Poika nukkuu vielä joten kerron tämän hetken kuulumiset.
Aikalailla samoissa ollaan kuin eilen... poika on kipeä ja tuskainen, ei tahtoisi juoda ja eilen iltapäivällä ja illalla ei tahtonut soseetkaan mennä millään. Onneksi jääkaappikylmä rintamaito kelpaa paremmin kuin korvike, tosin kauan mä en tuolla pumpulla enää mitään irti saa. Mutta jos sillä pääsisi pahimman yli kuitenkin... ripuli jatkuu ja vaatekertoja kuluu, samoin vuodevaatteita.
Poika heräsi illalla 21 maissa, annettiin panadolia ja ataraxia ja lääkeruiskulla väkisin vähän vettä. :ashamed: Pakko oli. Sitten heräsi pari kertaa puolenyön maissa mutta nukahti syliin (ei suostunut imetykselle enkä silloin raaskinut alkaa korviketta yrittämäänkään). Sitten nukkuikin viiteen asti, ja herättyään pisteli kaksi purkillista jogurttipilttiä ja hörppi päälle varmaankin 50 ml kylmää rintamaitoa! Helpotti mun mielenrauhaa, tosin samassa välissä ripuloi kahdesti joten ei varmaan kannata liikaa juhlia, nestettä pitäisi edelleen saada menemään reilusti. Siitä lähtien poika onkin nukkunut. Toivon että tämä olisi merkki siitä että olisi vähän parempana kuin eilen, peukut pystyyn! Tosin jos on yhtään huonompana, niin sitten voikin olla jo reissu päivystykseen edessä. :/
Toivoa antaa se että tyttö on selkeästi parempi. =) Aamulla joi reilusti gefilus-jugurttia ja pirtelöä, mitkä eilen meni itkun kera pari huikkaa kerrallaan, ja varasti jopa keksin.
Joten kurkku varmaan tytöllä jo paljon parempana. Tyttöparka on ollut ripulia lukuunottamatta melkein yhtä kipeänä kuin poikakin, mutta kun on sentään juonut niin en ole niin murehtinut.
Joten tämä täältä, toiveikas olen että oltaisiin menossa parempaan suuntaan. =) Kun vaan saisin nestettä menemään pojalle tarpeeksi, niin eiköhän tästä selvitä.
Anteeksi tämä omanapaisuus, on jäänyt aikalailla muitten viestit lukematta, kun olen ollut niin huolissani tuosta pojasta. Otan kiinni jutut sitten kun täällä vähän hellittää. =)