka oli mun kanssa synnärillä samaan aikaan ja teille tuli tyttö :whistle: :D
Iiks :D älä yllytä hullua! :whistle: :LOL:
 
Meillä tulee 1-v kuvaan yksi asu, samasta syystä kuin Helmiksellä. :kieh: Kun nyt sen yhdenkin saa päälle kiskottua. :snotty:

Sohvasta en mä tiedä mistä tuo on lähtöisin :LOL: Miehen isältä jäi tuollainen ylimääräiseksi ja meille se sitten rantautui. =)

Kuumetta on pojalla taas yli 38, tilasin nyt lääkärin huomiseksi, kai ne korvat pitää taas katsoa ennen viikonloppua. :/ Eilinen ihottuma on poissa, mutta kun kuume jatkuu niin ei se varmaan sitä vauvarokkoakaan ole... kai. Toivotaan että lääkäri on viisaampi. :/ Yö meni pojalla ihan hyvin, parilla heräämisellä, tyttö sitten valvottikin pari kolme tuntia. :kieh: Noilla on oikeasti joku hiljainen yhteistyösopimus mun yövalvottamiseksi, koskaan ei huuda samaan aikaan että mies joutuisi nousemaan auttamaan :kieh: mutta jompi kumpi aina äänessä, pirulaiset. :kieh: Mutta ehkä tämä tästä kun nyt paranisivat, molemmat.
 
Mammana aloin miettimään kun ehdotit sitä nokkosrokkoa, että poika sai eilen hedelmäsosetta jossa oli kiiviä mukana. Jos se johtuikin siitä se ihottuma. :/ Täytyy antaa joku päivä lisää samaa sosetta ja katsoa tuleeko sama reaktio.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mulla on tänään muuten tiukka tavoite että painelen nukkumaan samaan aikaan kuin poikakin, eli siinä kasin tienoilla. :kieh: Jos saisi vähän univelkoja pois... :whistle:
Tsemppiä :flower:
Minä JOKA aamu päätän, että menen ennen kymppiä nukkumaan illalla...vaan kuinkas siinä sitten käy :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mulla on tänään muuten tiukka tavoite että painelen nukkumaan samaan aikaan kuin poikakin, eli siinä kasin tienoilla. :kieh: Jos saisi vähän univelkoja pois... :whistle:
Tsemppiä :flower:
Minä JOKA aamu päätän, että menen ennen kymppiä nukkumaan illalla...vaan kuinkas siinä sitten käy :kieh: :kieh:
ennen yhtätoista on PALJON realistisempi tavoite :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä sain varattua ajan kuvaan...vieläkö ne vaatteet kekkais :whistle:
Onko paljon armonaikaa?? =)
Kuukausi :D

Monet aikoo laittaa usemman kokonaisuuden, mutta mä en taida, ihan vaan siitä syystä, että tuo vaatteiden vaihto on yhtä hel....ä tällä hetkellä :headwall: aina ihan hirvee huuto |O
Ei meilläkään periaatteessa tuu kun yks asu...mitä turhia :whistle: :D Ainoostaan sisaruskuvaan vaihdetaan sen takia ns arkisempi asu, koska pojillakin on vaan hupparit tms....ei mitään kauluspaitoja...haluun siitä sisaruskuvasta sellasen "normaalin rennon" =)
Mäkin haluan yhden rennon ja yhden siistimmän kuvan. Meilläkin varmaan sisaruskuva olisi se rennompi, jos olisi sisaruksia, mutta nyt täytyy sitten ottaa tytöstä yksin myös se rennompi kuva. :p
 
:wave:

Nyt on sitten ensimmäinen virallinen sisaruskuva otettu tänään lapsista samalla kun otettiin pojasta kerhokuvat. =) Saas nähdä millaisia tulee, poika hymyili kyllä nätisti kuvaajalle, mut neitiä ei kuvan otto oikein jaksanut kiinnostaa, muutaman kuvan sai otettua niin että tytykin malttoi istua aloillaan. :whistle: No, jos tulis kivat niin sitten ei tarvis enää tytyn 1-vuotiskuvauksessa molempia kuvata...


Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Eipä tarvii munkaan huolehtia, että liikaa nukuisin :kieh: Näillä heräilyillä ja muutenkin huonounisena ei oo sellaista vaivaa :whistle:
Ei ole vahingossakaan sitä ongelmaa meilläkään että tulisi liikaa nukuttua :kieh: aina vaan jatkuvien katkonaisten öiden takia. Mua ei kyllä onneksi huonounisuus vaivaa, silloin kun saan nukkua, niin nukun kyllä kuin tukki... :whistle: Mut toivon mukaan neidin yöt alkais mennä parempaan suuntaan, nyt on menty viimeiset yöt vaan yhdellä herätyksellä ja ilman suurempia hillumisia. =)

Hissukalle ja pikkumiehelle :hug: ja paranemisia!

Täälläkin saa tarvittaessa kipeää lasta hoitamaan jäävä vanhempi neuvolasta sairaslomatodistuksen ja hyvä niin, vähän kohtuutonta mun mielestä jos tarvii lähteä jonnekin tk:n päivystykseen jonottamaan yhden todistuksen takia... :/

Ai niin, Muorillapas olikin ihanan kuuloinen mummo! :D

Me ostettiin rattaat ihan siksi että vievät vähemmän tilaa meidän jo valmiiksi pienissä tiloissa... :whistle: Rattainahan nuo yhdistelmät on olleet jo loppukesästä alkaen, eikä sinänsä olis tarvetta uusille, mut kun ei yhdistelmiä enää tarvita, niin ajateltiin hommata pienemmät. Nuo Briot menee autossakin pienempään tilaan, mahtuu koirakin paremmin paksiin. Ja jospa nuo uudet menis kasaamatta parvekkeen ovestakin...



 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Me ostettiin rattaat ihan siksi että vievät vähemmän tilaa meidän jo valmiiksi pienissä tiloissa... :whistle: Rattainahan nuo yhdistelmät on olleet jo loppukesästä alkaen, eikä sinänsä olis tarvetta uusille, mut kun ei yhdistelmiä enää tarvita, niin ajateltiin hommata pienemmät. Nuo Briot menee autossakin pienempään tilaan, mahtuu koirakin paremmin paksiin. Ja jospa nuo uudet menis kasaamatta parvekkeen ovestakin...
Meillä nuo yhdistelmien rattaat ovat sen verran siepperää mallia, etteivät vie kovin paljon enemmän tilaa kuin esim. Emmaljungan rattaat. Siitä syystä tuollaiset ketterät ja pienikokoiset kärryt halusinkin, ettei tarvitse monia erillisiä hankkia. Auton persi on meillä niin tilava, että sinne mahtuu noiden rattaiden lisäksi matkasänky ja pari matkalaukkua sekä paljon pikkunyssäköitä. Niin, ja meillä on vielä käytössä pehmeä koppa jalkapussina (siinä kopassa, ilman koviketta siis istuskelee), joten hyvä ostos ovat kyllä nuo kärryt olleet. :p

 
Helmis tota oon kauhulla oottanu että koska tuo jätkä rupee noita hampaita käyttämään :kieh:

Aamulla kun hain lehteä postilaatikosta niin ihmettelin että mikä paksu kirja siellä on. No 980 sivunen vitsikirja :eek: Kirjaston poistokirja näytti olevan, mutta miksi meidän laatikossa?? Laatikossa on nimi et periaatteessa ei pitäis olla väärässä, mutta...

Höh, neiti on taas 45minuuttia oottanu ulkona että kaveri tulee. Aina sama juttu kun hakee, joo tulee ulos. Sit likka odottaa 3 varttia siellä yksin :/ Vissiin oli syömässä, mut jos syöminen aina kestää niin vois sitten sanoa että tulee myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Me ostettiin rattaat ihan siksi että vievät vähemmän tilaa meidän jo valmiiksi pienissä tiloissa... :whistle: Rattainahan nuo yhdistelmät on olleet jo loppukesästä alkaen, eikä sinänsä olis tarvetta uusille, mut kun ei yhdistelmiä enää tarvita, niin ajateltiin hommata pienemmät. Nuo Briot menee autossakin pienempään tilaan, mahtuu koirakin paremmin paksiin. Ja jospa nuo uudet menis kasaamatta parvekkeen ovestakin...
Meillä nuo yhdistelmien rattaat ovat sen verran siepperää mallia, etteivät vie kovin paljon enemmän tilaa kuin esim. Emmaljungan rattaat. Siitä syystä tuollaiset ketterät ja pienikokoiset kärryt halusinkin, ettei tarvitse monia erillisiä hankkia. Auton persi on meillä niin tilava, että sinne mahtuu noiden rattaiden lisäksi matkasänky ja pari matkalaukkua sekä paljon pikkunyssäköitä. Niin, ja meillä on vielä käytössä pehmeä koppa jalkapussina (siinä kopassa, ilman koviketta siis istuskelee), joten hyvä ostos ovat kyllä nuo kärryt olleet. :p
No nuo yhdistelmät on esikoiselle ostettu ja hyvät ovatkin olleet-eniten on nyt ikkunaremontin jälkeen siepannut se, etteivät tosiaan enää mahdu parvekkeen ovesta ellei kasaan laita. :whistle: Ja meillä kun vaunuja saatetaan siirtää useamman kerran päivässä parvekkeelle ja pois, kun ulkoillaan ja neiti nukkuu partsilla unensa, niin kiva olis jos rattaat vois vaan tyrkätä sinne... :whistle: Nuo Briot siis EHKÄ mahtuu, kun ovat vielä vähän kaposemmat kuin Emmaljungat... :whistle: Jos mies kävis ne postista hakemassa, niin vois testata. :D

 
Pienenpi neiti päikyillä, mummi kävi kärryttelemässä sen kans niin me ehdittiin vaihtaa järjestystä ja siivota eskarin huone :p Kylläpä ollut tehokas aamu, nyt ehtii hiukan istahtaa ennen ruoan laittoa =)
 
Meillä ei oo kuin noi yhdistelmät, enkä aijo ostaa muita. Meillä kun ulkoilut suoritetaan tässä lähistöllä niin matkiksia ei tarvita. Ja harvoin väännytään ees kylille rattilla kun matkaa kertyy n. 3 kilsaa suuntaansa :whistle: vai oonko mä vaan niin laiska :ashamed:

*muoks* meillä kaks edellistä ei oo malttanut istua rattaissa sen jälkeen kun jalat on alkanut kantaan. Näin aattelin tän kolmosenkin tekevän :D
 
Me ostettiin nuo rattaat ihan siksi että kyllästyin vanhoihin.
Ajattelin että ne pitää joka tapauksessa myydä pois jossain vaiheessa niin niiden jälleenmyyntiarvo olis pudonnut tänä vuonna varmaan 1/3. Nyt kun myin ne viime vuonna(joulukuussa) niin sain vielä omat eurot takaisin ja uudet tuliterät kärryt tilalle. Edelliset oli ostettu huuto.netistä uutena mutta kuitenkin "käytettynä". Noissa uusissa on nyt sellainen kuosi että on ajaton ja mallina sellainen että ostaja löytyy saletisti heti kun myyntiin laitan. Poika noita tarvii varmaan sen pari vuotta vielä.
Edelliset oli rattaat myös, siis City Crossit mutta tuollaiset yhdistelmät alkaa musta aina jossain vaiheessa tuntumaan oudolta lapsella. Varsinkin jos muksu on jo esim. 3-vee. Isommalla lapsella yhdistelmät alkaa musta aina väistämättä tuntua perhepäivähoitajan kärryiltä olivat sitten kuinka siistit tahansa. Taidan olla vähän nipo. :D
Kolmipyöräiset olivat kasattuna pidempiä kuin ne meidän City Crossit niin niitä en edes vilkuillut nyt. Nuo Scooterit menee vähän pienempään kasaan vielä ja ovat ennen kaikkea sekä kaupassa että pihalla näppärät ja tukevat. Matkarattaat siis meni myyntiin myös kun nuo tulivat taloon. Pääasiassa siis mä vaihdan rattaita vaihtelun vuoksi. Nyppis lykkiä 3-4 vuotta samaa aisaa. Syy, miksi esikoisella ei ollut yhdistelmiä ikinä. Mä nyt olenkin tällainen vaihtelu virkistää-tyyppi.
 

Yhteistyössä