Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on yks kuumepotilas :/
Mun piti tänään siivota, matotkii on jo rullalla, mut siivoonkii huomenna, kun ei tarviikaan lähtä ton jalisturnaukseenTänään oltiin esikon turnauksessa, kaikki ottelut voitettiin ja esikko teki 4 vai 5 maalia..*ylpee* :saint:
Joo...jos menis keksii jotaan![]()
Ootteko tulossa Hesa-cupiin? Meillä on kaksi vanhinta siellä pelaamassa. Onko kukaan muu tulossa?
Ei pojalla ihan vielä ikä riitämutta jospa joku päivä sitten kun tuosta kasvaa!
Tai sit tyty mimmiliigaan! Ei laitettais hanttiin jos jalkapallo lapsia kiinnostais, varsinkaan miestä
-on pelannut suurimman osan elämästään ja pelaa edelleen, vitosdivaria!
No mutta, kunhan joku harrastus jossain vaiheessa löytyisi niin hyvä olisi!
Meilläki isäntä pelaa firma-sarjassa kaukalopalloo![]()
![]()
Mie/me ei tuosta jalkapallosta olla kovinkaan innostuttu, käydää kyl aina kattomassa...mut lätkäimmisiä ollaan henkeen ja vereen:saint:
Meillä vanhin pelaa ihan tosissaan fudista, tykkää siitä kovin. Välimalli pelaa fudista sekä lätkää...hänellä lätkään on kovempi innostus. Me saadaan olla kentänlaidalla ympäri vuoden. Ei sillä mä kylllä tykkään. Olen itse pelannut aikoinani 8 vuotta fudista samassa seurassa kun missä pojat nyt pelaa.