...ja Zuku, aivan ihana profiilikuva ja upeasti kannattelee vauva päätä! Minäkin laitoin nyt uuden kuvan profiiliin, nappasin Mitjasta kuvan siskon sylissä peilin edessä, joka on pojan lempipaikkoja, oma kuva naurattaa aina. Isosisko Ona taas on niin itsetietoinen ja kompleksinen teinineito, että häntä ei saanut kuvata...luuli, että otan kuvan vain Mitjasta.
Uskomattoman ihana päivä ja me olemme paljon ulkona Mitjan kanssa, vaikka hän ei vieläkään vaunuissa viihdy hereillä ollenkaan. Olemme istuneet leikkipuistoissa ja kävelleet merenrantaa pitkin. Mitjallakin keikkuvat Baby Banzit silmillä ja tänään oli Suomi-lätsä päässä. Miehelle aikoinaan ostin Nanson Suomi-mallistoa, kun vielä kaukosuhteessa elimme ja hän piti aina ylpeänä suomi-vaatteita keikoilla ja matkoilla ja usein tuli kyselyjä mitä Suomi tarkoittaa ja joskus sitten niitäkin, joilla oli tarinoita kerrottavana. Nyt olen ostanut Mitjallekin suomi-asuja, hauska lähetellä kuvia Kanadaan tai mies lähettää ystävilleen.
Minä olen nyt aloittanut painonpudotuksen, kun Mitja on oppinut pullolle eli joka ilta käyn juoksemassa(no optimistisesti ajattelen, nyt kolme iltaa vasta...). Minulla tuli painoa todella paljon, yli 20kg reippaasti, nyt on kuusi kiloa jäljellä. Paino ei aluksi tuntunut lähtevän millään, mutta sitten alkoi lähtemään ja turvotuskin häviämään. Olen todella innolla mukana painokerhossa ja maanantain punnituksissa, jos sellaisen joku perustaa. En normaalisti ole tarkkaillut painoa ollenkaan, mutta nyt olen todella havahtunut....Olen aina ollut hirveä suursyömäri ja suklaa-addikti..siitä ei kai pääse ikinä eroon.