Sä oot väärässä paikassa! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::snotty:
Niistä nenä ja seuraa perässä.
Sä oot väärässä paikassa! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::snotty:
Ööö..... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sä oot väärässä paikassa! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::snotty:
Niistä nenä ja seuraa perässä.
Kiitos Niiskulle etukäteisonnitteluista vaikka on mulla vielä kaksi kuukautta ja viikko armonaikaa jäljellä kolmeenkymppiin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut miksi se puuro sitten pitää syödä? :ashamed: Eikö voi syödä leipää, jos se kerran uppoaa? Minusta turhaa huudattaa, jos ei syö niin ei syö. Meilläkään ei syö.
Meillä menee aamulla maissivelli pullosta ja sen päälle leipää yms, puuroa en o tuputtanu vuoteen aamuisin =)
Uus titteli, jäähyboksin vartija.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kohta pitäs alkaa tekee lähtöä...meinasin jos pyykit viel korjais pois
Lähden pariksi tuntia seisomaan jäähalliin, jäähyboksiin Toivotaan että ei olis kovin työteliäs kaksituntinen
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Uus titteli, jäähyboksin vartija.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kohta pitäs alkaa tekee lähtöä...meinasin jos pyykit viel korjais pois
Lähden pariksi tuntia seisomaan jäähalliin, jäähyboksiin Toivotaan että ei olis kovin työteliäs kaksituntinen
En tiiä kumpaan kastiin kuulutaanAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hei, ostaako kaikki kahdet kengät lapselle talveks? Maaseudun ymmärrän, että hangessa on Kuomat kelpoisat, mutta entäs kaupunkilaiset? Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos! Mä olin nimittäin ajatellut, että yhdet talvikengät ja lämpökumpparit olis riittävät. :/
Me kyllä ostetaan tosiaan kahdet kengät, goret ja sit jotkut toiset. Taikka neidillehän on toisiksi kengiksi pojan vanhat talvigoret, kelpaavat kun ovat unisexiä :xmas: mut pojalle on sit hommattava toiset. Mut meille ei vastaavasti tule lämpökumppareita, paitsi mummilaan hommataan nyt syksyksi semmoset. Ja noita vk-goreja kyllä varmaan just leudommilla keleillä kauppa- ja kyläreissuilla pidetään kans.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En tiiä kumpaan kastiin kuulutaanAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hei, ostaako kaikki kahdet kengät lapselle talveks? Maaseudun ymmärrän, että hangessa on Kuomat kelpoisat, mutta entäs kaupunkilaiset? Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos! Mä olin nimittäin ajatellut, että yhdet talvikengät ja lämpökumpparit olis riittävät. :/
Mut eiköhän myö yksillä mennä...autoillessa/kaupoilla voi pitää vk-kenkiäkin jne...hätävarana sitten nuo hieman liian isot =)
Juu, kyllä meilläkin on noita kauppailukenkiä, hmmm, aikas paljonkin. Mutta tarkoitin nyt sit lähinnä ihan ulkoilua varten. Ja tietenkin säilyvät parempina, jos ei ole niin paljon käyttöä. No, mä luulen, että me ei osteta toisia ulkoilukenkiä. :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Me kyllä ostetaan tosiaan kahdet kengät, goret ja sit jotkut toiset. Taikka neidillehän on toisiksi kengiksi pojan vanhat talvigoret, kelpaavat kun ovat unisexiä :xmas: mut pojalle on sit hommattava toiset. Mut meille ei vastaavasti tule lämpökumppareita, paitsi mummilaan hommataan nyt syksyksi semmoset. Ja noita vk-goreja kyllä varmaan just leudommilla keleillä kauppa- ja kyläreissuilla pidetään kans.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En tiiä kumpaan kastiin kuulutaanAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Hei, ostaako kaikki kahdet kengät lapselle talveks? Maaseudun ymmärrän, että hangessa on Kuomat kelpoisat, mutta entäs kaupunkilaiset? Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos! Mä olin nimittäin ajatellut, että yhdet talvikengät ja lämpökumpparit olis riittävät. :/
Mut eiköhän myö yksillä mennä...autoillessa/kaupoilla voi pitää vk-kenkiäkin jne...hätävarana sitten nuo hieman liian isot =)
Mä tykkään että saavat kengät välillä "hengittää" kun voi pistää jalkaan toiset ja säilyväthän ne siistimpinä kun on kahdet kuin jos koko talven kulkisi yhdillä kengillä-meillä kuitenkin pojan kengät kiertää neidille kakkoskengiksi jos vaan löytää unisexiä ja kelvollisessa kunnossa ovat, niin tulee rahallekin vastinetta enempi kun käyttäjiä useampi. Ja jos likaantuvat niin että tarvii vähän pesasta, niin on toiset siksi aikaa.
Mä laitan tän nyt uudestaan, ku kukaan ei o vastannu.... :/Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Nukkuuko kenenkään helmi vielä ulkona päikkäreitä?
Meillä nyt opetellaan sisällä nukkumista, koska ei tahdo poitsu enää rattaisiin mahtua (muuten saisikin mun puolesta nukkua ulkona vaikka armeijaan lähtöön asti). Tänään tosin nukkui taas ulkona, kun oli iskän kanssa kahden päivällä ja se oli helppo ratkaisu iskälle.
:heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Olipas kiva ilta perheen parissa. :heart: Käytiin ulkoilemassa ja syöttämässä vähän sorsia kun oli niin kiva ilma-poikakin sai ekaa kertaa ison pyörän alleen ilman appareita ja hienosti sillä ajeli, oikeastaan vielä paremmin mitä pienellä pyörällä. Sain itsekin hien kunnolla pintaan ja reidet hapoille kun juoksin (tai yritin juosta :xmas: ) pojan rinnalla. Ihan vielä ei kuitenkaan uskalla laskea poitsua ajelemaan itekseen kun välillä joutuu muistuttelemaan että reunaan ajamaan...
Poika oli tänä aamuna varsin ihana. :heart: Oli herännyt ihan hiljaksiin, enkä ollut kuullut, ja tuli sit vähän heräämisensä jälkeen herättämään mut. No mä menen keittiöön ja katon että täh, täällähän on kaikki aamupalatarpeet keittiön tasolla valmiina. Kysyin sit pojalta että miten nää täällä on, niin vastasi että "laitoin ne valmiiksi että äiti saa laittaa meille aamupalaa". :heart: :heart: Oli ottanut jääkaapista mehun, jukurtin, juuston, maidon, margariinin ja viinirypäleet, kaapista leivän ja itselleen ja siskolleen lautaset ja mukit ja laittanut kaikki nätisti vierekkäin =) tuolin oli kuulemma tarvinnut että kaiken sai. Mä olin ihan myyty ja tuli tippakin linssiin että miten toinen jo osaa ja ymmärtää, vaikka pieni lopunperin vielä onkin. :heart:
Mä vastaan, vaikkei neiti enää ulkona nukukaan. =) Tytyhän siirtyi kesällä sisälle nukkumaan, kun ei enää kunnolla rattaisiin mahtunut. Mietitytti kyllä että mitähän tästäkin tulee, kun isompi harvemmin ihan nukkuu vaikka huilaa muuten, mut helpostihan se meni. Neiti tosin nukkuu meidän sängyssä päikkärit että poika saa sen aikaa huilata ja leikkiä lastenhuoneessa-mut yllättävän vähällä pelaamisella alkoi nukkua sisällä, nyt senkun vie vaan ja sinne jää. Yöunille jäämisen kanssa on sen sijaan ollut viime aikoinan vääntöä senkin edestä...Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mä laitan tän nyt uudestaan, ku kukaan ei o vastannu.... :/Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Nukkuuko kenenkään helmi vielä ulkona päikkäreitä?
Meillä nyt opetellaan sisällä nukkumista, koska ei tahdo poitsu enää rattaisiin mahtua (muuten saisikin mun puolesta nukkua ulkona vaikka armeijaan lähtöön asti). Tänään tosin nukkui taas ulkona, kun oli iskän kanssa kahden päivällä ja se oli helppo ratkaisu iskälle.