***Helmet 2008*** vko 3 osa 2

Meillä tyty on ihan innoissaan myös tuosta kävelemisen(lue kaikki 10 askelta) jalosta taidosta, nyt tässä vaan miettiny et kauanhan kestää et ottaa sen kokonaan liikkumis muodoksi, osaisko joku mamma sanoa kauan suunnilleen teillä meni?? Jahvetilla tyttö ainaski käveli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Käytiin tänään kaupassa. Meidän 3v neiti totes kun kaupan täti kulki ohitse: Toi täti on ihan tyhmä. Minä sitten yritin paikkailla...eiiiii täti on kiva. Esikko sitten vaan toisti samaa kovempaa ja kovempaa... Päätin sitten siirtyä nopeasti kaupan toiseen nurkkaan... :whistle:
Tytär siis yhtä lahjakas suustaan kuin äiti :LOL:
 
mammana meillä varmaan n. viikossa meni siitä 5 askeleesta siihen että käveli kunnolla.
Pojat taas on mun mielestä kaikki lähteneet ihan *hokkuspokkus* tyhjästä heti suoraan kunnolla. Mm. kakkonen käveli reteenä koko asunnon ympäri, kun kävelemään 1-vuotispäivänään lähti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
mammana meillä varmaan n. viikossa meni siitä 5 askeleesta siihen että käveli kunnolla.
Pojat taas on mun mielestä kaikki lähteneet ihan *hokkuspokkus* tyhjästä heti suoraan kunnolla. Mm. kakkonen käveli reteenä koko asunnon ympäri, kun kävelemään 1-vuotispäivänään lähti :heart:
Sama! (taas)
17.12 nousi eka kerran itse seisomaan ilman tukea, 20.12 otti eka askeleet, 26.12 pysty jo sanomaan, että kävelee.

muoks siis ei meillä ole muita poikia :headwall:
 
Mie yritän suunnitella tarjoiluja pojan synttäreille =) miks mistää leipomosta ei saa tilattu semmosia hienoja lastenkakkuja, mitä noi blogit on täynnä :headwall: Kamalia hedelmäkakkuviritelmiä vaan sillä ihme mantelirouheella :x Ajattelin että en ota ressiä enää siinä vaiheessa että ostan melkein kaikki valmiina mutta aika kamalia on.. Ja sit viel anoppi alko kommentoimaan sillee säälivästi että oikeestiko meinaat tilata tarjottavat :headwall: Voisko niitä tehä jo valmiiks nyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Meillä jahve noi isommat on lähtenyt käveleen vasta vuoden iässä ja ihmeissään oon kun meijän vauva on jo nyt menollaan :D Vilkas liikkeissään tullee äitiin :p
Meillä kanssa tää on ollu melkeen poikkeuksellisen aikana, kun 10kk:na lähti =)
Isommat on olleet 1v2kk, 1v ja 1v =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
mammana meillä varmaan n. viikossa meni siitä 5 askeleesta siihen että käveli kunnolla.
Pojat taas on mun mielestä kaikki lähteneet ihan *hokkuspokkus* tyhjästä heti suoraan kunnolla. Mm. kakkonen käveli reteenä koko asunnon ympäri, kun kävelemään 1-vuotispäivänään lähti :heart:
Meillä esikoinen lähti myös hupskeikkaa samalta seisomalta kunnolla kävelemään ja malttoi kävellä kokonaisen viikon, sen jälkeen melkeistä jo juoksi :eek: vauhti oli ihan hirmuinen. Saa nähdä miten nyt neidin kanssa, kun on kuitenkin selvästi rämäpää-veljeään rauhallisempi, mielenkiintoista kyllä seurata kun ovat samassa iässä tosiaan lähteneet.
 
Meillä jätkä on nyt pari päivää kävelly ilman tukea muutamia askelia, muuten on vetäny pari viikkoa ottaen tukea seinistä ja joka paikasta siis niin että on enemmän kävelly ku kontannu:D Tuen kanssa kävelly toista kuukautta nyt varmaan.

Jospa se osais kävellä ennen ku seuraava syntyy :saint: :heart: Oli meinaan kamala kauhukuva eilen mielessä kun kannoin poikaa autosta kauppakassi toisessa kädessä ja mietin että mitä jos ois viel kaukalo tässä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Täytekakutkin voi pakastaa :wave:
Kaikki voi pakastaa vaikka sen tiimarivihkonkin... :D :xmas: ;)

...mitäs ootteko pakastaneet noita kiisseleitä? esim. pilttipurkeissa? :wave:
Onneks se ei menis miksään :kieh:
Älä Pilvis huolehdi, sä olet hyvällä käytöksellä saanut yliviivatuksi rasteja B)
 

Yhteistyössä