***Helmet 2008*** vko 3 osa 3

Paranemisia liinamarin, pilvipoudan ja babygirlin perheisiin :hug:

Meillä myös imetys jatkuu, mutta nyt se on vähentynyt 3 kertaan/vrk, koska pakkasessa olevat maidot pitää ehtiä myös käyttää. Ja hyvin tyttö niitä pullosta juokin. Tulee itselle enemmän vapauksia =)

Ja hiusten leikkuusta ei meillä tarvitse haaveilla varmaan ihan vähään aikaan.

Synnytyksistä piti vielä sanoman, että luulin itselläni toisen synnytyksen olleen ripeä, mutta tänään (eilen) tytön kummitäti oli synnyttänyt oman kodin eteiseen. Ambulanssimiehet olivat tulleet paikalle samoihin aikoihin kuin vauva. Tänään vasta pari tekstiviestiä läheteltiin joten en tiedä tarkemmin. Ja nyt en saa unta, kun jännittää niin, että miten noin kävi. Aamulla vielä ei ollut mitään synnytyksen merkkejä ilmassa.
 
Hellou mamat :wave: Aamutoimet tehty ja neiti ekoilla päiksyillä :D Metu77 Mun kummipoika on syntynyt autoon moottoritiellä matkalla sairaalaan ja oli vielä ensimmäinen lapsi näille vanhemmille, voi vaan kuvitella pukkasko miehellä kakkia housuun ku tyttökaveri sanoi, että pää on ulkona B) No hyvin meni onneksi kaikki, mutta ei varmasti kummipojan syntymä unohdu ikinä :heart:

Täällä oli vissiin jokunen muukin onnellinen kuka 30 v täyttää tänä vuonna, Minäkin ilmoittaudun ylpeänä joukkoon :flower: :p Ja juhlat pidetään sekä miehen että minun ensteks ukon keväällä ja minun loppuvuodesta :D :D
 
Pakkashuomenet :wave: Täällä paukuttaa mittari -18 :$

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Oulusta lähtöisin nyt asutaan naapurikunnassa :D Ootkos sinäkin täältäpäin :wave: ?
Jep, täältähän mie :)

Tänään aattelin pitää pyjama-päivän :D
Ja miehelle pitää kakkupohja tekasta, ihan pikkasen aattelin vaan ettei ite joudu loppuja syömään :p :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Pakkashuomenet :wave: Täällä paukuttaa mittari -18 :$

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Oulusta lähtöisin nyt asutaan naapurikunnassa :D Ootkos sinäkin täältäpäin :wave: ?
Jep, täältähän mie :)

Tänään aattelin pitää pyjama-päivän :D
Ja miehelle pitää kakkupohja tekasta, ihan pikkasen aattelin vaan ettei ite joudu loppuja syömään :p :whistle:
Hyvä idea on niin kylmä ettei viitsi ulos lähtee :kieh:
 
Huomenta!

Mäki olisin varmaan synnyttäny tän kakkostapauksen eteisen lattialle, jos olisin uskonu Kättärllä nuivana puhelimeen vastannutta kätilöä, joka sano kello puoli kahden maissa yöllä, että hyvin voit olla vielä 12 tuntia kotona, jos supistukset ei oo tuskallisen kipeitä ja vettä on vaan pikkaisen lorahtanut. Tyttö siis syntyi seitsemältä ja kivunlievutyksenä oli vaan ilokaasu. Pistin ukon vielä ajamaan ylimääräisen maisemalenkin, kun matkalla Kättärille ei tullu yhtään supparia. Sanoin, etten kehtaa mennä sinne, ennen kuin tulee taas uus supistus. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Ei tää mamma ainakaan, surffaa netissä ei oikein iske tunteet ja tuoksut :whistle:
Mä kattelen Tunteet ja tuoksut joka päivä kun oon saanu isomman vietyä eskariin. Yhtä tasokasta ajanvietettähän se on ku tää palstailukin, mutta mulla on oltava jotain aivot narikkaa -toimintaa. Muuten halkee pää. :LOL:
 
Hellou! :wave:

Soitin aamulla vielä terkkarille. Siellä taas sanottiin ettei kuulosta enterolta...vaan voi hyvinkin olla sammasta. Tää alkaa kohta huutamaan...haluun tietää mitä tuo on!!! :headwall:

Haetaan vielä tänään uusi resepti tuohon sammaksen hoitoon ja käydään näyttämässä terveydenhoitajalle muksujen suita. |O

Kun en mä osaa tuota kuvailla puhelimessa...onko katetta vai mitä on. :headwall:

Palaan myöhemmin! :wave:
 
Mä meen ihan sekasin näistä pinoista, tiedä enää mistään mitään :LOL:
Me käytiin siellä allergialääkärillä uudestaan, kun noista rasvoista mitä viimeksi määräsi ei ollut apua.
Saatiin sitten sellaista kuin miniderm ja pari päivää oon sitä laitellut ja ekaa kertaa pikku-ukkelila on suht normaalin näköset posket =)
Mun pitää lähtee etsimään niitä edellisiä pinoja, että tiedän mistä olette keskustelleet
:wave:
 
Lukasin ja merkkaan.. Kaikki pinot luettu :D Ootteks mammat tajunnu että ens kuussa ei olla enää tässä keskustelun osiossa kun meillä on taaperot eikä vauvat :eek:

*muoks* Tai no mä en oo varmaa se joka voi sanoa että meillä ei ole vauvaa :D Mähän voin jatkaa taas vuoden täällä helmivauvoissa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Huomenta!

Mäki olisin varmaan synnyttäny tän kakkostapauksen eteisen lattialle, jos olisin uskonu Kättärllä nuivana puhelimeen vastannutta kätilöä, joka sano kello puoli kahden maissa yöllä, että hyvin voit olla vielä 12 tuntia kotona, jos supistukset ei oo tuskallisen kipeitä ja vettä on vaan pikkaisen lorahtanut. Tyttö siis syntyi seitsemältä ja kivunlievutyksenä oli vaan ilokaasu. Pistin ukon vielä ajamaan ylimääräisen maisemalenkin, kun matkalla Kättärille ei tullu yhtään supparia. Sanoin, etten kehtaa mennä sinne, ennen kuin tulee taas uus supistus. :whistle: :D
Mulla olis kolmonen tullu kotiin....mut onneks olin sairaalassa, niin tilannetta seurattiin :LOL:
Jos kotona olisin ollu, niin ehkä 15min ennen pojan syntymää olisin alkanu lapsenvahtia soittelee :kieh:

Sen takia neidistä sitte tuli lähettyä "vähä liianki" aikaseen =)
 
1v-valokuvaus varattu 30.1. =) Vähän aikaseen, mutta ei rikota hyvää perinnettä, kun pojatki on kuvattu n. viikko ennen synttäreitä :D :LOL:

Alkaakohan häirittee kuvat seinällä, kun pojilla on tummat asut päällä ja jos neidillä on vaalee mekko??? :wave: :wave:
Pitäskö hommaa neidilleki tumma??? :whistle:
Sisaruskuva otetaan niin, että kaikilla sellaset siistimmät arkivaatteet (hupparit+farkut esmes ja neidillä arkimekko) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkaakohan häirittee kuvat seinällä, kun pojilla on tummat asut päällä ja jos neidillä on vaalee mekko??? :wave: :wave:
Pitäskö hommaa neidilleki tumma??? :whistle:
Sisaruskuva otetaan niin, että kaikilla sellaset siistimmät arkivaatteet (hupparit+farkut esmes ja neidillä arkimekko) =)
No ei mua ainakaan häiritsis. :D Me koitetaan ottaa sisaruskuva ensi viikolla kun pojalla on kuvaus kerhossa-aika paljon halvemmaksi tulis jos saatais samalla kertaa otettua asiallinen sisaruskuva, kuin että kuvaamossa ottais. Saa nähä mitän siitäkin tulee :whistle: poika kun ei kauheasti lämpene kameralle nykyään ja neitikin pitäisi saada pysymään hetki aloillaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkaakohan häirittee kuvat seinällä, kun pojilla on tummat asut päällä ja jos neidillä on vaalee mekko??? :wave: :wave:
Pitäskö hommaa neidilleki tumma??? :whistle:
Sisaruskuva otetaan niin, että kaikilla sellaset siistimmät arkivaatteet (hupparit+farkut esmes ja neidillä arkimekko) =)
No ei mua ainakaan häiritsis. :D Me koitetaan ottaa sisaruskuva ensi viikolla kun pojalla on kuvaus kerhossa-aika paljon halvemmaksi tulis jos saatais samalla kertaa otettua asiallinen sisaruskuva, kuin että kuvaamossa ottais. Saa nähä mitän siitäkin tulee :whistle: poika kun ei kauheasti lämpene kameralle nykyään ja neitikin pitäisi saada pysymään hetki aloillaan...
Meijän on "pakko ottaa" kuvaamossa, et saadaan sellanen ku halutaan :p :LOL: :D
Jotain tyyliin, mitä tuolla Kuvagalleriassa on se yks kuva, missä lapset on kämmenen päälle tjtn...ei nyt ihan sellasta, mut tyyli... =)

*muoks* n. 30e tulee kalliimmaksi kuvaus sisarusten kera, kuin olis pelkkä 1v kuva =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti on niiiiin rassukka pipi että :snotty: :'( 38,9 just mittasin kuumetta... :/
Kovasti paranemisia pirpanalle! :hug:


Ja paranemispuhuri myös babygirlin neidille, tosi kurjaa kun sairastaminen jatkuu ja jatkuu... :| :hug:

PP:lle kanssa :hug: sammas voi olla TODELLA sitkeässä, että voi edelleen olla sitäkin-oli mitä oli, niin toivotaan että häipyy! =)
 

Yhteistyössä