***Helmet 2008*** vko 3 osa 3

Mie aattelin huomenna mennä kattelemaan kuvaamoja ihan kunnolla. Nyt oon netistä niitä katellu mut vois katella ihan oikeinki.. Keräselläpä tosiaan olis edullinen ,vieläköhän olis aikoja.. Psv on miusta turhan kallis ku kuvat ole sen kummosempia, ja minkä takia siellä on sukupuolisyrjintää :LOL: :kieh: Tais olla se mies joku hieman parempi kuvaaja, oliko se se voittaja jossai kilpailussa tms..

1-vuotissynttäreitä oon mietiskelly jo ihan mukavasti, meille tulee muumi-teema :D Kutsut ja kakku on muumia ja tietty kertsiastiat ja keksit lapsille :p Mutta paljon on vielä äitillä tekemistä :xmas:

Yhteisen ruoat on meilläkin usein, käytetään muutenki toosi vähän mitää tujumpia mausteita nii menee kyllä pojullekki.. Ja oon pakastellu jauhelihaa pikku mykyröissä niin otan sitä jos ei meidän liha voi antaa..

Halaukset sairastelijoille :hug:
Ja halaus myös Jepsulle :hug:
 
Ootteko sortunu kuin pahasti Alennusmyynteihin :whistle: ? Voi ElämänKevät sentään, kun on meinaan tullut vähän shoppailtua B) Perhanan alet ja nettikaupat ja edullinen punta!!! Ja en siis oo itelleni kattonu mitään, jostain kumman syystä tulee eksyttyä nykysin vain lastenosastoille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RvaLumi:
Ootteko sortunu kuin pahasti Alennusmyynteihin :whistle: ? Voi ElämänKevät sentään, kun on meinaan tullut vähän shoppailtua B) Perhanan alet ja nettikaupat ja edullinen punta!!! Ja en siis oo itelleni kattonu mitään, jostain kumman syystä tulee eksyttyä nykysin vain lastenosastoille =)
En pahemmin....ei oo "onneks" ollu aikaa juosta :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RvaLumi:
Ootteko sortunu kuin pahasti Alennusmyynteihin :whistle: ?
Tytölle ostin kolme bodyä kahden hinnalla ja pojalle kolmet verkkarit kahden hinnalla. Muuten ei oi ees hotsittanu toi kaupoissa ravaaminen. Mikä lie muhun menny? :whistle:

Hienoa Jepsu, että kaikki oli hyvin. :heart: =)

 
Penslasin sammaslääkkeellä vielä muksujen suut ja jos aamulla näyttävät paremmalta... Ajattelin vielä tuota lääkekuuria jatkaa. Pakko jotain yrittää. Puolukkaa hain myös pakkasesta ison kipon. Eksyin lääkesivustolle ja sieltä näin että tuota lääkehoitoa voi antaa max 4-6 vkoa. Just...sen kun olis mullekin joku sanonut. Hyvä kun viikon uskalsin antaa ja heti kun näytti paremmalta lopetin. Olis kuulemma pitäny antaa vielä niin että varmasti ohitse. Jos siis nyt sitten tuota on.... :headwall: Mä oon niin arka lääkitsemään noita muksuja. :/

Terkkari sanoi että sammas ei jätä rikkinäistä verestävää limakalvoa... JOO...kuitenkin täältä netistä löysin varman tietolähteen....oisko ollu sairas lapsi sivusto...jossa taas sanottiin että näin voi olla!

ARVAUSKESKUS ON POP! :LOL: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
ARVAUSKESKUS ON POP! :LOL: :headwall:
Arvaatkin varmaan ollaanko heidän asiakkaita vai ei :LOL: :LOL:

*muoks* Vaikka ei ees samasta arvarista puhuta...
Meidän arvari on kyllä ihan jees. Samat lääkärit olleet pitkään ja luotan heidän ammattitaitoonsa (paitsi korvatulehduksissa).
Ei päästy lääkärille asti. Täällä yleensä käyttävät sairaanhoitajan kautta, joka arvioi hoitotarpeen ja tilanteen... Sairaanhoitaja on tositosi pop! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
ARVAUSKESKUS ON POP! :LOL: :headwall:
Arvaatkin varmaan ollaanko heidän asiakkaita vai ei :LOL: :LOL:

*muoks* Vaikka ei ees samasta arvarista puhuta...
Meidän arvari on kyllä ihan jees. Samat lääkärit olleet pitkään ja luotan heidän ammattitaitoonsa (paitsi korvatulehduksissa).
Ei päästy lääkärille asti. Täällä yleensä käyttävät sairaanhoitajan kautta, joka arvioi hoitotarpeen ja tilanteen... Sairaanhoitaja on tositosi pop! :LOL:
Mun mielestä on aika pelottavaa, että sairaanhoitajien pitäs pystyä arvioimaan "lääkärin" tarve. Sehän tarkoittaa, että niiden pitäs pystyä tavallaan samaan kun lääkäri, että ymmärtäis mistä kyse.
Ja en nyt tarkoita aikuisten pikku nuhaa jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
ARVAUSKESKUS ON POP! :LOL: :headwall:
Arvaatkin varmaan ollaanko heidän asiakkaita vai ei :LOL: :LOL:

*muoks* Vaikka ei ees samasta arvarista puhuta...
Meidän arvari on kyllä ihan jees. Samat lääkärit olleet pitkään ja luotan heidän ammattitaitoonsa (paitsi korvatulehduksissa).
Ei päästy lääkärille asti. Täällä yleensä käyttävät sairaanhoitajan kautta, joka arvioi hoitotarpeen ja tilanteen... Sairaanhoitaja on tositosi pop! :LOL:

No joo, on noi meidänkin terveyden/sairaanhoitajat vähän hössöjä ja ulalla, mutta yleensä ollaan kyllä päästy lääkärille asti. =)

Sama käytäntö siis meillä, että pitää noiden hössöjen kautta mennä lekurille. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Tytölle ostin kolme bodyä kahden hinnalla
Nuo alekathan on Lindexillä aina. :saint: Mä olin jo päässyt pitkälle, niin etten ollut edes vilkaissut alekkamyynteihin päin, mutta tällä viikolla on nyt sitten tullut shoppailtua vähän. :whistle: :whistle: :p Mitäs piru vie laittavat alennuksia tyyliin 50-70%. :kieh: No, turhuuksiin en ole sortunut; käyttövaatetta on tullut osteltua Hattaralle. Juhlamekosta jouduin maksamaan täyden hinnan, kun oli "kevään uutta". :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Studio psv:ssä 75 e naisen ottamana ja 95e miehen ottamana, ei sis. yhtään kuvaa
:eek: Lienee kyse ammattitaidosta eikä sukupuolesta. :kieh:
Joo, siis kun en muista nimiä, niin laitoin näin...jos mammana vaikka guuglaa :D Se mies on ammattilainen ja nainen ollut sen opissa, näin mä ymmärsin
Joo, arvasin, mutta mulla jotenkin aina särähtää silmille sukupuoliviittaukset. :p :whistle:
 

Yhteistyössä