***Helmet 2008*** vko 3 osa 2

Mä ostin tänään sittarista sellaista valmista raparperisosetta, sellaisessa tuubissa. Ajattelin tehdä mansikoiden kans siitä soppaa.

Mutta nyt kun kirjoitin niin tuli mieleen sieluni syövereistä että saako rapsua antaa alle 1 v???
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä otan sut AINA vakavasti =)
Kokeile ja kerro sitten meille! Mä en kyllä nyt tiedä (vaikka siis yleensä tiedänkin kaikesta kaiken ;) )
Kuka haluaa tulla koekaniiniksi... Okei, uhraudun sitten itse. |O :x
Jos mä huomenna teen sitä soppaa niin voin työntää yhden purkin pakkaseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Meijän neiti oli 8kg ja 70 cm 10kk neuvolassa, syntyissään 2.5kg ja 45cm pitkä eli toudella iso :heart:
Meillä oli 10kk neuvolassa aikalailla saman kokonen, ihan tarkkaa en muista, karvan päälle 8kg (8200??) ja 70cm =)
Syntyessään 3330g ja 50cm =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Siis oikeesti (huomaatteko että mun tarvii oikein tummentaa että mut otetaan vakavasti :whistle: )

Niin...tiedättekö jos tekee vaik mustikkakiisselin tms. jos sen pistää pilttipurkkiin ja pakkaseen, niin mitä tapahtuu, muutakuin että se jäätyy... Siis voisko sitä vielä sen jälkeen sulattaa ja antaa muksulle. Oletteko kokeilleet? :wave:
Sie selkeesti haluat asiallisen vastauksen kun ite jo lisäsit ton että muuta ku että se jäätyy :LOL: :LOL: Mie en varmaa pakastais koska on se aina parempaa kum se on tuoretta.. Kun ei se kiisseli kovin haastavaa tai aikaa vievää ole.
Kyllä se joskus on-----tulee liian paksua tai kiisseliä kun haluaa soppaa :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Meijän neiti oli 8kg ja 70 cm 10kk neuvolassa, syntyissään 2.5kg ja 45cm pitkä eli toudella iso :heart:
No teidän neidillähän on varsin passelin kokoinen jalka noin sirolle neidille =) meillä tyty oli 10kk neuvolassa 9,5kg ja 77,5cm. :D Ja syntyessään oli 3858g ja 54cm. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sie selkeesti haluat asiallisen vastauksen kun ite jo lisäsit ton että muuta ku että se jäätyy :LOL: :LOL: Mie en varmaa pakastais koska on se aina parempaa kum se on tuoretta.. Kun ei se kiisseli kovin haastavaa tai aikaa vievää ole.
Joo, kyllä se välillä on haastavaa, kun kiisselistä tuppaa tuleen purkkaa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Muistelen että ei sais antaa raparperia kun siinä on jotain...happoo vai mitä se oli :whistle:
Mäki muistelisin noin mutta sit muistelen että raparperin kanssa pitäis antaa maitoa.. Mut en mä tiiä saako sitä siltikään antaa alle vuosikkaalle.. Olipas musta apua :LOL: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Siis oikeesti (huomaatteko että mun tarvii oikein tummentaa että mut otetaan vakavasti :whistle: )

Niin...tiedättekö jos tekee vaik mustikkakiisselin tms. jos sen pistää pilttipurkkiin ja pakkaseen, niin mitä tapahtuu, muutakuin että se jäätyy... Siis voisko sitä vielä sen jälkeen sulattaa ja antaa muksulle. Oletteko kokeilleet? :wave:
Sie selkeesti haluat asiallisen vastauksen kun ite jo lisäsit ton että muuta ku että se jäätyy :LOL: :LOL: Mie en varmaa pakastais koska on se aina parempaa kum se on tuoretta.. Kun ei se kiisseli kovin haastavaa tai aikaa vievää ole.
Kyllä se joskus on-----tulee liian paksua tai kiisseliä kun haluaa soppaa :LOL: :LOL:
Mutta sitte sen voi syöttää lapselle marjasoseena :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sie selkeesti haluat asiallisen vastauksen kun ite jo lisäsit ton että muuta ku että se jäätyy :LOL: :LOL: Mie en varmaa pakastais koska on se aina parempaa kum se on tuoretta.. Kun ei se kiisseli kovin haastavaa tai aikaa vievää ole.
Tää on kyllä totta, mutta oon tehnyt jo monen monta erää ja aina menee hukkaan. En oo uskaltanu antaa kuin parina päivänä. Josta poikii toinen kysymys: Kuinka monta päivää olette uskaltaneet samaa kiisseliä (samasta kattilasta/erästä, ei kerran käytettyä siis :whistle: )???
 

Yhteistyössä