Lisäaineallergiat on kuitenkin TODELLA harvianaisia ja niitä on ihan turha varoa jos ei ole selviä oireita. Eli jos ei varmuutta oireista niin näsitä ei ainakaan kauheeta lisästressiä kannata ottaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hienoa,että Hissukalla alkaa perhe parantumaan =) muista hieman hemmotella itsesäsi suuren stressin jälkeen
Pojan kananmuna-allergian jälkeen olen lueskellut tuoteselostuksia pää höyryten ja todennut,että rakkaassa Ben&Jerrys jätskissä on kananmunaa samalla olen tutkinut muutenkin lisäaineita ja varsinkin atsovärejä,jotka muuten eu:n myötä taas sallitaan suomessakin.Lääkäri noista vinkkasi pojan allergian myötä,kun olen varsinainen karkkihiiri :ashamed: tällaisen pikkuyhteenvedon tulostin itselleni :
http://www.merkitys.org/ekoodit.html
Voi elämä, miten ihania nuo leikki-ikäiset voivatkaan olla!Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Loppuun tarina, kuinka äiti palautetaan maan pinnalle. Tytöllä oli ollut erityisen huono yö ja aamupäiväkin oli sitten melkoisa kitinää. Yritin tehdä ruokaa ja välissä menin laittamaan pyykkejä. Sillä välin olikin sitten paistinpannulla kanat jo kovaa vauhtia palamassa pohjaan. Yrittäessäni pelastaa niitä, tytön kitinä sen kuin yltyi ja sen verran hermostuin, että hieman kiukuissani sanoin, että "Onko sinunkin pakko koko ajan kitistä?". Poika piirteli keittiön pöydän ääressä ja tokaisi rauhallisesti "Äiti, joskus vauvat itkevät". Niinpä niin...