heippa pitkästä aikaa
koneen virtapiuha hajos ja ei ollu kone käytössä 3 viikkoon,piti tilata piuha jonka hinta 90?!!!!siis kannettavaan se samperin piuha missä on se muuntaja,ei mitenkään kallista...!!!
olette olleet uskomattoman aktiivisia kirjoittelemaan tänne
=) hyvä niin =)
vauvakuumeesta kyllä mulla on ollut ihan oikea vauvakuume jo siitä kun kullannuppu oli noin 6 viikkoa :heart: lähinnä kuumeilen siis vauvan/pienen lapsen hoitoa,tuo poju kasvaa ihan mieletöntä vauhtia,ei se enää mikään vauva ole =)mä tarviin uuden avuttoman rääpäleen kun tää kasvaa.... raskausaikaa en kaipaa yhtään,suoraan sanottuna vihaan olla raskaana :ashamed: mä olen pienestä pitäen hoitanu mun äitin hoitolapsia,mun pikkusisaruksia,vähän vanhempana sitten olin lasten leiriohjaajana,lastenhoitokeikkoja tein ja otin aina hoitoon sukulaisten vauvoja kun lähtivät reissuun.mä yksinkertaisesti RAKASTAN lapsia :heart: :heart: toivottavasti niitä suodaan meille vielä ainakin muutama lisää näiden 4 mussukan lisäksi :heart: tuo nuorimmainen kullannuppu kun syntyi niin tuntui taas siltä että näin sen elämän kuuluu mennä,se puuttuva palanen löytyi,meille tuli vauva taloon =) mikä sen ihanampaa kuin hoitaa pientä avutonta nyyttiä,auttaa elämän alkuun :heart: todella hienoa seurata vauvan kehittymistä pikku taaperoksi.isommat sisarukset ovat ottaneet nuorimmaisen siipiensä suojaan ja rakastavat pientä yli kaiken :heart: eli kyllä,mulla on vauvakuume =)
meidän kullannupun 2kk mitat:
paino 5825g (3740g)
pituus 60cm (51cm)
py 40,5cm (35cm)
ensi viikolla sitten 3kk neuvola =)
poika on kova hymyilemään ja juttelemaan,koko ajan pitäisi jonkun olla vieressä höpöttämässä =)
soseet aloitettiin tossa pari viikko sitten.maitoa alkoi menemään niin hurjat määrät että oli pakko alkaa tekee jotain...nyt siis syödään kasvissoseita,peruna-porkkanaa,kukkakaalia ym....ja tietenkin hedelmäsoseita =) hyvin maistuu ja poika on tyytyväinen =) ennen soseiden aloitusta poju heräsi 3-5 kertaa yössä ja nykyään vain yhden kerran =)
soeita menee noin 1 1/2-2 purkkia päivässä.lisäksi tietty tuttelia ja tissimaitoa =)
hikoileeko teidän vauvat meidän poju hikoilee öisin ihan tajuttomasti,päälle olen laittanut lyhythihaisen bodyn ja joskus vielä puolipotkarit.sitten kun poju herää niin on aivan hiestä märkänä kaikki vaatteet
pattereita ei ole ollut meillä päällä moneen viikkoon...
eipä tässä kummempia,koira näyttää tuolla siltä että tarttis päästä aamup......e
eli täytyy mennä :wave: :wave:
hulipumpsis ja kullannuppu
lisäys: minä olen 25v ja mies 31v :heart: mun on pakko tunnustaa mut mä en kuollaksenikaan muista minkä ikäisiä mun vanhemmat on :ashamed: äiti on 40 jotain ja isä 50 jotain....kumminkin niil on 10v ikäeroa....