Se on kyl makee.. Mäki oon yrittäny pitää silmät auki mut en oo nähny semmosia missää. Meil on täl hetkel vaan Äidin Hurmuri body :heart: Ostettu Sellon Vipanoista. Siel oli kans kaikkea ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Anno: Meil on tuommoinen My mom rocks -body myös, mutta se on ostettu Hgin kaivokäytävältä yhdestä pikkupuljusta. =)
--sama homma, kerro jos löyät :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
Niin on!Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ostettu Sellon Vipanoista. Siel oli kans kaikkea ihanaa
Meillä on Jesper Juniorista alekasta ostetut Reimatecit. Samaa settiä kuin nuo töppöset. Kokoa 0. Passelit näyttäis olevan, vaikkei olla vielä niitä käytettykään. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--sama homma, kerro jos löyät :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
Meillä tämmöiset...vaaleanpunaiset :heart: . Samanlaiset kun ne töppöset ja ei ole toppahanskat vaan vettäpitävät vk-hanskat. En vielä kokeillut, mutta systeri kehui kovasti, joten hänen innoittamana ostin.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä on Jesper Juniorista alekasta ostetut Reimatecit. Samaa settiä kuin nuo töppöset. Kokoa 0. Passelit näyttäis olevan, vaikkei olla vielä niitä käytettykään. =)Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--sama homma, kerro jos löyät :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
Minkäsvärinen puku teillä on? Entäs mitkä kengut? Meillä on just nuo v.punaiset sinisen haalarin kanssa. Mun mielestä sopii oikein hyvin. =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Töppösiä katselin kans kaupasta, mut ei ollut kun vaaleanpunaisia niin en ostanut-ei käy väriin puvun kanssa Tytyllä on nyt ollut ihan ensiaskelkengät
Me ollaan koko ajan mitattu kaikusta. Ei oo tosina ollu lämpöä tytöllä koko aikana, mutta välillä ollaan luultu, että on kun on ollu kiukkunen ja lämpösen oloinen. Eikös se raja oo jotain 37,5? Viisaammat korjatkaa! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:ai niin, kuumemittari juttua..meillä töissä oli tuo korvakuumemittari ja ei se kyllä oikeen pelittäny :/ , tokikin oli varmaan ensimmäisiä markkinoilla olevia joten tiä sit onko muuttuneet parempaan. Itte mittaan joko pyllystä tai sit nykyään ihan kainalostaki :wave: , paljonkos muuten tän ikäsellä lasketaan kuumeeks :wave:
Ja hei, pitäs pottakaupoille lähtä pikkuhiljaa eli vinkkejä otetaan vastaan, onks semmone järeempi hyvempi??
Just nuo samat olisin hommannu, mut ainoa tarjolla oleva väri minkä täältä löysin oli vaaleansininen...Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Meillä tämmöiset...vaaleanpunaiset :heart: . Samanlaiset kun ne töppöset ja ei ole toppahanskat vaan vettäpitävät vk-hanskat. En vielä kokeillut, mutta systeri kehui kovasti, joten hänen innoittamana ostin.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
http://www.reima.fi/collection/tolken/
muoks* linkki jäi
kookosAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Voin siis suositella, voyage teetä, brazilian baya muistaakseni..semmonne musta laatikko missä vihreellä tekstiä/kuvia, ja oisko kookoksen kuva..tosi namia :wave:
Se puku on vaaleanbeige-oranssi, jotenkin tuo vaaleanpunainen hyppäis siitä mun silmään... Pipokin kun on sävy sävyyn puvun kanssa, niin eihän siihen minkä värisiä hanskoja vaan voi heittää! *tarkkako, miten niin*Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Minkäsvärinen puku teillä on? Entäs mitkä kengut? Meillä on just nuo v.punaiset sinisen haalarin kanssa. Mun mielestä sopii oikein hyvin. =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Töppösiä katselin kans kaupasta, mut ei ollut kun vaaleanpunaisia niin en ostanut-ei käy väriin puvun kanssa Tytyllä on nyt ollut ihan ensiaskelkengät
Näissä on se hauskakin, että vetoketju on koko sivun mittainen. Helpompi asetella se peukku...ei ennen tämmöisiä ollut, muutaman kerran kirosin poikien kanssa kun peukut hukassa ja vuori ei menny peukkuun sisään jne. Nykyään kaikki on helpompaaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Just nuo samat olisin hommannu, mut ainoa tarjolla oleva väri minkä täältä löysin oli vaaleansininen...Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Meillä tämmöiset...vaaleanpunaiset :heart: . Samanlaiset kun ne töppöset ja ei ole toppahanskat vaan vettäpitävät vk-hanskat. En vielä kokeillut, mutta systeri kehui kovasti, joten hänen innoittamana ostin.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
http://www.reima.fi/collection/tolken/
muoks* linkki jäi
No juu, ei tuohon sävytykseen munkaan mielestä sovi v.punainen. Sininen vois sopiakin. =) Mä oon aika tarkka kans vaatehommeleista, mutta en tykkää, että koko tyttö on yhtä väriä ja yhdistelen aika rohkeasti eri värejä. =) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Se puku on vaaleanbeige-oranssi, jotenkin tuo vaaleanpunainen hyppäis siitä mun silmään... Pipokin kun on sävy sävyyn puvun kanssa, niin eihän siihen minkä värisiä hanskoja vaan voi heittää! *tarkkako, miten niin*Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Minkäsvärinen puku teillä on? Entäs mitkä kengut? Meillä on just nuo v.punaiset sinisen haalarin kanssa. Mun mielestä sopii oikein hyvin. =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Töppösiä katselin kans kaupasta, mut ei ollut kun vaaleanpunaisia niin en ostanut-ei käy väriin puvun kanssa Tytyllä on nyt ollut ihan ensiaskelkengät
Ne kengät taas on sellaset Pioni-merkkiset nahkaiset ja kahdella tarralla varustetut kengät.