Jestas, kyllä teki hyvää! Pikku-mies nukku vähän huonommat aamupäikkärit kun käytiin asioilla niin koitettiin sitten mennä yhessä päikkäreille lounaan jälkeen. Kattelin siinä kelloa että no, vaikka tuo herra tuossa nukahti niin neiti huutelee kohta et voiks ruveta lukemaan (aina kun herää huutaa eka noin, tykkää lukemisesta!). Huutoa ei kuulunu ja heräsin 2h päästä (tai no mies herätti...) ja molemmat lapset veteli tyytyväisenä sikeitä
Ja pienempi nukkuu edelleen... Nyt jaksaa!
Olitte noista ikäasioista puhunu, mä oon siis 29 (täytin 3 pv ennen kun poika synty) ja mies on 35. Molempien vanhemmat on 60 hujakoilla, mun äiti ainut joka vielä alle mutta sekin tässä parin vuoden sisällä. Mun isovanhemmista 2 vielä elää (toiselle kyllä jo soisi lähdönkin, aika surkeaa jo on :/ ) ikää en muista :ashamed: Mieheltä elää yksi mummo, aika huonossa kunnossa myös. Mun isoisoäiti kuoli pari viikkoa ennen kun meidän esikoinen synty, ihan ei ehtinyt näkemään.
kakat täälläkin löytyy lähes joka vaipasta (ainakin se raita
) ja jos muutamassa ei ole ollut ni on jo ihme! Kerran oli päivän vai parin tauko.
Kuola valuu ja sormia syö, vielä ei kyllä hampaita näy, mutta eihän vielä ole edes 3kk vanha. Neidille hampaat tuli 4kk iässä, että saattaa hyvinkin lähiaikoina puhjeta.
Kirjakerhoon ei kuuluta, pariin ollaan kuuluttu mutta ei enää. Lukeminen on kyllä tärkeetä tuolle isommalle ja oppikin lukemaan heti 5v täytettyään ihan "vahingossa" eli ei opettamalla opetettu.
Kovasti tekis mieli niitä soseita antaa, mutta odotetaan nyt ihan rauhassa vielä koska mitään tarvetta ei vielä ole. Jännä kun musta on tuntunu että päivällä syö kauheen tiheesti ja nyt kun oon muutaman päivän pitäny päiväkirjaa niin tuntuu että on syöny paljon vähemmän. Tuttelia on oikeesti menny paljon vähemmän kun ennen!
Jaahas, taitaa poitsu ruveta heräilee!