Helmet 2008 ***syksy 2009***

Oltiin illalla puistossa ja siihen tuli yksi mummo lapsenlapsineen...pienempi poika kävi neidin kanssa siinä leikkimään ja tokasin mummolle, että taitaavat olla melko samanikäsiä, poika varmaan himpun vanhempi.....juu-u...1v3kk.... :whistle: :ashamed: Ja neiti siis tulee seuraavaksi 1v8kk....ja se poika oli isompi, siitä ajattelin vanhemmaksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon ihan poikki kun pesin kylppärin, saunan ja veskin lattiasta kattoon...ainaki melkeen :D
Harjoituksen puutetta ;) .

Täällä näyttäisi siltä että lelut taas alkoivat leviämään pitkin olkkaria. No, onneksi imurointi vielä näkyy :D. Niin ja pesty keittiönlattia...kyllä kelpaa tepastella jääkaapille ;) :LOL:
 
Meillä on tapahtunut viikon sisään muutama edistysaskel.

Tyttö on oppinut muutaman sanan, nyt niitä on ehkä jo 5 :heart:

Ehkä vieläkin parempi on se, että tällä viikolla tyttö ei ole itkenyt yhtenäkään aamuna päiväkotiin jätettäessä ja tänään ei edes roikkunut miehen jalassa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Meillä on tapahtunut viikon sisään muutama edistysaskel.

Tyttö on oppinut muutaman sanan, nyt niitä on ehkä jo 5 :heart:

Ehkä vieläkin parempi on se, että tällä viikolla tyttö ei ole itkenyt yhtenäkään aamuna päiväkotiin jätettäessä ja tänään ei edes roikkunut miehen jalassa =)
Jee molempiin :D :D
 
Meilläkin nyt muutamia sanoja oon bongannu..."äiti" on tullu muutamia kertoja kun aamulla sängyssä huhuilee, että on heränny ;) Tetä=setä tai täti, aina ei tiedä ;)
Moma=oma ja anna tulee välillä tosi napakasti :D Että voihan se ollakin, etä puhumaan oppii joskus vielä :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meilläkin nyt muutamia sanoja oon bongannu..."äiti" on tullu muutamia kertoja kun aamulla sängyssä huhuilee, että on heränny ;) Tetä=setä tai täti, aina ei tiedä ;)
Moma=oma ja anna tulee välillä tosi napakasti :D Että voihan se ollakin, etä puhumaan oppii joskus vielä :whistle: ;)
Niinpä :flower:
 
Päiväkotiin soitettu ja sovittu tutustuminen :wave: :snotty:
Maanantaina mennään tutustumaan ja torstaina on sitten eka hoitopäivä :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: To ja pe on niinkun maksuttomia "tutustumishoitopäiviä", eli on vaan lyhyemmän päivän hoidossa (10-15 tjtnsp)... :snotty: :snotty: :snotty:
 
Eiköhän se Jahve siitä lähde niin sulla kuin neidilläkin. :hug: Vaikka taitaa teidän tättähäärä olla sitä sorttia, ettei ainakaan jalkoihin jää! :D Mun pitäis viikon päästä olla töissä... :snotty: ja kyllähän nuo lapset pärjää ensin isin ja sit mummin hoivissa, mut saa nähdä miten äiti osaa olla muruistaan erossa... :snotty: :snotty:

Nyt löytyi sitten talveksi lapsille kengät ja Lennen puvutkin on jo s-postin mukaan matkalla, joten sit alkais olla kaikki valmiina-vaikka jos nää kelit jatkuu, niin ihan äkkiä ei kyllä tule talvikamppeille tarvetta! :xmas: Kauppareissulla Prismassa löytyi kengät molemmille, siellä oli iso laari Vikingin talvigoreja 50? pari ja pitihän ne sitten siitä ostaa. Neidille otettiin kokoa 26, pienemmissä ei ollut edes sitä 1½cm tilaa, poika saikin sitten jo kokoa 31. :xmas: Pojan kengät on vähän siinä ja tossa että ovatko liian isot, kun tyhjää on nyt n.2,5cm-mut vastaavasti kokoa pienemmissä oli vähän alle 1½cm ettei ne kyllä pitkään menis varsinkin jos pitää laittaa paksumpaa sukkaa väliin. Pitäis olla suuren maailman malliin puolikkaita tai yks neljäsosa kokoja välissä niin sais aina taatusti just oikean kokoiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Eiköhän se Jahve siitä lähde niin sulla kuin neidilläkin. :hug: Vaikka taitaa teidän tättähäärä olla sitä sorttia, ettei ainakaan jalkoihin jää! :D Mun pitäis viikon päästä olla töissä... :snotty: ja kyllähän nuo lapset pärjää ensin isin ja sit mummin hoivissa, mut saa nähdä miten äiti osaa olla muruistaan erossa... :snotty: :snotty:
Joo, kyllä se pärjää, tiiän...suurempi "vika" tässä tosiaan taitaa olla mulla :whistle: ;) :LOL:
Jos just jäis esim mummon kanssa, niin eihän tässä olis hätäpäivää...mutmut :snotty: :LOL: :headwall: :hug: :D :saint: :xmas: :LOL:
#3 oli sillon n. 1½v kun lähin töihin ja herra jäi mummon/mamman kanssa kotiin....ei ollu sillon tällästä "paniikkia" =)
 
Gallup: Päivän paras hetki? =)

oma vastaus: syksyinen ulkoiluhetki järven rannalla lasten kanssa. Ihmeteltiin luonnon ihmeitä...kiviä, oksia, järveä, heiniä, peltoa jne... =) :heart:

*muoks. tarkoituksenani herättää palsta eloon :p ja kuulla mammat teidän kuulumisianne... :wave:
 

Yhteistyössä