***Helmet 2008*** vko 3 osa 3

Huomenta!

Jepsulle ja pojulle iso :hug: ! Ihanaa että kaikki on hyvin!

Me ollaan ruvettu pottailemaan. Ada tekee aamupissat ja päikkäikkäreitten jälkeen pissat pottaan. :heart: Useamminki varmasti tekis jos jaksais ja MUISTAIS istuttaa.. Mut alotetaan nyt näin, ja pottaillaan sit pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. :)

Kahdeksas hammas tekee tuloaan. Äsken huomasin ku syötin neidille aamupuuroa. :) Onko vielä helmiä joilla on enemmän kuin neljä ylhäällä ja neljä alhaalla? Kuinka aikasin kulmurit ja poskihampaat tulee?

1-vuotiskuvaus on varattu viime viikolla. Kuvaus oli muistaakseni 80? joka sisälsi 2 kuvaa. Lisäkuvat oli jotain 7-8?/kpl. Taustan muokkauksesta tulee 10? lisää. Eli meillä menee kuvaukseen varmaan joku 120?.
Kuviin olin ajatellu ottaa (ainaki) kaks vaatekertaa. Yhen juhlamekon johon tulee paita ja sukkikset alle, ja sit yks vanha mekko (isoäidin vanha) joka on ollu munki päällä 1v. kuvauksessa. Sen alle ei sit tuu mitään muuta ku vaippa. :) Mä oon jo päässäni visioinu ne kuvat, mut saas nähä sit minkälaisia niistä oikeesti tulee. :)

Adan allergioihin kuuluu seuraavaa:
Kiinteitä tällähetkellä maissi, maa-artisokka, aprikoosi, parsakaali, tapiocatärkkelys, pakastettu bataatti ja nyt uutena tänään neljättä päivää kalkkuna.
Bataatin aloittamisen jälkeen Adalle tulee n. kerran viikossa tai harvemmin selkä täyteen pienenpineniä näppyjä. Kerran levis näpyt koko kroppaan ja lähti pois vasta 4x sibicortilla. Nyt on taas selkä pikku näpyillä.. Kalkkunaa en oikeastaan epäile, ku Adalla on epäsopivat ruoka-aineet aina puskenu erilaisella ihottumalla joka alkaa aina poskista. Nyt posket on kuitenkin pientä punaisuutta lukuunottamatta hyvät. Et mietinkin tässä nyt et voisko olla esim. sille bataatille vain vähän allerginen ja siks näppyjä puskee säännöllisesti mutta vain kerran viikkon, vai johtuiskohan ne tästä kuivasta talvi-ilmasta ja Adan atopiasta..??!! Vai mistä ihmeestä ne tulee?? Hikinäppyjä?? Turhauttavaa ku ei tiedä mistä ne tulee ja miten niihin reagois.. :/ Ollakko puuttumatta sen kummemmin ja vain laittaa sibicorttia, vai kokeilla jättää ruoka-aineita yksitellen pois??? Huoh...


*muoks* Kyläpä tuli omanapasta tekstiä... :ashamed:
 

Yhteistyössä