***Helmet 2008*** vko 3 osa 2

Siis oikeesti (huomaatteko että mun tarvii oikein tummentaa että mut otetaan vakavasti :whistle: )

Niin...tiedättekö jos tekee vaik mustikkakiisselin tms. jos sen pistää pilttipurkkiin ja pakkaseen, niin mitä tapahtuu, muutakuin että se jäätyy... Siis voisko sitä vielä sen jälkeen sulattaa ja antaa muksulle. Oletteko kokeilleet? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Mäkin oon aatellu tuota kanavapakettia, sais kattoo faktalta hyviä sairaalasarjoja B)
No faktaa mäkin vähän haikailen, muut ei kyllä kauheasti kiinnosta... :whistle: Mut kun meillä on jo tuo canal+ kun mies seuraa valioliigaa, niin ei varmaan viitti toista kanavapakettia ottaa... :whistle:

 
Meil on toi kanavapaketti, mutta tosi vähän tulee katottua sitä :ashamed: Poika katteli sitterissä joskus sitä vauva-tv:tä kun siinä vaihtu kuvat ja soi kiva musiikki :D Vois melkein irtisanoa sen.. Otin sen Avan takia sen mutta ne pirulaiset unohti sanoa että jos on antennitalous niin Ava näkyy vissii tunnin päivässä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Siis oikeesti (huomaatteko että mun tarvii oikein tummentaa että mut otetaan vakavasti :whistle: )

Niin...tiedättekö jos tekee vaik mustikkakiisselin tms. jos sen pistää pilttipurkkiin ja pakkaseen, niin mitä tapahtuu, muutakuin että se jäätyy... Siis voisko sitä vielä sen jälkeen sulattaa ja antaa muksulle. Oletteko kokeilleet? :wave:
Mä otan sut AINA vakavasti =)
Kokeile ja kerro sitten meille! Mä en kyllä nyt tiedä (vaikka siis yleensä tiedänkin kaikesta kaiken ;) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Meillä ei varmaan löydy edes kenkiä noihin jälkoihin on nimittäin hippasen pienet, ehkä joku 18 koko just ja just, mut pieni on tyttökin :D
Ihanan pienet jalat :heart: meillä kun tytyllä on jo kengät kokoa 21 :eek: :xmas: ja ikää siis vaille 11kk... :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil on toi kanavapaketti, mutta tosi vähän tulee katottua sitä :ashamed: Poika katteli sitterissä joskus sitä vauva-tv:tä kun siinä vaihtu kuvat ja soi kiva musiikki :D Vois melkein irtisanoa sen.. Otin sen Avan takia sen mutta ne pirulaiset unohti sanoa että jos on antennitalous niin Ava näkyy vissii tunnin päivässä :kieh:
Tuo on muuten tosi kummallista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Siis oikeesti (huomaatteko että mun tarvii oikein tummentaa että mut otetaan vakavasti :whistle: )

Niin...tiedättekö jos tekee vaik mustikkakiisselin tms. jos sen pistää pilttipurkkiin ja pakkaseen, niin mitä tapahtuu, muutakuin että se jäätyy... Siis voisko sitä vielä sen jälkeen sulattaa ja antaa muksulle. Oletteko kokeilleet? :wave:
Sie selkeesti haluat asiallisen vastauksen kun ite jo lisäsit ton että muuta ku että se jäätyy :LOL: :LOL: Mie en varmaa pakastais koska on se aina parempaa kum se on tuoretta.. Kun ei se kiisseli kovin haastavaa tai aikaa vievää ole.
 

Yhteistyössä