***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Anno: Meil on tuommoinen My mom rocks -body myös, mutta se on ostettu Hgin kaivokäytävältä yhdestä pikkupuljusta. =)
Se on kyl makee.. Mäki oon yrittäny pitää silmät auki mut en oo nähny semmosia missää. Meil on täl hetkel vaan Äidin Hurmuri body :heart: Ostettu Sellon Vipanoista. Siel oli kans kaikkea ihanaa :p
 
Hello :wave: ,

Kirppisviikko onnellisesti ohi, rahnaa tuli 129? ja siittä miinus 34 pöytävuokra...että kotio päin kuiteski :wave: , muutama hajuvesi oli pöllitty ja jotain luomivärejä/kaajaaleja...taitaa olla nuoret tytöt asialla :kieh:

Mä kans varmaan ostan noi töppöset, tällä hetkellä kenkinä meillä on mokkasiinit, siis ihan lindexistä ostettu. Mut tähän välikauteen pitäs jotkut kekkasta :whistle:

ööö....mitäköhän mul viel oli :headwall: :whistle:
 
Täällä katotaan näköjään vaan BB:tä *ihan pihalla*. B)

Töppösiä katselin kans kaupasta, mut ei ollut kun vaaleanpunaisia niin en ostanut-ei käy väriin puvun kanssa :LOL: ja löytyy jo yhtä väriin sopimattomat pojan jäljiltä, eiköhän nuo vaunuissa unilla mene sen minkä tarvii. Tytyllä on nyt ollut ihan ensiaskelkengät jalassa kun ulkoiltu, oon antanut jo konttailla vähän aikaa hiekkalaatikolla, eikä villasukat oikein siinä toimi...Hyvin tuo menee kenkienkin kanssa eteenpäin, ei paljoa vauhtia hidasta. :whistle: Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
 
ai niin, kuumemittari juttua..meillä töissä oli tuo korvakuumemittari ja ei se kyllä oikeen pelittäny :/ , tokikin oli varmaan ensimmäisiä markkinoilla olevia joten tiä sit onko muuttuneet parempaan. Itte mittaan joko pyllystä tai sit nykyään ihan kainalostaki :wave: , paljonkos muuten tän ikäsellä lasketaan kuumeeks :wave:

Ja hei, pitäs pottakaupoille lähtä pikkuhiljaa eli vinkkejä otetaan vastaan, onks semmone järeempi hyvempi??
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
--sama homma, kerro jos löyät :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
--sama homma, kerro jos löyät :wave:
Meillä on Jesper Juniorista alekasta ostetut Reimatecit. Samaa settiä kuin nuo töppöset. Kokoa 0. Passelit näyttäis olevan, vaikkei olla vielä niitä käytettykään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
Meillä tämmöiset...vaaleanpunaiset :heart: . Samanlaiset kun ne töppöset ja ei ole toppahanskat vaan vettäpitävät vk-hanskat. En vielä kokeillut, mutta systeri kehui kovasti, joten hänen innoittamana ostin.

http://www.reima.fi/collection/tolken/

muoks* linkki jäi
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
--sama homma, kerro jos löyät :wave:
Meillä on Jesper Juniorista alekasta ostetut Reimatecit. Samaa settiä kuin nuo töppöset. Kokoa 0. Passelit näyttäis olevan, vaikkei olla vielä niitä käytettykään. =)

--hyvä tietää :wave: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Töppösiä katselin kans kaupasta, mut ei ollut kun vaaleanpunaisia niin en ostanut-ei käy väriin puvun kanssa :LOL: Tytyllä on nyt ollut ihan ensiaskelkengät
Minkäsvärinen puku teillä on? Entäs mitkä kengut? Meillä on just nuo v.punaiset sinisen haalarin kanssa. Mun mielestä sopii oikein hyvin. =)

 
Mä näytin äsken miehelle linkin noista töppösistä. Tykkäs ja pitää mennä hakeen ne jostain :xmas: Tehokasta shoppailua kaksplussalla... Kiitti vinkistä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Oisko jotain muuta mitä voisitte kehua ja sanoa ehottoman tarpeelliseks ;) :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
ai niin, kuumemittari juttua..meillä töissä oli tuo korvakuumemittari ja ei se kyllä oikeen pelittäny :/ , tokikin oli varmaan ensimmäisiä markkinoilla olevia joten tiä sit onko muuttuneet parempaan. Itte mittaan joko pyllystä tai sit nykyään ihan kainalostaki :wave: , paljonkos muuten tän ikäsellä lasketaan kuumeeks :wave:

Ja hei, pitäs pottakaupoille lähtä pikkuhiljaa eli vinkkejä otetaan vastaan, onks semmone järeempi hyvempi??
Me ollaan koko ajan mitattu kaikusta. Ei oo tosina ollu lämpöä tytöllä koko aikana, mutta välillä ollaan luultu, että on kun on ollu kiukkunen ja lämpösen oloinen. Eikös se raja oo jotain 37,5? Viisaammat korjatkaa! :wave:

Pottaa on täälläkin mietitty... BabyIdean sivuilla muistaakseni oli kaikenlaisia kivoja. Se perusBB on kyllä myös ihan kiva, mutta ehken sitä hanki kuitenkaan. Ei oo tarpeeks räväköitä värejä siinä. ;)

 
Kuumeen raja on muistaakseni 38 astetta peräsuolesta mitattuna-vaikka voihan sitä pientä lämpöä pitää ja kipeä olla vaikka ei tuota olisikaan.

Meillä on tosiaan toiminut hyvin se korvamittari, kesti kyllä vähän aikaa että sillä oppi kunnolla mittaamaan. Ihan apteekista se silloin pari vuotta sit ostettiin, sillä hinnalla olis kyllä saanut aika monta tavan mittaria... :whistle: :kieh:

Hommattiin pojalle aikoinaan pottatuoli, järeämpää mallia siis. Oli jotenkin tukevamman oloinen kuin ihan tavalliset potat, selkänojaa enempi. Todettiin vaan nuo potat sikäli huonoiksi, että se "etulippa" tuntui olevan mallissa kuin mallissa liian matala-jos pojan peppu ei ollu just jetsulleen oikeassa kohdassa, tuli puolet pissasta kaaressa sen yli. :kieh: Joskus kävi niinkin että potassa oli pari tippaa ja loput vessan lattialla. No, tytyn kanssa tätä ongelmaa ei varmaan tule, tai sit saa kyllä vetää melkoiset kaaret! :D
 
Kuume ollaa mitattu pepusta aina jos on pitäny mitata. Mietin joskus sitä tuttimittaria mutta jäi ostamatta ja hyvin on saanu mitattua kun sitä joutu mittaileen tuolta sairaalassa ja oppi sen siellä. Kuumetta pojalla on kerran ollu, sillo kun sillä oli mahatauti ja näytti jotain 39.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
Meillä tämmöiset...vaaleanpunaiset :heart: . Samanlaiset kun ne töppöset ja ei ole toppahanskat vaan vettäpitävät vk-hanskat. En vielä kokeillut, mutta systeri kehui kovasti, joten hänen innoittamana ostin.

http://www.reima.fi/collection/tolken/

muoks* linkki jäi
Just nuo samat olisin hommannu, mut ainoa tarjolla oleva väri minkä täältä löysin oli vaaleansininen...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Töppösiä katselin kans kaupasta, mut ei ollut kun vaaleanpunaisia niin en ostanut-ei käy väriin puvun kanssa :LOL: Tytyllä on nyt ollut ihan ensiaskelkengät
Minkäsvärinen puku teillä on? Entäs mitkä kengut? Meillä on just nuo v.punaiset sinisen haalarin kanssa. Mun mielestä sopii oikein hyvin. =)
Se puku on vaaleanbeige-oranssi, jotenkin tuo vaaleanpunainen hyppäis siitä mun silmään... :whistle: Pipokin kun on sävy sävyyn puvun kanssa, niin eihän siihen minkä värisiä hanskoja vaan voi heittää! :LOL: *tarkkako, miten niin* :p

Ne kengät taas on sellaset Pioni-merkkiset nahkaiset ja kahdella tarralla varustetut kengät.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Välikausihanskoja oon yrittäny katella, vaan eihän niitä tunnu missään näin pienille olevan. :kieh: No jos nyt arktista ilmanalaa pukkaa jo tässä vaiheessa pukkaa kuten nyt näyttää, niin voisihan sitä hommata suoraan jotkut vettäpitävät toppatumputkin.
Meillä tämmöiset...vaaleanpunaiset :heart: . Samanlaiset kun ne töppöset ja ei ole toppahanskat vaan vettäpitävät vk-hanskat. En vielä kokeillut, mutta systeri kehui kovasti, joten hänen innoittamana ostin.

http://www.reima.fi/collection/tolken/

muoks* linkki jäi
Just nuo samat olisin hommannu, mut ainoa tarjolla oleva väri minkä täältä löysin oli vaaleansininen...
Näissä on se hauskakin, että vetoketju on koko sivun mittainen. Helpompi asetella se peukku...ei ennen tämmöisiä ollut, muutaman kerran kirosin poikien kanssa kun peukut hukassa ja vuori ei menny peukkuun sisään jne. Nykyään kaikki on helpompaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Töppösiä katselin kans kaupasta, mut ei ollut kun vaaleanpunaisia niin en ostanut-ei käy väriin puvun kanssa :LOL: Tytyllä on nyt ollut ihan ensiaskelkengät
Minkäsvärinen puku teillä on? Entäs mitkä kengut? Meillä on just nuo v.punaiset sinisen haalarin kanssa. Mun mielestä sopii oikein hyvin. =)
Se puku on vaaleanbeige-oranssi, jotenkin tuo vaaleanpunainen hyppäis siitä mun silmään... :whistle: Pipokin kun on sävy sävyyn puvun kanssa, niin eihän siihen minkä värisiä hanskoja vaan voi heittää! :LOL: *tarkkako, miten niin* :p

Ne kengät taas on sellaset Pioni-merkkiset nahkaiset ja kahdella tarralla varustetut kengät.
No juu, ei tuohon sävytykseen munkaan mielestä sovi v.punainen. Sininen vois sopiakin. =) Mä oon aika tarkka kans vaatehommeleista, mutta en tykkää, että koko tyttö on yhtä väriä ja yhdistelen aika rohkeasti eri värejä. =) :xmas:

 

Yhteistyössä