Jee, galluppiAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Galluppia:
1. Miten saa lapsen leikkimään yksin, edes välillä?
2. Hyväksi havaittu korvakuumemittari?
3. Suosituimmat lelut tällä hetkellä?
4. Mitä hommailette lasten kanssa ulkona (kun ei ole vielä edes lunta)?
Tässä mun suurimmat ongelmat tällä hetkellä
1. Täytyy vaan olla tarpeeksi sisaruksia/muita lapsia. Tuo esikoistyttö ei tässä ikävaiheessa yksin viihtynyt hetkeäkään, piti koko ajan olla viihdyttämässä eikä edes hyväksynyt että mä esim. laitoin ruokaa samalla vaan koko huomio piti olla tytössä koko ajan. :kieh: Pojan kanssa ei sitten samaa ongelmaa ole kun juoksee tytön perässä tai tarkkailee hoitolasta. Toki poikakin välillä huomiota vaatii mutta ihan erilaista on kuin tytön kanssa aikoinaan. =)
2. Meillä on korvakuumemittarina Braunin ThermoScan ja hyväksi on todettu. =) Kunhan oppii sen oikean mittausasennon niin ainakin tuolla meidän mittarilla saa kyllä tarkan tuloksen, olen itselläni testannut useampaan otteeseen. Mittaustulos on korvakuumemittarilla ja wanhanaikaisella elohopeamittarilla tarkalleen sama, digitaalinen kainalomittari näyttääkin sitten vähän mitä sattuu. Näin meidän mittareilla. =) Mä en enää omaakaan kuumetta viitsi mitata muulla kuin korvamittarilla. Muksuille se on mun mielestä ehdoton, nuo on sen verran vilkkaita tapauksia että olisi tekemistä pitää paikallaan kainalosta mittaamisen ajan...
3. Hmm... kaikki mitä ei saisi ottaa. :kieh: Ruokaveitset mitkä on sitten "ruuvareita". Autot ja duplot.
4. Mitä milloinkin, haetaan puita liiteristä tai muita pihahommia. Tylsä aika vuodesta kieltämättä ulkoilla muksujen kanssa, tulisi lunta niin olisi ihan eri juttu.