pitää nyt mainita kun tässä näin tiiviisti kirjottelen et meillä nukkuu molemmat pojat B)
kuivuko sulla esikoisenki aikana noin paljo limakalvot? mulla ei nyt ainakaan mitään ongelmaa, esikoisesta oli mut luulen et se oli vaan käytön puutettaAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Eri käytäntöjä tuntuu olevan tuossa papassa sitten... näytteen ottaja sanoi mulle että tuli aika niukka näyte kun on limakalvot niin kuivana (tiedetään, imetys :kieh: ). Toivottavasti nyt tulee silti kunnon tulos, ei noissa testeissä ihan ilokseen juoksisi. |O
Oli sama ongelma jo esikoisen imetysaikana. Limakalvot on siis todella kuivat. Tasan kerran olen uskaltautunut ukon kanssa peittoja pöllyttämään synnytyksen jälkeen ja kyllä sattui ja verta tuli. En muista helpottiko esikoisesta kun täysimetys loppui vai jatkuiko sama siihen asti kun imetys loppui kokonaan, nyt elätän toiveita että tilanne helpottaisi kun soseet tulee kuvioihin. Niin ja liukkaria voisin kokeilla, viimeksi ei siihen hätään löytynyt mistään... mutta ei siitä hirveästi hyötyä ollut esikoisenkaan aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:kuivuko sulla esikoisenki aikana noin paljo limakalvot? mulla ei nyt ainakaan mitään ongelmaa, esikoisesta oli mut luulen et se oli vaan käytön puutettaAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Eri käytäntöjä tuntuu olevan tuossa papassa sitten... näytteen ottaja sanoi mulle että tuli aika niukka näyte kun on limakalvot niin kuivana (tiedetään, imetys :kieh: ). Toivottavasti nyt tulee silti kunnon tulos, ei noissa testeissä ihan ilokseen juoksisi. |O
Sylissä kiinnipitämistä ollaan mekin käytetty joskus tuon pojan kanssa siinä vaiheessa kun muu ei auta ja jos sillä menee homma totaalisen yli kuten joskus käy, niin siinä ei kyllä puhe auta vaan rajat on laitettava ihan konkreettisesti. Siinä sitten saa sylissä huutaa ja riehua, mutta saa tehdä sen turvallisesti kun ollaan kirjaimellisesti lähellä, hetken jaksaa ja sit rauhoittuu. Samaa menetelmäähän käytetään rauhoittamiseen ja rajojen asettamiseen myös lastenpsykiatrisella ja sieltä se on itsellekin mukaan tarttunut.Alkuperäinen kirjoittaja Napsuh87:Mut ehkä mieluummin rauhottaisin riehuvan lapsen niin, että pitäisin siitä lujasti kiinni ja paikallaan, ettei se pääse tekemään pahojaan.
Koko aamun satanu :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:tää on vissii ainoo nurkka suomessa mis ei paista :headwall: :headwall: karhulas vissii sataa jo kaatamalla et kohta sataa sitte täälläkin :kieh:
ei voi olla totta, mä kuolenAlkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Vähänkö noloo, mutta haluan jakaa tämän kanssanne Äsken syötin pikku-ukkelia pullosta ja mun mahassa alkoi ihan julmetusti kiertämään....
Yritin vessaan mennä ja eihän ukkeli suostunut odottamaan vaan huusi täysillä ja mun oli pakko jatkaa syöttämistä, mutta mahassa kiersi.
Sitten oli pakko juosta vauvoineen ja pulloineen vessaan ja hyppimällä pudottaa housut ja istahtaa pöntölle.
Siinä minä istuin ja syötin :ashamed:
Sitten kun pullo oli tyhjä ja mä olin asiani hoitanut, niin housuit kintuissa kävin laittaa ukkelin sitteriin ja menin hoitamaan hommani loppuun.
Onko kellekkään näin käynyt? Vähän noloo!
Oli varmaan kiva syödä, kun toinen istu pöntöllä. Mutta ei voinut mitään, ois housuun tullut muuten
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:hei alkkisvanhempien lapsoset, ajattelin että alotan tuolla kerhon puolella oman keskustelun aiheesta, ku tuntuu että en ite halua täällä siitä puhua,niin siellä saa vähä privaatimmin höpistä